quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:53 schreef CrazyVorteX het volgende:
Goedemorgen, lekker gewerkt verder?
Ja behoorlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 07:53 schreef CrazyVorteX het volgende:
Goedemorgen, lekker gewerkt verder?
Dat deed ik ook, maar er kwam niks..quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:56 schreef Dave het volgende:
Misschien moet je de volgende keer ook je achteruitkijkspiegel gebruiken. Dan zie je wat er van achter aankomt.
Het was een spookrijderquote:Op woensdag 8 februari 2006 07:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar er kwam niks..
Opeens zat die flikker naast me vanuit het nietsterwijl er voor mij een vrachtwagen moest invoegen.
sorryquote:Op woensdag 8 februari 2006 07:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar er kwam niks..
Opeens zat die flikker naast me vanuit het nietsterwijl er voor mij een vrachtwagen moest invoegen.
Wat een waaghalsquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kwam met zeker 140 aanrijden
In een flinke regenbui
Ja, daarom kon je de dader ook niet op heterdaad betrappen..quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Toen we die inbraakmelding kregen reden we nog niet zo hard.
Nee die ander had moeten zien dat ik naar links moest anders kwamen de mensen die van rechts moesten invoegen in de problemen wat dus bijna gebeurde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:04 schreef Mauro het volgende:
Dus jij geeft een ander de schuld omdat jij zonder te kijken van baan verwisseld?
Wij mochten niet zo hard van de baas die voorop reed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, daarom kon je de dader ook niet op heterdaad betrappen..
En dan nog zit je fout.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee die ander had moeten zien dat ik naar links moest anders kwamen de mensen die van rechts moesten invoegen in de problemen wat dus bijna gebeurde.
Maar inplaats hiervan koos hij ervoor om met 140 te komen aanvliegen.
Naarnaast zette ik knipperlicht en alles op tijd aan maar meneer wou er toch even snel langs om problemen te veroorzaken
Flauw hoor..quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij mochten niet zo hard van de baas die voorop reed.
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:08 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe hard mocht er eigenlijk gereden worden? 120?
Nee meneer naast me hinderde iedereen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dan nog zit je fout.
Je mag aan de kant voor invoegend verkeer tenzij je overig verkeer niet hindert.
En dat deed je dus wel.
Met de keiharde regen waar ik in reedquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:13 schreef jitzzzze het volgende:
[quote]Op woensdag 8 februari 2006 08:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja[/qoute]
Dan valt 140 nog wel mee..![]()
Jij zat nog droog en warm in je auto, ik moest er net doorheen lopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met de keiharde regen waar ik in reed
Was niet prettig.
Maar ik ga pitten.
Moet straks om 00:00 weer werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |