sorry mereltje, maar daar heb ik nog geen tijd voor kunnen vinden, ben wel in Bart geweest, HBB SC en laatst in ouders trouwens, ik kom snel langs, maar heb Jos ook en geen 24 uur de tijd voor internetquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef Mereltje het volgende:
tann heeft geen behoefte om te posten in de rest van het forum, maar alleen in haar eigen topic?
idd dank jequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er een dagtaak aan om alleen dit topic bij te kunnen houden.
Als er een Mereltjes naamtopic komt, dan ben jij er ook niet weg te slaan
heb ik verteld in deel 15, augustus maar lees maar ffquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer ga je beginnen met je studie rechten?
kun je dat ff uitlegge? heb geen streams gevolgd, kon me wel heel erg in Bart verplaatsen met zn vertrekquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef Nostalgist het volgende:
Hai Tan, Jij kunt je beste inleven in de situatie die Monique nu meemaakt in het Hotel BB, kun je dat nog eens beschrijven wat het huis toen met je deed ?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De Hemel sta ons bij in dat geval![]()
Er is iets dat jou daadwerkelijk geaccepteerd heeft om echt de studie rechten te doen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:44 schreef tann het volgende:
[..]
heb ik verteld in deel 15, augustus maar lees maar ff
uitleg!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is iets dat jou daadwerkelijk geaccepteerd heeft om echt de studie rechten te doen?
Smileyknopjes kun je ook al vindenquote:
zoals afgesproken, gewoon in je hok blijvenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:43 schreef tann het volgende:
[..]
sorry mereltje, maar daar heb ik nog geen tijd voor kunnen vinden, ben wel in Bart geweest, HBB SC en laatst in ouders trouwens, ik kom snel langs, maar heb Jos ook en geen 24 uur de tijd voor internet![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zoals afgesproken, gewoon in je hok blijven![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef tann het volgende:
[..]
moest ff zoeken naar het smileknopje, maar heb em gevonden
![]()
Jij bent geen ex-BB'ert, dus: BOEIE!!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef Kaat38 het volgende:
Bij mij bruine bonen gert, hahaha
àls jij ook een "bekende nederlander" bent, wordt er vast wel een door iemand van hier voor jou gemaaktquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef Kaat38 het volgende:
....met avatardinges, je bent verder dan ik dus![]()
![]()
![]()
Nou baal ik als een stekker! >:Oquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:10 schreef mamapan het volgende:
[..]
àls jij ook een "bekende nederlander" bent, wordt er vast wel een door iemand van hier voor jou gemaaktAnders moet je het zelf doen
![]()
jawelquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:10 schreef Kaat38 het volgende:....
en je hoeft geen ex-bber te zijn om te boeien!![]()
![]()
![]()
nee heb mn moeder nog niet gesproken, vertel et vanavond welquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:02 schreef Gert het volgende:
Weet je al wat er vanavond op het menu staat Tanja?![]()
spannend, maar nu hebben we natuurlijk wel een probleem...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef tann het volgende:
[..]
nee heb mn moeder nog niet gesproken, vertel et vanavond wel![]()
nee kluns, Gereformeerd MEAO Groningen, omdat ik te intelligent was hebben ze me geadviseerd de MEAO op het volwassenonderwijs te volgen en de opleiding in 1 jaar te doen, moet je na gaan.....nu jij weer....quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat heb je hiervoor gedaan dan, dat je rechten kunt studeren?
En nog heb je niksquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:15 schreef tann het volgende:
[..]
nee kluns, Gereformeerd MEAO Groningen, omdat ik te intelligent was hebben ze me geadviseerd de MEAO op het volwassenonderwijs te volgen en de opleiding in 1 jaar te doen, moet je na gaan.....nu jij weer....![]()
Zal ik haar ff voor je bellen, heb haar nummer hier nog welquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef tann het volgende:
[..]
nee heb mn moeder nog niet gesproken, vertel et vanavond wel![]()
hm, snap ik ff niet, maar tzal aan mij liggen, je kan verder hogerop klimmen int bedrijsleven, maar denk niet dat je dat snapt...quote:
Zal leuk worden jij als advocaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:18 schreef tann het volgende:
[..]
hm, snap ik ff niet, maar tzal aan mij liggen, je kan verder hogerop klimmen int bedrijsleven, maar denk niet dat je dat snapt...![]()
Wij???quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef Kaat38 het volgende:
pffff....heerlijk, wordt dus voor je gekookt!
ja, laat me weten wat je hebt gegeten, vinden wij boeiend!!!![]()
aangezien meerdere mensen het vragen is er dus wel degelijk sprake van WIJquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef mamapan het volgende:
[..]
Wij???![]()
Ik niet hoor, BOEIUH!
De koningin spreekt ook altijd in de 'wij-vorm', misschien komt die avatar voor jou er eerder dan je denkt![]()
De dag er na is ook goed. Vanavond pizza dus, zelfgemaakt.quote:
In de WIJ van Kaat zit ik ook, omdat ik hier nu ook ben. IK ben er niet in geinteresseerd, en dát gaf ik even aan. Dat jij en misschien ook anderen er wel in geinteresseerd zijn mag van mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
aangezien meerdere mensen het vragen is er dus wel degelijk sprake van WIJ![]()
eet smakelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef mamapan het volgende:
[..]
In de WIJ van Kaat zit ik ook, omdat ik hier nu ook ben. IK ben er niet in geinteresseerd, en dát gaf ik even aan. Dat jij en misschien ook anderen er wel in geinteresseerd zijn mag van mij.![]()
Oh ja, wij (mijn gezin en ik) eten vanavond macaroni.![]()
Beterrrrrrrrrrquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik snap er helemaal niks van, en niks wijst er op dat wij een klik hebben, haha.
dankje, ik ren zo even naar de super!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
De dag er na is ook goed. Vanavond pizza dus, zelfgemaakt.
Hebben ze die dan ook in de UK?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dankje, ik ren zo even naar de super!!
Lidl is ook goed jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, we hebben hier Lidl's en Asda's mooi werk
Je moet die biefstukken van de Lidl eens nemen, die zijn zaliggggggggggg!quote:
al gehad en echt niet te vretenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet die biefstukken van de Lidl eens nemen, die zijn zaliggggggggggg!
Vorige week waren ze in de aanbieding, doosje voor 2 euro, zitten er vier biefstukjes in.
Een biefstukje van 50 cent, die je gewoon weg kunt zuigen!![]()
Niet???quote:
Ik heb ze hier in Engeland gehaald en ik heb echt een hekel aan alle vlees in Engeland tenzij het in een restaurant of pub isquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet???
Snap ik niet, ik vond ze echt heerlijk.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:12 schreef Suikeroom het volgende:
Je gaat toch ook geen biefstukje eten waar 50 cent al aan heeft gezeten![]()
Over wie heb je het nu allemaal?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eerst word dat mens door alles en iedereen afgezeken (en terecht)
En nu zit ze op fok gaan al die mensen slijmen![]()
quote:
ben je nu al jaloers?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind er niks meer aan zo![]()
![]()
Als dit zo doorgaat, voorzie een scheiding voordat we getrouwd zijn![]()
![]()
Ik wilde je expres niet weer herinneren aan die seksboerderij.quote:
ga jij Bluezzz eens even snel verzorgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde je expres niet weer herinneren aan die seksboerderij.![]()
De Woeste Hoeve zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde je expres niet weer herinneren aan die seksboerderij.![]()
Ouders is best een gezellig subforumquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:43 schreef tann het volgende:
[..]
sorry mereltje, maar daar heb ik nog geen tijd voor kunnen vinden, ben wel in Bart geweest, HBB SC en laatst in ouders trouwens, ik kom snel langs, maar heb Jos ook en geen 24 uur de tijd voor internet![]()
Kleindochterquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ouders is best een gezellig subforum
Erg lekker om je ding kwijt te kunnen over de kinderen iig vind ik.
Maar je bent zeker op zoek geweest naar de foto's van de kleindochter van Golfer en Bleuzz?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wat APK zegt
Als je in Golfer zijn sig kijkt staat er een linkje in![]()
Ik heb hem gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wat APK zegt
Als je in Golfer zijn sig kijkt staat er een linkje in![]()
had de foto's al eerder gezien, maar had ze niet al zo 'oud' ingeschat idd, ook niet van de fotoquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:39 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
dacht dat ze ergens in de dertig waren
![]()
Grappig toch zo'n forum
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb hem haar gezien![]()
Leuk fotoboek golfer
Zo zien we er ook nog uit hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:39 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
dacht dat ze ergens in de dertig waren
![]()
Grappig toch zo'n forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |