quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:05 schreef rompompom het volgende:
[..]Dank!
Ik speel het al anderhalf jaar met toenemend plezier, maar ik zit nog niet echt diep in de trainingen enzo. Ik heb, door niet eerst effe het één en ander te raadplegen, in begin een paar dure missers gemaakt en ben bijna failliet geweest, hehehe! Financieel is nu alles op orde, het stadion ligt er goed bij en ook de (iets) betere spelers worden haalbaar. Hoezee!
Ik zou zeggen zijn coaching skillsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:08 schreef rompompom het volgende:
Wat is trouwens belangrijker bij een coach: z'n ervaring of het leiderschap?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ontopic: morgen eerste resultaten van de through passes training, ik ben benieuwd, hoop toch wel een stijger of 5![]()
Senks!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]passing +2 (wel een def naar uitstekend passen, met formidabel def, 18 jr
), gaat toch langzamer dan verwacht.
mn twee magnificent defjes gedaald naar zwak vorm![]()
verder toch wel redelijk wat stijgingen (+9/-4)rompompom welkom
coaching skills (niveau) is idd t belangrijkste voor een coach, maar als je van een bestaande speler een coach wilt maken dan is zn ervaring doorslaggevend voor zn niveau. als ie eenmaal coach is, boeit de ervaring niet meer.
kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Senks!
Die ervaring is een beperking in het niveau dat een speler als coach kan bereiken toch?
het is alleen de coachvaardigheid, het leiderschap is alleen van invloed op je teamgeest (teamspirit, TS)quote:
Qua trainingseffectiviteit is leiderschap toch belangrijker? Of heeft alleen de coachvaardigheid daar invloed op?
Vragen(v)uur...
Ah ok. Dan wordt het nog effe doorsparen voor een goeie coachquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
klopt![]()
[..]
het is alleen de coachvaardigheid, het leiderschap is alleen van invloed op je teamgeest (teamspirit, TS)
Ervaringquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:08 schreef rompompom het volgende:
Wat is trouwens belangrijker bij een coach: z'n ervaring of het leiderschap?
IP-adres kunnen ze niet op kijken. Hier op werk hebben 5 mensen een team en dus ook zelfde IP... niet toevallig ook allebei zelfde adres (dat zou ook nog wel mogen) en zelfde WACHTWOORD???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik kreeg maandag een mailtje, dat mijn team en het team van mijn vrouwtje geblokkeerd zijn vanwege cheaten... Ik heb op dat mailtje gereageerd om uit te leggen dat we inloggen vanaf dezelfde computer --> zelfde IP adres. Maar heb nog steeds niets teruggehoord, zijn er nog andere mogelijkheden? Zou het klote vinden om mijn team (Samode Raja's) kwijt te raken. Het andere team is trouwens FC_Arizona.
getting desperate here...![]()
Klote is datquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik kreeg maandag een mailtje, dat mijn team en het team van mijn vrouwtje geblokkeerd zijn vanwege cheaten... Ik heb op dat mailtje gereageerd om uit te leggen dat we inloggen vanaf dezelfde computer --> zelfde IP adres. Maar heb nog steeds niets teruggehoord, zijn er nog andere mogelijkheden? Zou het klote vinden om mijn team (Samode Raja's) kwijt te raken. Het andere team is trouwens FC_Arizona.
getting desperate here...![]()
Zolang je geen dingen met elkaar uitwisselt zou het goed moeten zijn...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
IP-adres kunnen ze niet op kijken. Hier op werk hebben 5 mensen een team en dus ook zelfde IP... niet toevallig ook allebei zelfde adres (dat zou ook nog wel mogen) en zelfde WACHTWOORD???
Volgens mij had ik ergens gelzen dat zelfde wachtwoord wel een belangrijk criterium is om iemand van cheaten te verdenken. Ook het hebben van 2 teams is niet toegestaan, dus al zou je niet onderling handelen, het mag nog steeds niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zolang je geen dingen met elkaar uitwisselt zou het goed moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |