abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34856915
Hallo,

Ik wordt binnenkort mijn studentenhuisje uitgezet wegens renovatie.
Ik ben ondertussen ook al geen student meer, dus opzich vind ik dat niet erg.
Ben nu aan het kijken waar ik wil en kan gaan wonen.

Nu is er een mogelijkheid dat ik van Eindhoven naar Helmond verhuis.
Ik ben wel een beetje bekend daar maar waar moet ik nou echt niet gaan wonen of wat is een echte aanrader?

De volgende wijken zijn mogelijk:

Brouwhuis
Binnenstad
Helmond-Noord
Helmond-Oost
't Hout
Stiphout
Helmond-West
Rijpelberg
Brandevoort

In de overige wijken zijn geen huurwoningen beschikbaar.

Ik wil dus niet in een chterstandswijk wonen, maar ik hoef niet persee een winkelcentrum of sportcomplex in de buurt te hebben.
Ik wil gewoon een paar jaartjes lekker kunnen wonen.

Alvast bedankt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Boobobob op 08-02-2006 10:43:44 (Plattegrond ingevoegd) ]
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_34857566
waarom blijf je niet in eindhoven??
pi_34857606
Ik raad je de binnenstad af, da's niet prettig wonen. 'T Hout is een normale wijk met hier en daar wat tuig, Brouwhuis is een nette normale wijk, Stiphout staat bekend als kakkerbuurt (is eigenlijk een apart dorpje). Dan heb je nog Brandevoort, wat redelijk duur en nieuw is en Rijpelberg, lekker rustig. De rest weet ik zo niet.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_34857641
Ik heb in Brouwhuis, Stiphout en in het centrum gewoond, en dat was alledrie wel ok. Stiphout toch wel de wat betere wijk. Brandevoort is ook wel ok. Binnenstad zou ik persoonlijk niet voor kiezen, en Rijpelberg ook niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_34857757
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:07 schreef laika het volgende:
waarom blijf je niet in eindhoven??
Een aantal redenen:
- Ik moet binnen een korte tijd een woning vinden, misschien lukt dat in Eindhoven niet (misschien ook wel)
- Ga samen wonen en moeten dan een compromie maken bij wiens werk we gaan wonen.
- Waarom zou ik in Eindhoven blijven (weinig dat me daar echt bindt)
pi_34857783
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:09 schreef crossover het volgende:
Ik raad je de binnenstad af, da's niet prettig wonen. 'T Hout is een normale wijk met hier en daar wat tuig, Brouwhuis is een nette normale wijk, Stiphout staat bekend als kakkerbuurt (is eigenlijk een apart dorpje). Dan heb je nog Brandevoort, wat redelijk duur en nieuw is en Rijpelberg, lekker rustig. De rest weet ik zo niet.
Dat je de rest niet weet is niet zo'n ramp, er blijf namelijk niet echt veel over.

Bedankt iig
pi_34857819
Ik zou zelf niet in de binnenstad willen wonen. De rest is allemaal gewoon normaal goed. Tegenwoordig imo maar weinig 'tuig'. Ook niet in mierlo-hout waar ik zelf woon.
Brandevoort en dierdonk zijn de richpeople buurten
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_34857823
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb in Brouwhuis, Stiphout en in het centrum gewoond, en dat was alledrie wel ok. Stiphout toch wel de wat betere wijk. Brandevoort is ook wel ok. Binnenstad zou ik persoonlijk niet voor kiezen, en Rijpelberg ook niet.
thx
pi_34857838
Ik zou Überhaupt niet in Helmond gaan wonen als je niet in een achterwijk terecht wil komen
pi_34857879
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:17 schreef Papa_Eend het volgende:
Ik zou Überhaupt niet in Helmond gaan wonen als je niet in een achterwijk terecht wil komen
Ach dat valt reuze mee. De meeste wijken zijn erg mooi en prettig.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_34857983
Helmond-Oost bevalt tot nu toe erg goed, maar ook in noord was het goed kamperen
Let me tell you something, bendeco. You pull any your crazy shit with
us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you
and stick it up your ass and pull the fucking trigger til it goes "click".
pi_34858474
Ga in Deurne wonen ofzo, veel leuker en lekker rustig bij mij in de wijk (houten hoek)
Sappig !!
pi_34858606
Vriendin woont al jaren in Brouwhuis en dat bevalt goed. Binnenstad moet je volgens haar ook niet zijn maar dat is al een aantal keren gezegd. De oma van mijn ex woonde op de Rijpelberg en daar was het ook rustig wonen.
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_34858682
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef Loontjah het volgende:
Ga in Deurne wonen ofzo, veel leuker en lekker rustig bij mij in de wijk (houten hoek)
Als Daar mogelijkheden toe zijn misschien wel....
Ik ben me nog aan het orienteren, maar ik weet dat in Helmond redelijk veel huurhuizen beschikbaar zijn.
pi_34858724
Deurne is helemaal niet zo geweldig hoor, ik zou zelf liever in een goede wijk in Helmond wonen.
pi_34858814
Waarom is het niet geweldig, je kan daar al appartementjes huren vanaf 200 euro.. In mijn wijk is het lekker rustig, en kan gewoon mijn fiets ongesloten voor de deur laten staan. Dat kan je in de heiakker niet !
Sappig !!
pi_34858838
Ik vind Deurne een saai boerendorp, sorry.
pi_34858950
Boeren heb je vaak in zulke dorpjes, maar kijk maar eens naar het centrum.. Geen boer te vinden hoor, op een enkeling na in de appie heijn !
Sappig !!
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:54:11 #19
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34859005
Ik weet niks van Helmond, maar wat ik zou doen is eerst kijken wat het woningaanbod is, vervolgens eens rustig rondkijken bij al die huizen die je leuk lijken en vervolgens even informatie opzoeken rond die buurten (criminaliteitscijfers e.d.).
pi_34859006
Ik vind het centrum van Deurne ook niet echt bijzonder.
Jij mag Deurne best geweldig vinden, maar ik zou het niet aanraden aan iemand die er niet vandaan komt.
pi_34859082
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het centrum van Deurne ook niet echt bijzonder.
Jij mag Deurne best geweldig vinden, maar ik zou het niet aanraden aan iemand die er niet vandaan komt.
Ik ben zelf geboren en getogen in een dorpje met nog geen 1000 inwoners, dan is zelfs Deurne nog een hele stad voor mij.
pi_34859108
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik weet niks van Helmond, maar wat ik zou doen is eerst kijken wat het woningaanbod is, vervolgens eens rustig rondkijken bij al die huizen die je leuk lijken en vervolgens even informatie opzoeken rond die buurten (criminaliteitscijfers e.d.).
Dat zowiezo, maar cijfers zeggen mij minder dan ervaringen van (ex)bewoners.
pi_34859148
Ik ben zelf opgegroeid in de vogeltjesbuurt (centrum / noord) en daar was het wel fijn wonen hoor... Maar waarom je naar Helmond wil? Ik zit nu niet voor niks in Amsterdam...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_34859278
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:58 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ben zelf opgegroeid in de vogeltjesbuurt (centrum / noord) en daar was het wel fijn wonen hoor... Maar waarom je naar Helmond wil? Ik zit nu niet voor niks in Amsterdam...
Ik wil de regio niet uit.
En hoef ook niet in een grote stad te wonen.
Zelfs een dorp is goed genoeg voor mij.

Maar waarom zit jij dan nu in Amsterdam i.p.v. Helmond
pi_34870217
Veel helmonders willen juist naar een grotere stad toe Ikzelf vind eindhoven ook altijd veel leuker dan Helmond

En qua helmond moet je eigenlijk gewoon naar de straat zelf kijken. Ik ken straten in de binnenstad die gewoon heel erg normaal en mooi zijn etc
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')