Als je Eindhoven verschrikkelijk vindt, waarom denk je dat Helmond beter is?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:30 schreef heaven7 het volgende:
Eindhoven vind ik verschrikkelijk..
Ik heb echt geen idee hoe dat in z'n werk gaat maar we willen natuurlijk zo snel mogelijk iets, dus wat is in dit geval het beste om opties op te nemen..
Mevrouw aan de telefoon beaamde dat het continue in beweging is en vooral de Spoorstraat zei ze is vooral voor studenten, starters en samenwonende stellen die er maar voor een beperkte tijd blijven zitten. Maarja, 75 huizen en op plaats 123 schiet het niet heel erg op.
Omdat de grootste pauperwijken van Helmond half niet zo pauper zijn dan de bennekel of Woensel westquote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Als je Eindhoven verschrikkelijk vindt, waarom denk je dat Helmond beter is?
Nu nog wel.quote:
Hoewel ik zelf echt nooit meer terug zou willen naar Helmond moet ik wel eerlijk zeggen dat Helmond zich positief aan het ontwikkelen is.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Nu nog wel.![]()
Maar serieus: Als je Eindhoven verschrikkelijk vind, vind je dat van Helmond waarschijnlijk ook en andersom.
Helmonders en Eindhovenaren maken elkaar uit voor paupers en beide groepen hebben gelijk (alhoewel in Brabant Helmond de reputatie heeft van asostad nummer één).
Eindhoven is onveiligste gemeentequote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Als je Eindhoven verschrikkelijk vindt, waarom denk je dat Helmond beter is?
Tot er een vieze junk zonder reden voor je deur blijft ijsberen, en op de deur blijft kloppen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:50 schreef Diiesel het volgende:
Waarom elke keer: binnestad tuig, afraden, bla bla bla!
kheb nog nooit zo rustig gewoond als de binnenstad!
ja, ik kom uit de rijpelberg, daar was het ook heel erg rustig (ondanks da mensen zeide da ik in een gevaarlijke straat woonde)
maar weet je wat het is? je kan wel zeggen, rustig wonen, veilig wonen.. je moet het er tog zelf naar make.. in de grootste kakkersbuurt kan je ok rusie krijge, weg gepest worden.. stel je open, blijf netjes.. dan is er in geen enkele wijk iets aan de hand.
dat kan ik in beek en donk ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:49 schreef Loontjah het volgende:
Waarom is het niet geweldig, je kan daar al appartementjes huren vanaf 200 euro.. In mijn wijk is het lekker rustig, en kan gewoon mijn fiets ongesloten voor de deur laten staan. Dat kan je in de heiakker niet !
pak je toch de gun die de gemeente je gratis levert?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Tot er een vieze junk zonder reden voor je deur blijft ijsberen, en op de deur blijft kloppen...
Ik ben nog nooit zo bang geweest. (Beverstraat, Helmond)
Vertel eens? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef T42 het volgende:
helmond was niet mijn 1e keus maar alle korting die ik krijg daar om er te komen wonen was wel een omhaalpunt
heel de wijk om deze huizen worden opgeknapt of gesloopt voor nieuwbouw. (dit huis/straat is net gerenoveerd)quote:Op zondag 8 maart 2009 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel eens? Ben wel benieuwd.
Wat is hierbij je gedachte m.b.t. verkoop over een X aantal jaren? Met de koop van een woning wil je meestal naast lekker wonen ook investeren en wat opbouwen. Feit dat je zoveel "krijgt" om daar te gaan wonen zegt denk ik wel iets over hoe mensen denken om daar te gaan wonen. Verwacht je dat dit gaat veranderen door de tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |