Wie is TSquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:22 schreef outcast_within het volgende:
Hee Ts toffe gast ga eens naar bed
Dattie daarin mogen stervenquote:
Zo af en toe toon ik mijn goeie kantquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mooie lieve doodverwensing.
Ts signing off
WTF weet jij van de NB?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:34 schreef Sebasser het volgende:
dit topic is het niet waard,
de TT moest eig al zijn,
[NB] 8-feb-06 Willekeurige tekst
* PrintScreen heeft de PI gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:34 schreef timmeeeh het volgende:
zie PI.
Nachtbar natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nachtbagger NB.
of is dit een afkorting die uit de oorlog komt of zo ?![]()
Heel Fok! is saai momenteelquote:
ratel!!quote:
jij heet geen kevin dus ga eens weg,quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:39 schreef star_gazer het volgende:
Leuke film voor mijn vriendin, wat vind je ervan KLIK HIER OM TE DOWNLOADEN
nou zegquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nachtbar natuurlijk
Je kan wel zien dat jij een nOOb bent
Wat moet jij met een filmpje van iemand die op mij lijktquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:39 schreef star_gazer het volgende:
Leuke film voor mijn vriendin, wat vind je ervan KLIK HIER OM TE DOWNLOADEN
Elke Fok!ker kent de Nachtbar... 40+ of 40- posts :;)quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nou zeg![]()
tuurlijk ben ik een n00b met mijn gemiddeld 43 posts per dag
je bent er trots op?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nou zeg![]()
tuurlijk ben ik een n00b met mijn gemiddeld 43 posts per dag
ik niet,quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Elke Fok!ker kent de Nachtbar... 40+ of 40- posts :;)
jij bent ook geen Fok!ker danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij bent ook geen Fok!ker danNee een Fokster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee een Fokster.
zo heaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hea isbeter dan heeh of he'e met ' op de e ..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat is hea?
''Hey'' bedoel je?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hea isbeter dan heeh of he'e met ' op de e ..
je moet het ook wel goed uitspreken,.,
heeeeauh of zo ...
nouen ..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
''Hey'' bedoel je?![]()
Ik kan wel rustig aan doen want ik zit nog ruim 1000 boven jou.![]()
hallo mod,quote:
dat mag niet eens,quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat Sebasser zegt klopt helemaal.![]()
Heel nomaal allemaal hoor,dus geen slotje zetten.![]()
Blauw is niet altijd gelijk aan blondquote:Op woensdag 8 februari 2006 03:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hallo mod,
voorzover, ik heb je nog niet eerder gezien![]()
dus ik neem aan dat je niet veel vaker in Onz komt?
(of ik vergis me gruwlijk ..)
Dit soort topic zijn traditie getrouw idd![]()
deel twee is dus ook mogelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dat mag niet eens,
de nachtbagger nachtafhangkelijke reeksen zijn tot de half 7 uur smorgens en dan slotje,
of tot de 600!
Moest van TriaFace2morrowquote:Op woensdag 8 februari 2006 03:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn naam weggehaald uit je signatuur?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |