abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48510841
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:30 schreef heaven7 het volgende:
Eindhoven vind ik verschrikkelijk..

Ik heb echt geen idee hoe dat in z'n werk gaat maar we willen natuurlijk zo snel mogelijk iets, dus wat is in dit geval het beste om opties op te nemen..

Mevrouw aan de telefoon beaamde dat het continue in beweging is en vooral de Spoorstraat zei ze is vooral voor studenten, starters en samenwonende stellen die er maar voor een beperkte tijd blijven zitten. Maarja, 75 huizen en op plaats 123 schiet het niet heel erg op.
Als je Eindhoven verschrikkelijk vindt, waarom denk je dat Helmond beter is?
pi_48510893
pi_48513614
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Omdat de grootste pauperwijken van Helmond half niet zo pauper zijn dan de bennekel of Woensel west
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_48513714
Ik zwaaide al
pi_48519411
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:25 schreef heaven7 het volgende:
Ik zwaaide al
Nu nog wel.

Maar serieus: Als je Eindhoven verschrikkelijk vind, vind je dat van Helmond waarschijnlijk ook en andersom.

Helmonders en Eindhovenaren maken elkaar uit voor paupers en beide groepen hebben gelijk (alhoewel in Brabant Helmond de reputatie heeft van asostad nummer één).
pi_48528204
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Nu nog wel.

Maar serieus: Als je Eindhoven verschrikkelijk vind, vind je dat van Helmond waarschijnlijk ook en andersom.

Helmonders en Eindhovenaren maken elkaar uit voor paupers en beide groepen hebben gelijk (alhoewel in Brabant Helmond de reputatie heeft van asostad nummer één).
Hoewel ik zelf echt nooit meer terug zou willen naar Helmond moet ik wel eerlijk zeggen dat Helmond zich positief aan het ontwikkelen is.
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_48565779
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Eindhoven is onveiligste gemeente

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_48565905
quote:
Ja, waar denk je dat die Helmonders die diefstallen gaan plegen?
pi_66509276
Waarom elke keer: binnestad tuig, afraden, bla bla bla!
kheb nog nooit zo rustig gewoond als de binnenstad!
ja, ik kom uit de rijpelberg, daar was het ook heel erg rustig (ondanks da mensen zeide da ik in een gevaarlijke straat woonde)
maar weet je wat het is? je kan wel zeggen, rustig wonen, veilig wonen.. je moet het er tog zelf naar make.. in de grootste kakkersbuurt kan je ok rusie krijge, weg gepest worden.. stel je open, blijf netjes.. dan is er in geen enkele wijk iets aan de hand.
Biggy Kiss!!
pi_66512926
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 08:50 schreef Diiesel het volgende:
Waarom elke keer: binnestad tuig, afraden, bla bla bla!
kheb nog nooit zo rustig gewoond als de binnenstad!
ja, ik kom uit de rijpelberg, daar was het ook heel erg rustig (ondanks da mensen zeide da ik in een gevaarlijke straat woonde)
maar weet je wat het is? je kan wel zeggen, rustig wonen, veilig wonen.. je moet het er tog zelf naar make.. in de grootste kakkersbuurt kan je ok rusie krijge, weg gepest worden.. stel je open, blijf netjes.. dan is er in geen enkele wijk iets aan de hand.
Tot er een vieze junk zonder reden voor je deur blijft ijsberen, en op de deur blijft kloppen...
Ik ben nog nooit zo bang geweest. (Beverstraat, Helmond)
Sappig !!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:47:34 #61
53151 T42
Pinball Wizard
pi_66814023
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:49 schreef Loontjah het volgende:
Waarom is het niet geweldig, je kan daar al appartementjes huren vanaf 200 euro.. In mijn wijk is het lekker rustig, en kan gewoon mijn fiets ongesloten voor de deur laten staan. Dat kan je in de heiakker niet !
dat kan ik in beek en donk ook niet meer hoor.

maar ik heb een huis gekocht in helmonde binne stad ligt bijna op de grens bij de braak.
ze zijn daar of alles aan opknappen of alles aan nieuwbouwen.

helmond was niet mijn 1e keus maar alle korting die ik krijg daar om er te komen wonen was wel een omhaalpunt
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:49:07 #62
53151 T42
Pinball Wizard
pi_66814066
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:16 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Tot er een vieze junk zonder reden voor je deur blijft ijsberen, en op de deur blijft kloppen...
Ik ben nog nooit zo bang geweest. (Beverstraat, Helmond)
pak je toch de gun die de gemeente je gratis levert?
  zondag 8 maart 2009 @ 00:32:59 #63
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66815207
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef T42 het volgende:
helmond was niet mijn 1e keus maar alle korting die ik krijg daar om er te komen wonen was wel een omhaalpunt
Vertel eens? Ben wel benieuwd.
Wat is hierbij je gedachte m.b.t. verkoop over een X aantal jaren? Met de koop van een woning wil je meestal naast lekker wonen ook investeren en wat opbouwen. Feit dat je zoveel "krijgt" om daar te gaan wonen zegt denk ik wel iets over hoe mensen denken om daar te gaan wonen. Verwacht je dat dit gaat veranderen door de tijd?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 8 maart 2009 @ 01:11:00 #64
53151 T42
Pinball Wizard
pi_66815822
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Vertel eens? Ben wel benieuwd.
Wat is hierbij je gedachte m.b.t. verkoop over een X aantal jaren? Met de koop van een woning wil je meestal naast lekker wonen ook investeren en wat opbouwen. Feit dat je zoveel "krijgt" om daar te gaan wonen zegt denk ik wel iets over hoe mensen denken om daar te gaan wonen. Verwacht je dat dit gaat veranderen door de tijd?
heel de wijk om deze huizen worden opgeknapt of gesloopt voor nieuwbouw. (dit huis/straat is net gerenoveerd)
ik krijg tot 25% korting op de verkoopprijs (waarvoor je moet loten ik was deze keer de 1e)
zitten wel regeltjes aan deze korting. in eindhoven en deurne doen ze ook zoiets.
(die korting is op ex huur huizen en door heel helmond)
huizen worden onderhouden van maandelijkse bijdragen (is verplicht)

maar aangezien ik waar ik thuis woon (beek en donk) nooit en te nimmer een huis kan kopen (huizen hier zijn 250'000 minimum) is dit mooie starters kans (ben trouwens in me 1tje)

en zoals het nu gaat met opknap/herbouw van de buurt zal de waarde wel stijgen hoop ik
is van binnen wel een opknappertje.

owjah de gemeente wil graag starters leningen uitdelen aan jonge mensen die er komen wonen.
maar die heb ik niet nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')