abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34927171
Ik heb een poging tot aanmelden gedaan bij de federatie
pi_34927180
En aangenomen .
Van harte welkom
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34927196
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 06:59 schreef -J-D- het volgende:
En aangenomen .
Van harte welkom
Dank!

Ik speel het al anderhalf jaar met toenemend plezier, maar ik zit nog niet echt diep in de trainingen enzo. Ik heb, door niet eerst effe het één en ander te raadplegen, in begin een paar dure missers gemaakt en ben bijna failliet geweest, hehehe! Financieel is nu alles op orde, het stadion ligt er goed bij en ook de (iets) betere spelers worden haalbaar. Hoezee!
pi_34927203
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 07:05 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dank!

Ik speel het al anderhalf jaar met toenemend plezier, maar ik zit nog niet echt diep in de trainingen enzo. Ik heb, door niet eerst effe het één en ander te raadplegen, in begin een paar dure missers gemaakt en ben bijna failliet geweest, hehehe! Financieel is nu alles op orde, het stadion ligt er goed bij en ook de (iets) betere spelers worden haalbaar. Hoezee!
Zo moet het
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34927219
foetre slapen jij

wachten op de TU

Ennieweez:

Vorm +3/-3
TSI +1000
Def: +3

19 jaar naar formidabel
17 jaar naar goed
20 jaar naar formidabel
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  vrijdag 10 februari 2006 @ 07:34:03 #156
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_34927265
mijn TU: een enorme bak hoeveelheid stijgers, en belangrijke vormdalingen....

de beker wordt steeds lastiger
pi_34927807
Ik heb weer 1 stijger naar uitstekend scoren, heb dus nu 2 uitstekend scorers, alleen met slecht en waardeloos passen en ze zijn inmiddels al 20 Maar moet nog wel wat opleveren volgens de transfervergelijking
pi_34927880
TU:
TSI: +3410 (+3920/-510)
Vorm: +0 (+5/-5)

Positiespel:+2

20 jaar Uitstekend naar Formidabel
Aanvaller van Zwak naar Matig
What's "God"?
You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? ....God is the guy that ignores you.
Tsv Grastrappers (504918)
pi_34928063
Middenvelder naar Wonderbaarlijk
Aanvaller naar slecht

Verder heb ik geen zin om te tellen
pi_34928086
Wat is trouwens belangrijker bij een coach: z'n ervaring of het leiderschap?
pi_34928182
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:08 schreef rompompom het volgende:
Ik zou zeggen zijn coaching skills
pi_34928206
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:14 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik zou zeggen zijn coaching skills
Duh, maar dat vroeg ik niet.
pi_34928342
Ik zeg leiderschap
pi_34928387
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:33 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

ontopic: morgen eerste resultaten van de through passes training, ik ben benieuwd, hoop toch wel een stijger of 5
passing +2 (wel een def naar uitstekend passen, met formidabel def, 18 jr ), gaat toch langzamer dan verwacht.

mn twee magnificent defjes gedaald naar zwak vorm
verder toch wel redelijk wat stijgingen (+9/-4)

rompompom welkom

coaching skills (niveau) is idd t belangrijkste voor een coach, maar als je van een bestaande speler een coach wilt maken dan is zn ervaring doorslaggevend voor zn niveau. als ie eenmaal coach is, boeit de ervaring niet meer.
pi_34928692
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:30 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

passing +2 (wel een def naar uitstekend passen, met formidabel def, 18 jr ), gaat toch langzamer dan verwacht.

mn twee magnificent defjes gedaald naar zwak vorm
verder toch wel redelijk wat stijgingen (+9/-4)

rompompom welkom

coaching skills (niveau) is idd t belangrijkste voor een coach, maar als je van een bestaande speler een coach wilt maken dan is zn ervaring doorslaggevend voor zn niveau. als ie eenmaal coach is, boeit de ervaring niet meer.
Senks!

Die ervaring is een beperking in het niveau dat een speler als coach kan bereiken toch? Qua trainingseffectiviteit is leiderschap toch belangrijker? Of heeft alleen de coachvaardigheid daar invloed op?

Vragen(v)uur...
pi_34929274
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:48 schreef rompompom het volgende:

[..]

Senks!

Die ervaring is een beperking in het niveau dat een speler als coach kan bereiken toch?
klopt
quote:

Qua trainingseffectiviteit is leiderschap toch belangrijker? Of heeft alleen de coachvaardigheid daar invloed op?

Vragen(v)uur...
het is alleen de coachvaardigheid, het leiderschap is alleen van invloed op je teamgeest (teamspirit, TS)
pi_34929479
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

klopt
[..]

het is alleen de coachvaardigheid, het leiderschap is alleen van invloed op je teamgeest (teamspirit, TS)
Ah ok. Dan wordt het nog effe doorsparen voor een goeie coach
pi_34930493
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:08 schreef rompompom het volgende:
Ervaring Sorry, ik dacht dat het over aanvoerders ging

Mijn TU:

PM: +0
Vorm: +4 (+6/-2)
TSI: +3070 (+3760/-690)

Vorm in m'n A-team is +5/-1 gegaan, dus dat gaat de goede richting op Eloï Schoeters, m'n WC def is echter nog steeds slecht vorm
Signature
pi_34930535
Trouwens wel opvallend. Wat ik vorig seizoen met m'n vleugelverdedigers had heb ik nu met m'n centrale verdedigers. Ze stijgen niet in vorm, ze blijven gelijk of ze dalen
Signature
pi_34931069
Ik kreeg maandag een mailtje, dat mijn team en het team van mijn vrouwtje geblokkeerd zijn vanwege cheaten... Ik heb op dat mailtje gereageerd om uit te leggen dat we inloggen vanaf dezelfde computer --> zelfde IP adres. Maar heb nog steeds niets teruggehoord, zijn er nog andere mogelijkheden? Zou het klote vinden om mijn team (Samode Raja's) kwijt te raken. Het andere team is trouwens FC_Arizona.

getting desperate here...
BFF met GGMM
pi_34931265
TU:

PM: +0
Vorm: +4/-6
TSI: 560 (+830/-270)

Kut TU
pi_34931595
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik kreeg maandag een mailtje, dat mijn team en het team van mijn vrouwtje geblokkeerd zijn vanwege cheaten... Ik heb op dat mailtje gereageerd om uit te leggen dat we inloggen vanaf dezelfde computer --> zelfde IP adres. Maar heb nog steeds niets teruggehoord, zijn er nog andere mogelijkheden? Zou het klote vinden om mijn team (Samode Raja's) kwijt te raken. Het andere team is trouwens FC_Arizona.

IP-adres kunnen ze niet op kijken. Hier op werk hebben 5 mensen een team en dus ook zelfde IP... niet toevallig ook allebei zelfde adres (dat zou ook nog wel mogen) en zelfde WACHTWOORD???
pi_34931669
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef DonRaja het volgende:

Klote is dat

Ik speel zelf al een geruime tijd hattrick en heb m'n broertje steeds verboden zich ook aan te melden omdat ik er anders afgegooid zou worden. Toen in de regels eens tegengekomen dat twee teams vanaf één ip adres wel kunnen (van bv familieleden), maar dat je absoluut geen transfers naar elkaar mag maken en dergelijke. Sindsdien heeft m'n broertje ook een team, en ik hoop er het beste van dat we er niet afgeflikkerd worden, al bemoeien we ons niet met elkaar.

DonRaja, hebben jullie transfers gemaakt naar elkaar ofzo?
Signature
pi_34931733
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef Uncle het volgende:

[..]

IP-adres kunnen ze niet op kijken. Hier op werk hebben 5 mensen een team en dus ook zelfde IP... niet toevallig ook allebei zelfde adres (dat zou ook nog wel mogen) en zelfde WACHTWOORD???
Zolang je geen dingen met elkaar uitwisselt zou het goed moeten zijn...
Signature
pi_34931834
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Zolang je geen dingen met elkaar uitwisselt zou het goed moeten zijn...
Volgens mij had ik ergens gelzen dat zelfde wachtwoord wel een belangrijk criterium is om iemand van cheaten te verdenken. Ook het hebben van 2 teams is niet toegestaan, dus al zou je niet onderling handelen, het mag nog steeds niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')