Ik ken dat woord niet en ga er niet op reagerenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef Poncho het volgende:
[..]
Godchristeneziele, it's like talking to a huge brick wall.
Je wist niet wat Dar al-Harb, dus post ik het even voor je. En nu kun je lief de vraag beantwoorden van Panzer.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Moslims die door de Russische overheid zo ongeveer vogelvrij zijn verklaard. Meer niet. Russische soldaten lopen daar ongestraft te moorden, plunderen, en verkrachten.
Dus de uitspraak van Poetin vind ik een klein beetje hyppcriet, beetje maar hoor.
Ik ben helemaal pro niks. Ik vind het leuk om zo lekker te discussiëren. Meki komt zo ook eens onder zijn steen vandaan. Ik doe het gewoon vanwege al die liefde die in mij zit. Wachtend om riching de wereld gekatapulteerd te worden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deal, maar jij bent wel erg pro denemarken he
Wanneer wordt je nou moslims
dat is anders dan mensen beledigen in hun waardequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ben ook voorstander van mensen die de Nederlandse taal onder controle hebben. Daar hoor je mij ook niet over.
Nee, daar heb je vaker een handje van.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ken dat woord niet en ga er niet op reageren
Aah fijn dan gaan wij eens discussierenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ben helemaal pro niks. Ik vind het leuk om zo lekker te discussiëren. Meki komt zo ook eens onder zijn steen vandaan. Ik doe het gewoon vanwege al die liefde die in mij zit. Wachtend om riching de wereld gekatapulteerd te worden.
Make love, not war![]()
Peace. Enzeaux.
En dat is niet eens een zin. What's your point? Het zou hypocriet zijn als ik zou zeggen dat ik tegen beledigen ben, aangezien ik zelf ook vaak genoeg op mensen scheld.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:45 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is anders dan mensen beledigen in hun waarde
heb je mij dat horen zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Een groot islamitisch rijk.
Moet ik anders een linkje voorschotelen met informatie over het onderwerp of zoek je het zelf op?
What's my point?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aah fijn dan gaan wij eens discussieren![]()
whats your point
Welke moslim wil nou geen groot rijk?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Een groot islamitisch rijk.
Moet ik anders een linkje voorschotelen met informatie over het onderwerp of zoek je het zelf op?
en ook op bevolkingsgroepen ? en etnische mensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:45 schreef Poncho het volgende:
[..]
En dat is niet eens een zin. What's your point? Het zou hypocriet zijn als ik zou zeggen dat ik tegen beledigen ben, aangezien ik zelf ook vaak genoeg op mensen scheld.
6 miljard mensen, ongelofelijk veel culturen, kei veel religies, miljoenen verschillende normen en waarden en meneer wilt dat mensen elkaar niet beledigen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je mij dat horen zeggen
ik wil enkel alleen dat mensen elkaar niet gaan beledigen
Ik scheld ook vaak op bevolkingsgroepen. Die Belgen he, die zijn echt teringdom soms. Etnische mensen? Ja hoor: Kalou, steek die verblijfsvergunning in je reet en ga in je eigen land profiteren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:47 schreef Meki het volgende:
[..]
en ook op bevolkingsgroepen ? en etnische mensen
keiveel culturen is voor jou een bevestiging dat men elkaar moet beledigen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
6 miljard mensen, ongelofelijk veel culturen, kei veel religies, miljoenen verschillende normen en waarden en meneer wilt dat mensen elkaar niet beledigen.
Wat snuif jij?
Donalds?quote:
Hou dan es op met het beledigen van mijn cultuur, mijn land en laat deze bevolkingsgroep integreren en ophouden met roven, intimideren etc. Het gedrag van de meeste molsoimjongeren in dit land is vele malen beledigender dan een paar cartoons.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je mij dat horen zeggen
ik wil enkel alleen dat mensen elkaar niet gaan beledigen
Nee babe, dat is voor mij een bevestiging dat het onmogelijk is ooit in totale vrede met elkaar samen te leven. Mensen zijn te verschillend.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
keiveel culturen is voor jou een bevestiging dat men elkaar moet beledigen?
Nee. Ik vermoed meer een constatering dat het onmogelijk is om nooit iemand of een cultuur te beledigen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
keiveel culturen is voor jou een bevestiging dat men elkaar moet beledigen?
Doe ik dat allemaal ??????quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:49 schreef Klummie het volgende:
[..]
Hou dan es op met het beledigen van mijn cultuur, mijn land en laat deze bevolkingsgroep integreren en ophouden met roven, intimideren etc. Het gedrag van de meeste molsoimjongeren in dit land is vele malen beledigender dan een paar cartoons.
Nou ondanks dat er toch gestolen wordt en vermoord etc. Valt niet liegen/moorden/stelen etc onder een universeel moreel traditie, waarom zou beledigen daar niet bij gezet kunnen worden, ondanks alle culturen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:49 schreef Poncho het volgende:
[..]
Nee babe, dat is voor mij een bevestiging dat het onmogelijk is ooit in totale vrede met elkaar samen te leven. Mensen zijn te verschillend.
MacMeki. Dat is nog eens een idee. Halal bereidde broodjes.quote:
ik snuif niksquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
6 miljard mensen, ongelofelijk veel culturen, kei veel religies, miljoenen verschillende normen en waarden en meneer wilt dat mensen elkaar niet beledigen.
Wat snuif jij?
Tsjaaah, "boycot tegen Denemarken is een boycot tegen EU"quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
MacMeki. Dat is nog eens een idee. Halal bereidde broodjes.
Anyway, wat is mijn punt tegen Meki? Ik heb niets tegen Meki. Maar Meki weigert ook maar enigszins te nuanceren of relativeren. Één Deense krant staat voor hem gelijk aan een totaal lethargisch Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |