abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34861866
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ze hebben wel een punt
punt is dat ze de tekenaar in feite gelijk geven.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34861899
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

punt is dat ze de tekenaar in feite gelijk geven.
Punt is dat ze zo zat zijn van geweldadig genoemd te worden, dat ze ook daadwerkelijk geweld gaan plegen.
pi_34861904
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:12 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

De blijf van m'n lijf huizen zitten zeker vol met eekhoorns? Trek je kop toch eens uit je reet man.

Je bent beledigd door de spotprenten, heel vervelend voor je maar hier geldt nu eenmaal helaas voor moslims vrijheid van meningsuiting. punt uit.
Idd, spotprenten zullen altijd wel iemand beledigen, het probleem zit em hier niet het beledigende karakter van de spotprenten, maar in het te korte lontje en het gebrek om te kunnen relativeren van veel moslims.
pi_34861914
Ongelovelijk wat deze Meki allemaal verkondigd. Alles is de schuld van Europa.

Misschien een paar terroristen de naam van de islam niet echt goed hebben gedaan door dood en verderf te zaaien. Waarom ben je niet kwaad op hun?

Waar woon jij trouwens Nederland ga ik vanuit? Heb je nooit beledigende opmerkingen gehoord/ cartoons over de radicale christenen bv SGP dit mag dan waarschijnlijk ook niet. Maar gebeurt ook gewoon in het Westen. De bewuste cartoons zijn tamelijk normaal in het vrije klimaat in Europa. Ze worden door moslims veel te serieus genomen. Leer toch eens te relativeren. Of neem ze met een korreltje zout.

Belachelijk dat heel Denemarken wordt geboycot. De deense regering kan niet bepalen wat een krant wel of niet drukt. (dit in tegenstelling tot kranten in landen als Syrie en Iran waar Joden ook steeds worden afgebeeld als bloeddorstige monsters) Misschien moeten wij westerlingen ook maar eens vlaggen verbranden/ ambassades bestormen of in brand steken.... Dit zou echter de vlam nog hoger doen opslaan. En dit is niet de bedoeling maar ik ben in ieder geval erg kwaad over de reacties die ik zie met name ook de demonstratie in London Oproepen tot onthoofden en steunbetuiging aan de plegers van 11 september. (zeker ook omdat het al maanden geleden is dat de cartoons zijn geplaatst)
pi_34861939
Heej Triggie.

Waar ik nu eigenlijk ontzettend benieuwd naar ben is het volgende wat ik nog mis in die 22 draadjes of ik moet er overheen hebben gelezen.

Wat denk jij zelf over de standpunten van je medegeloofsgenootjes zoals BSB, Meki en die superstrijder?

Kom niet met flauwe uitvluchten lieverd maar wees reëel en eerlijk uit je hart.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:27:12 #256
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_34862035
Een thread als deze geeft aan dat het waarschijnlijk echt nooit goed komt. Het is bijna onvoorstelbaar hoe ver de denkbeelden van de moslimwereld van die van de westerse wereld afliggen.

Ik hoop nog steeds dat ik mijn voornemen om voor mijn 40ste (hopelijk nog op tijd) West Europa te verlaten kan waarmaken. Ik voel er namelijk echt helemaal niks voor om tussen twee 'partijen' van verschillende typen idioten mijn oude dag te slijten. Jammer maar waarschijnlijk echt niks aan te veranderen.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_34862066
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heej Triggie.

Waar ik nu eigenlijk ontzettend benieuwd naar ben is het volgende wat ik nog mis in die 22 draadjes of ik moet er overheen hebben gelezen.

Wat denk jij zelf over de standpunten van je medegeloofsgenootjes zoals BSB, Meki en die superstrijder?

Kom niet met flauwe uitvluchten lieverd maar wees reëel en eerlijk uit je hart.
Sorry ik ga toch een poging tot vluchten proberen.

Kan je wat specifieker zijn met welke punten je bedoel?

Als ze aanvallen op ambassades/geweld goedkeuren ben ik daar radicaal tegen.
Mijn leer is altijd geweest naar de koran:
"En verdraag rustig wat ze zeggen"

Er staat altijd wel iemand op die de islam wil beledigen als je over ieder een fatwa uitroept is einde zoek .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2006 13:28:57 ]
pi_34862093
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Punt is dat ze zo zat zijn van geweldadig genoemd te worden, dat ze ook daadwerkelijk geweld gaan plegen.
In de praktijk zal een kind dat altijd dom genoemd wordt, idd vaak geen licht worden.
Maar het klinkt gewoon zo gek he: "Als je nu niet ophoudt met zeggen dat ik een barbaar ben, dan vreet ik je op!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:29:38 #259
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34862125
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

In de praktijk zal een kind dat altijd dom genoemd wordt, idd vaak geen licht worden.
Maar het klinkt gewoon zo gek he: "Als je nu niet ophoudt met zeggen dat ik een barbaar ben, dan vreet ik je op!"
in principe wel ja, je wilt gewoon dat het kapt.
pi_34862150
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef TheMarco het volgende:
Een thread als deze geeft aan dat het waarschijnlijk echt nooit goed komt. Het is bijna onvoorstelbaar hoe ver de denkbeelden van de moslimwereld van die van de westerse wereld afliggen.

Ik hoop nog steeds dat ik mijn voornemen om voor mijn 40ste (hopelijk nog op tijd) West Europa te verlaten kan waarmaken. Ik voel er namelijk echt helemaal niks voor om tussen twee 'partijen' van verschillende typen idioten mijn oude dag te slijten. Jammer maar waarschijnlijk echt niks aan te veranderen.
Ah, het kolonisatie-burgeroorlogscenario-idee heeft wortel gevat bij jou?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34862152
quote:

[..]

Sorry hoor voor mijn domheid, maar is dit een grap?
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:31:15 #263
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_34862157
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:27 schreef Meki het volgende:

[..]

1400 Cartoons heb je ze allemaal geteld ???

dat is allemaal wat je zegt vrijheid van meningsuiting
Machtig, heb jij hersens of zit er pure shoarma tussen je oren?
pi_34862172
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En jij bent een gedragswetenschapper? ( ik wist niet dat we op user mochten in spelen hier )
[..]

Wazda
[..]

onmogelijk als jij voorbarig al vindt dat het geen rechtstreeks antwoord is.
[..]

Zie je wel
Wederom nergens rechtstreeks antwoord gegeven. nutteloos figuur ben jij zeg om mee te discussieren, dat kan niemand ontkennen. Steek jezelf niet in de brand als je gaat protesteren binnenkort.
pi_34862182
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:31 schreef Jalu het volgende:

[..]

Sorry hoor voor mijn domheid, maar is dit een grap?
Nee man, je moet eens weten hoe reél het is. In mijn omgeving heb ik nuchtere vrienden gehad, die zo vaak voor dief werden uitgemaakt onterecht dat ze echt zijn begonnen met stelen.
pi_34862195
quote:

[..]

Ja goed excuus, ze zijn er toch ook zelf mee begonnen? De waarden en normen zijn gewoon een beetje scheef: Als je ruzie met iemand hebt, mag je hem niet beledigen, dan zul je zijn kop eraf moeten zagen.

Ik hoop dat een van die idioten zich opblaast bij die demonstratie, zijn we meteen van een hoop ellende af.
pi_34862209
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:31 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Wederom nergens rechtstreeks antwoord gegeven. nutteloos figuur ben jij zeg om mee te discussieren, dat kan niemand ontkennen. Steek jezelf niet in de brand als je gaat protesteren binnenkort.
punt is gewoon dat ik jou nie serieus neem
pi_34862224
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

in principe wel ja, je wilt gewoon dat het kapt.
Jij staat op op knappen?
Er is een verschil tussen je aangesproken voelen en aangesproken zijn.
En blijkbaar is er heel veel moeite gedaan door die Deense imam om aangesproken te worden. Sterker nog, hij is persoonlijk hele bevolkingsgroepen iets gaan aanpraten.
pi_34862231
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ja goed excuus, ze zijn er toch ook zelf mee begonnen? De waarden en normen zijn gewoon een beetje scheef: Als je ruzie met iemand hebt, mag je hem niet beledigen, dan zul je zijn kop eraf moeten zagen.

Ik hoop dat een van die idioten zich opblaast bij die demonstratie, zijn we meteen van een hoop ellende af.
http://forum.fok.nl/topic/816058/3/100#34862182
pi_34862235
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee man, je moet eens weten hoe reél het is. In mijn omgeving heb ik nuchtere vrienden gehad, die zo vaak voor dief werden uitgemaakt onterecht dat ze echt zijn begonnen met stelen.
Je kunt dit ook omdraaien. Klaarblijkelijk heeft iedereen die ze voor dief uitmaakte in retrospect dan dus toch gelijk gehad.

Je snapt toch hoop ik zelf ook wel dat een dergelijke reactie op aantijgingen nergens op slaat?
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:33:59 #271
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_34862243
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ah, het kolonisatie-burgeroorlogscenario-idee heeft wortel gevat bij jou?
Nee hoor maar ik begin het klimaat hier steeds minder aangenaam te vinden om allerlei redenen waarvan het stompzinnige geouwehoer rond die cartoons er eentje van is. Zuid Amerika it is, hopelijk binnen een jaar of 5 ofzo.

En ja daar is ook genoeg mis maar dat geneuzel rond islam versus het westen, immigranten versus locals etc. etc. speelt er in ieder geval niet.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_34862246
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

punt is gewoon dat ik jou nie serieus neem
Oh en doe mij een lol, draag synthetische stoffen tijdens die demonstratie. die branden niet.(die smelten alleen)
pi_34862325
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jij staat op op knappen?
Er is een verschil tussen je aangesproken voelen en aangesproken zijn.
En blijkbaar is er heel veel moeite gedaan door die Deense imam om aangesproken te worden. Sterker nog, hij is persoonlijk hele bevolkingsgroepen iets gaan aanpraten.
Nee hoor, mij is aangeleerd om te verdragen.
Ik voel me aangesproken, maar betekend niet dat ik een ambassade ga platbranden. Ik praat over is wat verschil tussen
Je ziet ook duidelijk dat gematigde moslims en radicalen zich hebben gescheidt.
pi_34862340
quote:

[..]

goed excuus
pi_34862355
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:34 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Oh en doe mij een lol, draag synthetische stoffen tijdens die demonstratie. die branden niet.(die smelten alleen)
ook dees reactie neem ik weinig van serieus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')