abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34861296
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

en dat bepalen zij? wat is dit dan voor actie tegen het beleid? welk nut heeft het?
Ja, dat bepalen zij. Er wordt verondersteld dat 410 een eenheid is, dus de meeste scharen zich gewoon achter de beslissing in groepsbelang ook al is niet iedereen het er altijd mee eens. En de paar mensen die het écht niet willen missen wordt een alternatief geboden. Prima toch?

Dat met kaartjes betalen enzo slaat helemaal nergens op, na een kwartier gaat iedereen toch gewoon het vak op? Het gaat om het statement dat gemaakt wordt en dat zal echt wel duidelijk zijn. Ik blijf het eerste kwartier lekker op de omloop, geen problemen mee hoor.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:02:58 #52
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34861317
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:57 schreef M0NTANA het volgende:
De naam Asskicker14 is op FOK! een begrip geworden, voor als je een overloper/gloryhunter bedoelt.

Snap dus ook niet dat hij zich hier nog durft te vertonen.
Asskicker14 is Armagedon in disguise.

Was er ook zo eentje,ajax,Utrecht
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34861379
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
Het is gewoon een statement van 410, je kan wel lekker niets doen en wéér vol achter de club gaan staan, maar dat heplt ook niet. Check de huidige stand.
ik snap dat je wat wilt doen tegen de club, maar waarom moeten suporters daar dan de dupe van worden, het is niet alsof ze niet genoeg te leiden hebben...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34861389
Owja Devv, hoe gaat het met de kaartverkoop voor de Gatorade Cup met vak 410 en 409, kan ik daar ook gewoon kaarten voor halen?
pi_34861406
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

ik snap dat je wat wilt doen tegen de club, maar waarom moeten suporters daar dan de dupe van worden, het is niet alsof ze niet genoeg te leiden hebben...
Wat lul je nou steeds met je supporters de dupe? Ik zeg toch net dat vrijwel iedereen achter de actie zal staan.
pi_34861424
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja, dat bepalen zij. Er wordt verondersteld dat 410 een eenheid is, dus de meeste scharen zich gewoon achter de beslissing in groepsbelang ook al is niet iedereen het er altijd mee eens. En de paar mensen die het écht niet willen missen wordt een alternatief geboden. Prima toch?

Dat met kaartjes betalen enzo slaat helemaal nergens op, na een kwartier gaat iedereen toch gewoon het vak op? Het gaat om het statement dat gemaakt wordt en dat zal echt wel duidelijk zijn. Ik blijf het eerste kwartier lekker op de omloop, geen problemen mee hoor.
Is jouw keuze, ik zou het niet doen... maar goed, ik kom dan ook niet vaak in het stadion...
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:07:04 #57
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34861450
quote:

[..]

Doe niet zo moeilijk man, iedereen kan gewoon kijken als hij of zij wil.
De mensen die deelnemen aan deze actie kiezen daar zelf voor.
Je wordt niet gedwongen het eerste kwartier op de omloop te blijven.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34861474
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Asskicker14 is Armagedon in disguise.

Was er ook zo eentje,ajax,Utrecht
Armagedon vond ik minder erg
pi_34861480
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:05 schreef Jasza het volgende:
Owja Devv, hoe gaat het met de kaartverkoop voor de Gatorade Cup met vak 410 en 409, kan ik daar ook gewoon kaarten voor halen?
Uhm, heb je clubcard? Anders zal het lastig worden. Weet sowieso niet zeker of er mensen van buiten 410 kaarten voor het vak kunnen kopen. Begin van het seizoen werd gezegd dat het niet meer mogelijk was, maar dit seizoen is al meermaals het tegendeel gebleken.

Maar als je zodra de verkoop niet-eigen-plaatsen begint gewoon meteen naar de sigarenboer gaat met je clubcard maak je de meeste kans.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:08:03 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34861487
quote:

[..]

Zoals al gezegd, niemand hoeft hier de dupe van te zijn. 410'ers die niet achter de actie staan (of simpelweg niets willen missen van de wedstrijd), kunnen gewoon even tijdelijk naar een ander vak op Noord 2. Dus ik snap het probleem niet zo, daarbij denk ik dat het best wel eens goed is.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34861506
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:07 schreef devv05 het volgende:

[..]

Uhm, heb je clubcard? Anders zal het lastig worden. Weet sowieso niet zeker of er mensen van buiten 410 kaarten voor het vak kunnen kopen. Begin van het seizoen werd gezegd dat het niet meer mogelijk was, maar dit seizoen is al meermaals het tegendeel gebleken.

Maar als je zodra de verkoop niet-eigen-plaatsen begint gewoon meteen naar de sigarenboer gaat met je clubcard maak je de meeste kans.
Kheb een seizoenkaart he, volgens mij kan ik dan eerder dan een clubkaart Ik hoorde van iemand die tegen RBC met een clubkaart kaarten voor 410 heeft gekocht
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:08:50 #62
53851 BoNi
pi_34861507
Koop anders kaarten voor 411 en loop over, dat gebeurt ook vrij regelmatig....
Schitterend!
pi_34861508
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Is jouw keuze, ik zou het niet doen... maar goed, ik kom dan ook niet vaak in het stadion...
410 kom je sowieso niet op, dus er is weinig keuze. Je kunt wel naar een alternatief vak gaan of op de eerste rijen gaan staan. Maar dat is een stuk mentaliteit dat vereist is als je op 410 wilt komen en dat kun je van tevoren verwachten.
pi_34861523
gaat Ajax er beter van spelen? Word Danny er eerder door ontslagen? Denk het niet...
pi_34861549
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Kheb een seizoenkaart he, volgens mij kan ik dan eerder dan een clubkaart Ik hoorde van iemand die tegen RBC met een clubkaart kaarten voor 410 heeft gekocht
Oh klopt, dan kan het idd makkelijker. Wist niet dat je SCC had. Je kunt ook kaarten kopen voor 411 en dan overlopen. Kan/mag officieel niet, maar als je daar kaarten voor hebt moet je mij maar ff mailen
pi_34861575
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
gaat Ajax er beter van spelen? Word Danny er eerder door ontslagen? Denk het niet...
Deze discussie is in eerdere topics al gevoerd, je hebt je mening wel duidelijk gemaakt en lijkt me niet relevant hier nog verder op in te gaan.
pi_34861597
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Deze discussie is in eerdere topics al gevoerd, je hebt je mening wel duidelijk gemaakt en lijkt me niet relevant hier nog verder op in te gaan.
Inhoudelijk zullen we het niet eens worden nee, maar neemt niet weg dat ik het geen actie tegen ajax vind.
pi_34861599
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:10 schreef devv05 het volgende:

[..]

Oh klopt, dan kan het idd makkelijker. Wist niet dat je SCC had. Je kunt ook kaarten kopen voor 411 en dan overlopen. Kan/mag officieel niet, maar als je daar kaarten voor hebt moet je mij maar ff mailen
Zal het onthouden, thnx
pi_34861610
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Inhoudelijk zullen we het niet eens worden nee, maar neemt niet weg dat ik het geen actie tegen ajax vind.
Tuurlijk wel, de spelers zullen er echt wel over nadenken als dat hele vak leeg is en er doeken in liggen met teksten erop
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:12:38 #70
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_34861617
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:30 schreef devv05 het volgende:

[..]

[..]

Uberkneus

Jij bent het soort 'supporter' waar wij maar al te graag van af zijn en die Dirk graag wilt hebben. Rot op en kom nooit meer terug!
keiharde dis! mwhahaha!!
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:14:16 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34861673
Danny Blind heeft al gereageerd op de aangekondigde actie van 410:
quote:
"Ik hoop één ding en dat is dat de mensen inzien dat het ernst is en dat we alles en iedereen nodig hebben om er bovenop te komen, ook het publiek."
Maar goed, hoop dat DB inziet dat het wat betreft de Ajax-supporters ook ernst is. We staan op de fuckin' Ajax-onwaardige achtste plaats! Mogen we dan protesteren?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34861700
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
Danny Blind heeft al gereageerd op de aangekondigde actie van 410:
[..]

Maar goed, hoop dat DB inziet dat het wat betreft de Ajax-supporters ook ernst is. We staan op de fuckin' Ajax-onwaardige achtste plaats! Mogen we dan protesteren?
Danny moet dat team laten voetballen, niet alles op de supporters afschuiven
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:16:17 #73
53851 BoNi
pi_34861723
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:15 schreef Jasza het volgende:

[..]

Danny moet dat team laten voetballen, niet alles op de supporters afschuiven
Dat doet ie ook niet......
Schitterend!
pi_34861767
wanneer zou blind er op zijn vroegst gezegt uit kunnen vliegen?
pi_34861809
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wanneer zou blind er op zijn vroegst gezegt uit kunnen vliegen?
ik denk niet dit seizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')