Dit verklaart zijn invalbeurtenquote:Babel vroeg Ajax om transfer
Winnie Haatrecht, de zaakwaarnemer van Ryan Babel, bevestigt tegenover VI dat zijn cliënt een vertrek had aangevraagd. Na de komst van Klaas Jan Huntelaar vreesde Babel nog meer voor zijn speelminuten bij Ajax en zijn kans om op het WK 2006 in actie te komen.
“Maar Ajax wilde niet meewerken aan een verkoop,” verklaart Haatrecht. "Met één club hebben we, met toestemming van Ajax, gesproken. Die club heeft ook een bod uitgebracht, maar Ajax vroeg het dubbele." Daarnaast zouden nog vier clubs interesse hebben in de jonge aanvaller.
Een bod van NEC om Babel te huren werd door Ajax van de tafel geschoven. "Dat standpunt valt misschien best te begrijpen, maar ze wilden hem ook niet aan een buitenlandse club verhuren. Ajax heeft alleen aan het clubbelang gedacht. Dat mag, maar leuk is het niet voor Ryan," vervolgt Haatrecht.
“Wij denken hem in de komende periode nog keihard nodig te hebben en daarom wilden we hem niet laten gaan. Ryan zit nu op de bank en dat is voor hem niet leuk. Zoals bij iedere club is er ook bij Ajax concurrentie. Hij moet nu knokken en dan komt zijn kans heus wel," reageert Van Geel.
Ajax heeft nog helemaal geen enkele wedstrijd prachtig voetbal laten zienquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik wilde niet al te negatief zijn, maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant, welke (Nederlandse) club laat dit seizoen welke elke wedstrijd prachtig voetbal zien??
Als ze hem volgend seizoen maar verhuren, dan vind ik het best.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Dit verklaart zijn invalbeurten![]()
Wat zal de reden achter dit geweest zijn...een jaartje verhuren zou prima zijn geweest voor hem![]()
Alle ballen op Achmed Ahahaoui. Misschien moet Ajax die halen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mensen als Asskicker14 hoeven iig niet meer terug te komen. Misschien is Haarlem dan een leuke club voor hen? Die schijnen het dit seizoen wel aardig te doen
Wie?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alle ballen op Achmed Ahahaoui. Misschien moet Ajax die halen.
Wel een leuke speler, maar om hem nou in dit topic te noemen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
De linksbuiten van Haarlem, topscorer daar.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef Mr.Mills het volgende:
We mogen langzamerhand toch wel stellen dat Rosenberg los is, niet?
als ik het goed heb heeft hij sinds de wedstrijd die ik voor het laatst heb bezocht(twente thuis) iedere wedstrijd 1 doelpunt gemaakt. dat vind ik behoorlijk knap voor een scoringsgemiddelde van 1 op 4 wedstrijden bij zijn oude club.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:37 schreef Tvduijn het volgende:
nee hij lijkt de spits van ajax op dit moment. Als hij nog ff doorgaat kan hij zo een voor ajax spitsen zeer respectabel saldo van 15-20 doelpunten halen. En dat in zn eerste jaar in een team dat zo slecht loopt....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef Tvduijn het volgende:
jezus 1-0 tegen willem 2....droevig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |