mwah , het is in deurne niet echt geweldig als (bijna) achttienjarige, weinig uitgaansleven enzo hier , maar als je voor rust wilt gaan is het opzich een redelijk geschikt dorp met toch wel genoeg voorzieningen en goede verbindingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het centrum van Deurne ook niet echt bijzonder.
Jij mag Deurne best geweldig vinden, maar ik zou het niet aanraden aan iemand die er niet vandaan komt.
hmm , mss heb jij daar connecties in de houtenhoek , maar naar mijn weten is dat gewoon een klote wijk en een inwoner uit betreffende wijk heeft mijn brommert nog weggehaald dus zo'n fan ben ik er niet van, ( de brommer stond geparkeerd in houtenhoek, jan linders red.)quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:49 schreef Loontjah het volgende:
Waarom is het niet geweldig, je kan daar al appartementjes huren vanaf 200 euro.. In mijn wijk is het lekker rustig, en kan gewoon mijn fiets ongesloten voor de deur laten staan. Dat kan je in de heiakker niet !
blahblahblah, wat een onzin weer...er bestaan geen 'goede' en 'slechte' wijken in Helmond, binnen een wijk heb je weer totaal verschillende buurten. Ook in de binnenstad zijn hele nette stukken te vinden en in de rijpel wonen zowel paupers als kakkers.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:42 schreef Boobobob het volgende:
Hallo,
Ik wordt binnenkort mijn studentenhuisje uitgezet wegens renovatie.
Ik ben ondertussen ook al geen student meer, dus opzich vind ik dat niet erg.
Ben nu aan het kijken waar ik wil en kan gaan wonen.
Nu is er een mogelijkheid dat ik van Eindhoven naar Helmond verhuis.
Ik ben wel een beetje bekend daar maar waar moet ik nou echt niet gaan wonen of wat is een echte aanrader?
De volgende wijken zijn mogelijk:
Brouwhuis
Binnenstad
Helmond-Noord
Helmond-Oost
't Hout
Stiphout
Helmond-West
Rijpelberg
Brandevoort
In de overige wijken zijn geen huurwoningen beschikbaar.
Ik wil dus niet in een chterstandswijk wonen, maar ik hoef niet persee een winkelcentrum of sportcomplex in de buurt te hebben.
Ik wil gewoon een paar jaartjes lekker kunnen wonen.
Alvast bedankt.
[afbeelding]
Ga je naar Helmond dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef heaven7 het volgende:
Schop! Hoelang zijn de gemiddelde wachttijden bij hureninhelmond.nl?
Ik had in 9 maanden iets, het ligt er dus heel erg aan waar je je op inschrijft. Populaire straten hebben een langere wachttijd dan straten waar 2x per maand iemand uithuist.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef heaven7 het volgende:
Schop! Hoelang zijn de gemiddelde wachttijden bij hureninhelmond.nl?
Dan zul je particulier moeten gaan huren. Huren via een woningbouwvereniging gaat via hureninhelmond.nl...er zijn heel veel mensen die de huur kunnen betalen en een huis willenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef Realzm het volgende:
Ik ben nu ook een beetje aan het kijken om maar eens uit het ouderlijk huis te gaan na mijn studie (hoop ik in juni 08 af te sluiten). Maar waarom moet ik me inschrijven bij bv hureninhelmond? Als ik de huur zelf toch kan betalen dan hoef je toch niet in een wachtrij te staan?
't Haagje....quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:14 schreef Boobobob het volgende:
[..]
Een aantal redenen:
- Ik moet binnen een korte tijd een woning vinden, misschien lukt dat in Eindhoven niet (misschien ook wel)
- Ga samen wonen en moeten dan een compromie maken bij wiens werk we gaan wonen.
- Waarom zou ik in Eindhoven blijven (weinig dat me daar echt bindt)
Nee, je moet netjes afwachten tot jij daar iets toegewezen krijgt. Zou best fraai zijn als er 10 man op de wachtlijst staat en jij ff tussendoor komtquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Realzm het volgende:
maar als ik bv via hureninhelmond een leuke woning heb gevonden, dan hoef je toch niet in de wachtrij ervoor te gaan staan of wel
Dan kun je toch gewoon naar de woningbouw stappen en zeggen dat jij graag dat huis wil huren.
Aah soquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, je moet netjes afwachten tot jij daar iets toegewezen krijgt. Zou best fraai zijn als er 10 man op de wachtlijst staat en jij ff tussendoor komt
vroeger moest je je inschrijven en dan kreeg je ergens in Helmond iets toegewezen (je kon wel voorkeurswijken opgeven). Nu schrijf je je in op maximaal 5 blokken met ieder een aparte wachtlijst. Ik vind het een goed idee iig
Dus in ieder geval niet zoals woonbedrijf in Eindhoven; minstens 6 jaar voor je iets krijgt? We kunnen misschien tot we iets toegewezen krijgen particulier gaan huren of nog even thuis blijven zitten en flink sparen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik had in 9 maanden iets, het ligt er dus heel erg aan waar je je op inschrijft. Populaire straten hebben een langere wachttijd dan straten waar 2x per maand iemand uithuist.
Hoeren in Helmond?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dus in ieder geval niet zoals woonbedrijf in Eindhoven; minstens 6 jaar voor je iets krijgt? We kunnen misschien tot we iets toegewezen krijgen particulier gaan huren of nog even thuis blijven zitten en flink sparen.
Veel eisen hebben we niet, een mindere buurt is geen punt zolang je maar geen gevaar loopt op straat of je boodschappen samen met de hoeren ofzo doet.. Het liefst wel een ééngezinswoning, we willen ook niks delen met andere mensen.
Dus heeft het wel zin ons in te schrijven dan? (Vriend studeert over 2 jaar af).
Eigenlijk moet je weten hoe het verloop is qua in en uithuizen...en tja...nog nooit hier geweest. Ik weet niet of je wel eens in Eindhoven komt of ergens anders in de buurt maar rij dan gewoon eens door Helmond en bekijk een beetje de buurten die je wat lijken op hureninhelmond.nl ofzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:21 schreef heaven7 het volgende:
Dus het is beter om lager in de wachtrij te staan en te reageren op de clusters met de meeste woningen?
Dankje voor de info trouwens! Ik ben echt heel mijn leven nog niet in Helmond geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |