oh dear all knowing (l)user en almachtige rechter der argumentkwaliteit, please enlighten me!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Van mij mag je best tegen zijn. Haushofer is ook niet echt positief, maar heeft beter argumenten. Wie zegt dat je een fobie hebt?
Je hebt het doel van de subsidie niet helemaal door denk ik![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:33 schreef mgerben het volgende:
Het stimuleren van onderzoek en schaalgrootte, die beide kostenverlagend werken?
Het stimuleren van onderzoek, nieuwe technieken de mogelijkheid geven binnen een markt. nieuwe producten van duurzame energie die veel belovend lijken te helpen zich op de markt te handhaven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:33 schreef mgerben het volgende:
Het stimuleren van onderzoek en schaalgrootte, die beide kostenverlagend werken?
Ik plaatste eenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef Musketeer het volgende:
[..]
oh dear all knowing (l)user en almachtige rechter der argumentkwaliteit, please enlighten me!
Wat is het doel van de subsidie van windmolens?
Meer over de uitslag van deze stemming vind je op Waldnet.NLquote:Mega-windturbines welkom bij Dokkum
donderdag 23 februari 2006 Dokkum
Het duurt niet lang meer en zes mega windturbines zullen verrijzen tussen Dokkum en Metslawier. Vanaf zee zal Dokkum en Dongeradeel voortaan niet meer te missen zijn. Tenminste, als het ligt aan haar inwoners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |