abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35078316
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Van mij mag je best tegen zijn. Haushofer is ook niet echt positief, maar heeft beter argumenten. Wie zegt dat je een fobie hebt?

Je hebt het doel van de subsidie niet helemaal door denk ik
oh dear all knowing (l)user en almachtige rechter der argumentkwaliteit, please enlighten me!

Wat is het doel van de subsidie van windmolens?
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_35079360
Het stimuleren van onderzoek en schaalgrootte, die beide kostenverlagend werken?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:42:31 #103
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35079628
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:33 schreef mgerben het volgende:
Het stimuleren van onderzoek en schaalgrootte, die beide kostenverlagend werken?
En waarom zou een particulier dan subsidie krijgen als ie één of twee molens op zijn erf wil?
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_35084847
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:33 schreef mgerben het volgende:
Het stimuleren van onderzoek, nieuwe technieken de mogelijkheid geven binnen een markt. nieuwe producten van duurzame energie die veel belovend lijken te helpen zich op de markt te handhaven.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_35084923
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef Musketeer het volgende:

[..]

oh dear all knowing (l)user en almachtige rechter der argumentkwaliteit, please enlighten me!

Wat is het doel van de subsidie van windmolens?
Ik plaatste een als teken dat ik het normaal wou houden..
Jij niet dus.
Over argumentekwaliteit gesproken, als ze zo slecht zijn van mij, waarom reageer je dan op 9 van de 10 niet? Maar ja, iemand dan op pagina 3 al zo post.........
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:44:00 #106
137078 J.K.
Ad(minister) Domeen.NL
pi_35435958
quote:
Mega-windturbines welkom bij Dokkum
donderdag 23 februari 2006 Dokkum

Het duurt niet lang meer en zes mega windturbines zullen verrijzen tussen Dokkum en Metslawier. Vanaf zee zal Dokkum en Dongeradeel voortaan niet meer te missen zijn. Tenminste, als het ligt aan haar inwoners.
Meer over de uitslag van deze stemming vind je op Waldnet.NL

Gerechtigheid! En dan zijn het er nog slechts zes!
GRAAG GEDAAN,... Domeen.NL
pi_35436176
In de 17e eeuw was de windmolen het toppunt van innovatie en erg nuttig voor het droogmaken van polders en het zagen van hout.
Moderne molens mogen dan wel een hoger rendement hebben, maar het product is eigenlijk uitontwikkeld, het is verouderde technologie, leuk voor het museum.
Er wordt IMO veel teveel geld gestoken in windmolens, ik denk dat dit geld beter in nieuwe technologie gestoken kan worden:
Zonne-energie, aardwarmte, getijde-energie, kernfusie, etc. etc.
Waarom verder investeren in een uitontwikkeld, verouderd, grootschalig concept ?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')