quote:
Wie??quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Zeg kan het weer ontopic hierLief is ze he
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Zeg kan het weer ontopic hierLief is ze he
tja...ze snapt et niet echt, universiteit lijkt me iets te hoog gegrepen samen met het moederschapquote:
Waarom zou je als we toch geen klik hebben.......quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:10 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Maar ik zal het niet nalaten je vriendelijk te groeten als ik je eens tegenkom in Beijum.
hoeft ook niet dat doe ik zelf welquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde je expres niet weer herinneren aan die seksboerderij.![]()
heb je vis- of vleespizzaatje gemaakt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef APK het volgende:
Zo, de zelfgemaakte pizza zit in de oven, het ruikt heerlijk!![]()
Ik ben benieuwd naar Tan's culinaire tip voor morgen.![]()
nee doe maar niet, kwil jos niet beledigen....Dat doen ze in RTL Boulevard wel..quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:15 schreef mazaru het volgende:
Dit was ook wel een leuke avatar voor Tann geweest![]()
[afbeelding]
Zo ken ik je weer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef tann het volgende:
[..]
Waarom zou je als we toch geen klik hebben.......![]()
Sinds ze de laatste operatief bij hem hebben moeten verwijderen mag hij geen komkommer meer.quote:
Jammer, ik vind bloemkool met pindakaas lekkerder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef tann het volgende:
bloemkool met een tuinkruidensausje en komkommer!![]()
Nou die staat hoor! zegt Kaat met ook een eigen avatar! na lang gepuzzel,quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tann het volgende:
Zo, kben weer helemaal bij, kwacht op die bak stront van de Dido topic...maar tkomt niet, ga daar maar es ff kijke dan...
Typisch D66 veel bla bla en uiteindelijk komt er niks zinnigs uit....quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer.![]()
Maar 's effe tussen ons. Vanaf het moment dat ik Joost zag dacht ik dat is een pisnicht relnicht.
En ik weet niet meer wie het vannacht schreef maar voor mij was het ook niet 'de winnaar'. Wat een lul!!
Maar aan de andere kant als hij het allemaal zo gepland heet is het ook wel weer knap. Hij gaat met zijn puistenkop 'het gezicht' van D66 worden.Hij heeft BB duidelijk gezien als podium voor zijn zelf veronderstelde verbale kunnen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer.![]()
Maar 's effe tussen ons. Vanaf het moment dat ik Joost zag dacht ik dat is een pisnicht relnicht.
En ik weet niet meer wie het vannacht schreef maar voor mij was het ook niet 'de winnaar'. Wat een lul!!
Maar aan de andere kant als hij het allemaal zo gepland heet is het ook wel weer knap. Hij gaat met zijn puistenkop 'het gezicht' van D66 worden.Hij heeft BB duidelijk gezien als podium voor zijn zelf veronderstelde verbale kunnen.
![]()
![]()
probeer es een courgette, sook lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Sinds ze de laatste operatief bij hem hebben moeten verwijderen mag hij geen komkommer meer.![]()
en ui!!! kga et es proberen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer, ik vind bloemkool met pindakaas lekkerder.![]()
viel nog mee die bak strontquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou die staat hoor! zegt Kaat met ook een eigen avatar! na lang gepuzzel,![]()
![]()
![]()
een hoop pusquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Typisch D66 veel bla bla en uiteindelijk komt er niks zinnigs uit....
Voetjebal op TV.quote:
Ik ook, en als ik het niet lekker vind dan flikker ik het gewoon weg.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer.![]()
![]()
![]()
Ervaring mee? Of verbouwden ze dat gewas op die boerderij?quote:
je haalt me de woorden uit mn mondquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook, en als ik het niet lekker vind dan flikker ik het gewoon weg.![]()
ERGENS sttat dat de winnaar degene is die als laatste in et huis zit......quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat was ik. Roel had gewoon moeten winnen van de laatste 4. Heel simpel. Maar goed, het heeft niet mogen zijn...
Ze verbouwden ze wel.....tis maar ff hoe jet bekijkt.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ervaring mee? Of verbouwden ze dat gewas op die boerderij?![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:33 schreef MandyD1985 het volgende:
hai tann....
zolang ik et leuk vind en er tijd voor is, en de topics me aanspreken denk....quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef Shirley het volgende:
En Tanja, hoe lang ben je van plan hier te vertoeven? Ga je een vaste user worden of is dit tijdelijk denk je?
In het contract? Toch nog goed doorgelezen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:36 schreef tann het volgende:
[..]
ERGENS sttat dat de winnaar degene is die als laatste in et huis zit......![]()
![]()
Ben jij vast btw? of alleen tentijde BB?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef Shirley het volgende:
En Tanja, hoe lang ben je van plan hier te vertoeven? Ga je een vaste user worden of is dit tijdelijk denk je?
Qua humor ben je wel geschikt denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef tann het volgende:
[..]
zolang ik et leuk vind en er tijd voor is, en de topics me aanspreken denk....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tann had je deze foto al eens gezien?
Hele nacht op gebleven tot je eindelijk ging bevallen
[afbeelding]
ja erg mooi!!! Kheb er wel ff op gereageerd, kont nie latenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef MandyD1985 het volgende:
jaa ik heb er een stukje in gelezen...maar reageer er maar niet op:) hoe vind jij de fotos?
Nee, ik zit al jaren vastgeroest hier, kwam hier ooit door BB1, zelfs toen op een Fok/BB feest geweest voor ik user was. Maar toen BB5 bezig was, heb ik ook aardig wat uren in het BB5 forum versleten, in combinatie met de streams. Heerlijke nachten meegemaakt hier...topper was het ''hoerenfeest'' zoals Linda het zo leuk noemde... Die reacties hier..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef tann het volgende:
[..]
Ben jij vast btw? of alleen tentijde BB?
nee, was me teveel lees werkquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
In het contract? Toch nog goed doorgelezen?
Nou ja, voor mij was hij wel de winnaar.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Qua humor ben je wel geschikt denk ik.![]()
wat cool ik heb gelezen wat je zegt over died en das echt superr tof. Ik vind d efotos ook erg mooi en dido is gewoon een topper:Dquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:42 schreef tann het volgende:
[..]
ja erg mooi!!! Kheb er wel ff op gereageerd, kont nie laten
hihi ja dat hoerenfeest, vond et toen ff niet zo grappig maar toen ik van een fokker het filmpje kreeg moest ik wel lachu, en ff een traan gelaten weer om "een mooi liedje " van Linquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik zit al jaren vastgeroest hier, kwam hier ooit door BB1, zelfs toen op een Fok/BB feest geweest voor ik user was. Maar toen BB5 bezig was, heb ik ook aardig wat uren in het BB5 forum versleten, in combinatie met de streams. Heerlijke nachten meegemaakt hier...topper was het ''hoerenfeest'' zoals Linda het zo leuk noemde... Die reacties hier..
Kon nog wel ff doorgaan, maar dacht laat maar, kheb inmiddels mail van haar, weet je dat ffquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
wat cool ik heb gelezen wat je zegt over died en das echt superr tof. Ik vind d efotos ook erg mooi en dido is gewoon een topper:D
erg lief dat je dat hebt geschreven:) en ik weet dat je het meen
Klopt, beter zat ie ff bij mij voordat ie nog meer hoofden op hol liet slaan,ik kon me wel inhouden want was zo nuchter als wat, wat was ie zat en wat heb ik toen gelache om hem!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Was dat niet de nacht dat Roel bij je op schoot zat helemaal dronken en later op de bank? Dat was zo lief...
die heb je 20 topics eerder ook al gepostquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tann had je deze foto al eens gezien?
Hele nacht op gebleven tot je eindelijk ging bevallen
[afbeelding]
Ja, hij was erg grappig toen. Ging hij ook nog zingen enzo, en jij maar lief doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef tann het volgende:
[..]
Klopt, beter zat ie ff bij mij voordat ie nog meer hoofden op hol liet slaan,ik kon me wel inhouden want was zo nuchter als wat, wat was ie zat en wat heb ik toen gelache om hem!!
ahaa dat is heel leuk...het zou leuk zijn als jullie contact houden..ze was dol op joss en vond het heel erg toen jullie weggingen. Ze vond het echt leujk bij jou in babykamer. Ze had idd ook een berichtje achtergelaten op haar fansite(niet mijn site) duss ze was ff te vinden op internet en heeft meteen jou gemailt tof hoor:Dquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:47 schreef tann het volgende:
[..]
Kon nog wel ff doorgaan, maar dacht laat maar, kheb inmiddels mail van haar, weet je dat ff![]()
wat zouden ze daarover moeten zeggen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja? Wat zeggen je ouders (en vooral je moeder) dat je op FOK! zit?
voor mij ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
In het contract? Toch nog goed doorgelezen?
Nou ja, voor mij was hij wel de winnaar.
Tja....dat stukje ben ik ff kwijt, was dat buiten of op de bank binnen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, hij was erg grappig toen. Ging hij ook nog zingen enzo, en jij maar lief doen
Daar mag je niet komen, internet is slecht!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef tann het volgende:
[..]
wat zouden ze daarover moeten zeggen?
Omdat je moeder af en toe wel een beetje verdrietig was hoe ze over je schreven. En nu zit jij tussen die lui. Ik begreep eruit dat ze dus ook af en toe meelas hier.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef tann het volgende:
[..]
wat zouden ze daarover moeten zeggen?
Binnen. Met Ralph erbij, en toen wilde hij in het bubbelbad en ging hij z'n zwembroek aan doen. Dat stukje ''zang'' heeft hier nog rondgezworven als mp3tjequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef tann het volgende:
[..]
Tja....dat stukje ben ik ff kwijt, was dat buiten of op de bank binnen?
Misschien las ze wel op het forum van Talpa, dat was pas treurig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat je moeder af en toe wel een beetje verdrietig was hoe ze over je schreven. En nu zit jij tussen die lui. Ik begreep eruit dat ze dus ook af en toe meelas hier.
Ik vond Linda de enige echte 'waarachtige' daar. Die was volgens mij zichzelf in tegenstelling tot de meesten. Jammer dat zij er al zo vroeg uit moest door hypocriet gezeik in en buiten het huis.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef tann het volgende:
[..]
ff een traan gelaten weer om "een mooi liedje " van Lin
of op mw, stelletje aso's daarquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien las ze wel op het forum van Talpa, dat was pas treurig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |