5Mp beste: ca. 200quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:51 schreef Chrizzly2 het volgende:
Hoeveel kan er op die SD kaart en hoeveel vraag je ongeveer?
Speciale prijs voor jou. 5 euro, te storten op de rekening van het WNF. Die kikker is nogal bedreigd namelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:57 schreef arnout109 het volgende:
hoeveel wil je hebben voor die 3e gele kikker?
d'r zit hier anders een heel nest..quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:00 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Speciale prijs voor jou. 5 euro, te storten op de rekening van het WNF. Die kikker is nogal bedreigd namelijk.
Zijn de foto's zichtbaar of niet? Ik kan ze nl. wel zien...quote:
niet zichtbaar, fok en imageshack is niet zo'n goeie combinatie, www.tinypic.com gaat primaquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:35 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Zijn de foto's zichtbaar of niet? Ik kan ze nl. wel zien...
Vaag! Ik zie ze nl wel...quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet zichtbaar, fok en imageshack is niet zo'n goeie combinatie, www.tinypic.com gaat prima![]()
komt omdat ze nog in je cache zittenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:57 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Vaag! Ik zie ze nl wel...
@moderators. Flikker het topic maar dicht. Probeer het andere keer wel weer.
dichtgooien is overbodig, even opnieuw hosten en offtopic geneuzel (zoals dit verwijderen) en je hebt een prachtig topic.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:57 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Vaag! Ik zie ze nl wel...
@moderators. Flikker het topic maar dicht. Probeer het andere keer wel weer.
Mail gelezen en mailtje terug gestuurd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:42 schreef Ill-Skillz het volgende:
Je hebt mail.
15 is te weinig, onder 27,50 hou ik 'm voorlopig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef hollander172 het volgende:
Wel interesse in het kaartje maar boxed en met garantie haalde ik er laatst eentje voor ¤ 29,95 dus ¤ 27,50 is mij te gortig.
Zet in op de halve prijs, ¤ 15,- geboden.
Plus de porto erboven op kom je dus op dezelfde prijs als at ie nu bij de mediamarkt in de aanbieding kost: 37,99quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:35 schreef Ill-Skillz het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/64677
Jep.
Ik trek me overigens terug, ik ga voor een Ultra-II.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |