punt is dat ze de tekenaar in feite gelijk geven.quote:
Punt is dat ze zo zat zijn van geweldadig genoemd te worden, dat ze ook daadwerkelijk geweld gaan plegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
punt is dat ze de tekenaar in feite gelijk geven.
Idd, spotprenten zullen altijd wel iemand beledigen, het probleem zit em hier niet het beledigende karakter van de spotprenten, maar in het te korte lontje en het gebrek om te kunnen relativeren van veel moslims.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:12 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
De blijf van m'n lijf huizen zitten zeker vol met eekhoorns? Trek je kop toch eens uit je reet man.
Je bent beledigd door de spotprenten, heel vervelend voor je maar hier geldt nu eenmaal helaas voor moslims vrijheid van meningsuiting. punt uit.
Sorry ik ga toch een poging tot vluchten proberen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heej Triggie.
Waar ik nu eigenlijk ontzettend benieuwd naar ben is het volgende wat ik nog mis in die 22 draadjes of ik moet er overheen hebben gelezen.
Wat denk jij zelf over de standpunten van je medegeloofsgenootjes zoals BSB, Meki en die superstrijder?
Kom niet met flauwe uitvluchten lieverd maar wees reëel en eerlijk uit je hart.
In de praktijk zal een kind dat altijd dom genoemd wordt, idd vaak geen licht worden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Punt is dat ze zo zat zijn van geweldadig genoemd te worden, dat ze ook daadwerkelijk geweld gaan plegen.
in principe wel ja, je wilt gewoon dat het kapt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In de praktijk zal een kind dat altijd dom genoemd wordt, idd vaak geen licht worden.
Maar het klinkt gewoon zo gek he: "Als je nu niet ophoudt met zeggen dat ik een barbaar ben, dan vreet ik je op!"
Ah, het kolonisatie-burgeroorlogscenario-idee heeft wortel gevat bij jou?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef TheMarco het volgende:
Een thread als deze geeft aan dat het waarschijnlijk echt nooit goed komt. Het is bijna onvoorstelbaar hoe ver de denkbeelden van de moslimwereld van die van de westerse wereld afliggen.
Ik hoop nog steeds dat ik mijn voornemen om voor mijn 40ste (hopelijk nog op tijd) West Europa te verlaten kan waarmaken. Ik voel er namelijk echt helemaal niks voor om tussen twee 'partijen' van verschillende typen idioten mijn oude dag te slijten. Jammer maar waarschijnlijk echt niks aan te veranderen.
Sorry hoor voor mijn domheid, maar is dit een grap?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Punt is dat ze zo zat zijn van geweldadig genoemd te worden, dat ze ook daadwerkelijk geweld gaan plegen.
Machtig, heb jij hersens of zit er pure shoarma tussen je oren?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:27 schreef Meki het volgende:
[..]
1400 Cartoonsheb je ze allemaal geteld ???
dat is allemaal wat je zegt vrijheid van meningsuiting
Wederom nergens rechtstreeks antwoord gegeven. nutteloos figuur ben jij zeg om mee te discussieren, dat kan niemand ontkennen. Steek jezelf niet in de brand als je gaat protesteren binnenkort.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij bent een gedragswetenschapper? ( ik wist niet dat we op user mochten in spelen hier )
[..]
Wazda![]()
[..]
onmogelijk als jij voorbarig al vindt dat het geen rechtstreeks antwoord is.
[..]
Zie je wel![]()
Nee man, je moet eens weten hoe reél het is. In mijn omgeving heb ik nuchtere vrienden gehad, die zo vaak voor dief werden uitgemaakt onterecht dat ze echt zijn begonnen met stelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:31 schreef Jalu het volgende:
[..]
Sorry hoor voor mijn domheid, maar is dit een grap?
Ja goed excuus, ze zijn er toch ook zelf mee begonnen? De waarden en normen zijn gewoon een beetje scheef: Als je ruzie met iemand hebt, mag je hem niet beledigen, dan zul je zijn kop eraf moeten zagen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
punt is gewoon dat ik jou nie serieus neemquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:31 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Wederom nergens rechtstreeks antwoord gegeven. nutteloos figuur ben jij zeg om mee te discussieren, dat kan niemand ontkennen. Steek jezelf niet in de brand als je gaat protesteren binnenkort.
Jij staat op op knappen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
in principe wel ja, je wilt gewoon dat het kapt.
http://forum.fok.nl/topic/816058/3/100#34862182quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja goed excuus, ze zijn er toch ook zelf mee begonnen? De waarden en normen zijn gewoon een beetje scheef: Als je ruzie met iemand hebt, mag je hem niet beledigen, dan zul je zijn kop eraf moeten zagen.
Ik hoop dat een van die idioten zich opblaast bij die demonstratie, zijn we meteen van een hoop ellende af.
Je kunt dit ook omdraaien. Klaarblijkelijk heeft iedereen die ze voor dief uitmaakte in retrospect dan dus toch gelijk gehad.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee man, je moet eens weten hoe reél het is. In mijn omgeving heb ik nuchtere vrienden gehad, die zo vaak voor dief werden uitgemaakt onterecht dat ze echt zijn begonnen met stelen.
Nee hoor maar ik begin het klimaat hier steeds minder aangenaam te vinden om allerlei redenen waarvan het stompzinnige geouwehoer rond die cartoons er eentje van is. Zuid Amerika it is, hopelijk binnen een jaar of 5 ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah, het kolonisatie-burgeroorlogscenario-idee heeft wortel gevat bij jou?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
punt is gewoon dat ik jou nie serieus neem![]()
![]()
Nee hoor, mij is aangeleerd om te verdragen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij staat op op knappen?
Er is een verschil tussen je aangesproken voelen en aangesproken zijn.
En blijkbaar is er heel veel moeite gedaan door die Deense imam om aangesproken te worden. Sterker nog, hij is persoonlijk hele bevolkingsgroepen iets gaan aanpraten.
goed excuusquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ook dees reactie neem ik weinig van serieusquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:34 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Oh en doe mij een lol, draag synthetische stoffen tijdens die demonstratie. die branden niet.(die smelten alleen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |