Een aantal redenen:quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:07 schreef laika het volgende:
waarom blijf je niet in eindhoven??
Dat je de rest niet weet is niet zo'n ramp, er blijf namelijk niet echt veel over.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:09 schreef crossover het volgende:
Ik raad je de binnenstad af, da's niet prettig wonen. 'T Hout is een normale wijk met hier en daar wat tuig, Brouwhuis is een nette normale wijk, Stiphout staat bekend als kakkerbuurt (is eigenlijk een apart dorpje). Dan heb je nog Brandevoort, wat redelijk duur en nieuw is en Rijpelberg, lekker rustig. De rest weet ik zo niet.
thxquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb in Brouwhuis, Stiphout en in het centrum gewoond, en dat was alledrie wel ok. Stiphout toch wel de wat betere wijk. Brandevoort is ook wel ok. Binnenstad zou ik persoonlijk niet voor kiezen, en Rijpelberg ook niet.
Ach dat valt reuze mee. De meeste wijken zijn erg mooi en prettig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:17 schreef Papa_Eend het volgende:
Ik zou Überhaupt niet in Helmond gaan wonen als je niet in een achterwijk terecht wil komen
Als Daar mogelijkheden toe zijn misschien wel....quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef Loontjah het volgende:
Ga in Deurne wonen ofzo, veel leuker en lekker rustig bij mij in de wijk (houten hoek)
Ik ben zelf geboren en getogen in een dorpje met nog geen 1000 inwoners, dan is zelfs Deurne nog een hele stad voor mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het centrum van Deurne ook niet echt bijzonder.
Jij mag Deurne best geweldig vinden, maar ik zou het niet aanraden aan iemand die er niet vandaan komt.
Dat zowiezo, maar cijfers zeggen mij minder dan ervaringen van (ex)bewoners.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik weet niks van Helmond, maar wat ik zou doen is eerst kijken wat het woningaanbod is, vervolgens eens rustig rondkijken bij al die huizen die je leuk lijken en vervolgens even informatie opzoeken rond die buurten (criminaliteitscijfers e.d.).
Ik wil de regio niet uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:58 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ben zelf opgegroeid in de vogeltjesbuurt (centrum / noord) en daar was het wel fijn wonen hoor... Maar waarom je naar Helmond wil? Ik zit nu niet voor niks in Amsterdam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |