Als we de komende vijf wedstrijden tegen Willem II (thuis), ADO Den Haag (uit), RBC Roosendaal (thuis), Heracles Almelo (uit) en Sparta (thuis) niet minimaal twaalf punten halen, denk ik dat Ajax hem voor het eind van het seizoen op non-actief zal stellen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wanneer zou blind er op zijn vroegst gezegt uit kunnen vliegen?
Danny Blind moet zich helemaal niet bezighouden met de supporters, hij moet zich voor de volle honderd procent op zijn eigen elftal richten, zodat we de play-offs halen en dan het seizoen goedmaken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Danny moet dat team laten voetballen, niet alles op de supporters afschuiven![]()
Ik denk dat ie het sowieso volgend seizoen al wel kan vergeten. Of we moeten nu een superreeks neer gaan zetten, kwalificeren voor CL dmv playoffs, goed presteren in de CL en de Gatorade cup winnen. Dan geef ik 'm nog een mogelijkheid.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we de komende vijf wedstrijden tegen Willem II (thuis), ADO Den Haag (uit), RBC Roosendaal (thuis), Heracles Almelo (uit) en Sparta (thuis) niet minimaal twaalf punten halen, denk ik dat Ajax hem voor het eind van het seizoen op non-actief zal stellen.
Dit zou Blind niet in dank worden afgenomen als hij dit zou zeggen.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Danny Blind moet zich helemaal niet bezighouden met de supporters, hij moet zich voor de volle honderd procent op zijn eigen elftal richten, zodat we de play-offs halen en dan het seizoen goedmaken.
I wish... Maar heb geen Europese uitkaartquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar Milaan? Kaartverkoop begint zaterdag.
Kan ook met je seizoenkaart als er nog kaarten over zijn, staat iig op de Ajax sitequote:Op woensdag 8 februari 2006 13:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
I wish... Maar heb geen Europese uitkaart
Zullen wel geen kaarten over zijn gok ik. Maar heb sowieso het geld niet denk ik, en ik zit ook met colleges enzo. Is iets voor de toekomst denk ik, wil zeker nog wel Europese wedstrijden gaan bezoeken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan ook met je seizoenkaart als er nog kaarten over zijn, staat iig op de Ajax site![]()
Niet nodig, ik heb ook pas vanaf komend seizoen een Europese uitkaart. Maar aangezien er 4.500 kaarten beschikbaar zijn in het uitvak bij Internazionale, kan je met een normale uitkaart sowieso wel kaarten kopen en misschien zelfs als je alleen een SCC hebt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
I wish... Maar heb geen Europese uitkaart
Hmm, toch maar eens kijken dan. Misschien wel interessant. Kaartjes waren wel prijzig toch? En moet dan even kijken of er busreizen georganiseerd worden, vliegen kost ook weer klauwen met geld.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb ook pas vanaf komend seizoen een Europese uitkaart. Maar aangezien er 4.500 kaarten beschikbaar zijn in het uitvak bij Internazionale, kan je met een normale uitkaart sowieso wel kaarten kopen en misschien zelfs als je alleen een SCC hebt.
Galasek is toch weg volgend jaar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef Ciscus het volgende:
wat denken jullie dat de opstelling volgend jaar wordt?
Iets als dit?
------------------------Stekelenburg------------------------
Heitinga---------Stam---------Grygera--------Emmanuelson
-----Galasek-------Landzaat---------Sneijder
Rosales---------Huntelaar--------------Perez
Galasek, echt nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Iets als dit?
Kaartje kost ¤ 53,20 en een vlucht met (bijvoorbeeld) Ryanair.com is ook niet zo duur, hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hmm, toch maar eens kijken dan. Misschien wel interessant. Kaartjes waren wel prijzig toch? En moet dan even kijken of er busreizen georganiseerd worden, vliegen kost ook weer klauwen met geld.
------------------------Stekelenburg------------------------quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Iets als dit?
de vluchten vanaf Eindhoven en Charleroi zullen wel uitverkocht zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kaartje kost ¤ 53,20 en een vlucht met (bijvoorbeeld) Ryanair.com is ook niet zo duur, hoor!
Joris Mathijsen in plaats van Zdenek Grygera, Hedwiges Maduro in plaats van Denny Landzaat, Denny Landzaat in plaats van Tomás Galásek en Andy v/d Meyde in plaats van Mauro Rosales.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Iets als dit?
Huntelaar gaat mislukkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heitinga---------Stam---------Maduro--------Juanfran-----
Landzaat -------Sneijder---------Emmanuelson
Rosales---------Rosenberg--------------Perez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |