ik wilde wel blijven kijken, maar vond het heeel jammer dat ze wegging..maar ja ik denk dat we nog een hoop hadden kunne zien van haarquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Linda was een topper in dat huis.
Toen zij er uit moest heb ik even getwijfeld of ik nog wel bleef kijken.
volens mij wou naaaaat een aanklacht indienen daarvoor ofzo....quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:10 schreef Falco het volgende:
[..]
De link was toch een paar keer naar de TLF gestuurd? Paar dagen na wat slechte Nathalie-aandacht kregen we van de BB-blog weer allemaal stomme kutfilmpjes van hen (en haar) gesubmit, die uiteraard niet geplaatst werden op de blog
.
Dus wij levelen wel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:22 schreef tann het volgende:
[..]
GADVERDAMMUUUUUUU Bedankt, wordt weer een slapeloze nacht
welke show APK?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Over 5 minuten begint de nieuwe show. [afbeelding]
Oh nee, er kunnen vooralsnog maar 10 mensen tegelijk naar die Cam kijken, anders gat 'ie plat.![]()
Moet nog effe gefixed worden voor dinsdag.
Als ze was gebleven was het heus wat tussen haar en Roel geworden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:25 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ik wilde wel blijven kijken, maar vond het heeel jammer dat ze wegging..maar ja ik denk dat we nog een hoop hadden kunne zien van haar
Heb je dat van haar gehoord tijdens een afterpartyquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:25 schreef tann het volgende:
[..]
volens mij wou naaaaat een aanklacht indienen daarvoor ofzo....![]()
ja dat was een leuke avond, kwou dat het de hele tijd zo wasquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef Gert het volgende:
Iets meer ontopic: deze vond ik ook nog.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:24 schreef tann het volgende:
[..]
kwas erg misselijk vaak en last van maagzuur........
Gert kan je mij dat filmpje toedoen??please..??quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef Gert het volgende:
Iets meer ontopic: deze vond ik ook nog.![]()
[afbeelding]
Whoehahahaaaaa..........quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:25 schreef tann het volgende:
[..]
volens mij wou naaaaat een aanklacht indienen daarvoor ofzo....![]()
ok dank je, zal ff wachten ben erg benieuwdquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee helaas niet..maar wacht die link van Falco ff af..
Hij dwaalt weer even afquote:
nou ja....lachu....quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Je begint bij #3.
Wat is er mis met de eerste 2?
Maar Tann als je effe in de put zit kun je hier de komende jaren wel om lachen. Er was zelfs een strijd gaande wie "capt" de gekste smoel van Naat. Ik geloof dat Gert de bokaal gewonnen heeft.
hmmmmmmquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, als je zo weer met die zweep begint, smelt ik natuurlijk weer helemaal.![]()
misschien was er dan nog wel wat tussen haar en roel gebeurd maar echt ies geworden niet hoor want uiteindelijk passen ze niet bij elkaar voor een relatie. Was pure lichamelijke aantrekkingskracht als je het mij vraagtquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze was gebleven was het heus wat tussen haar en Roel geworden.
Ik vond die twee veel leuker bij elkaar.
Gaat over de link in mijn signature.quote:
ja heerlijke muziek!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:18 schreef Suikeroom het volgende:
hey Tanja ik heb Sade hier opstaan, dat vond jij ook toffe muziek tog![]()
dit is niet zoals afgesproken, jij was ziek en golfie zou je verzorgenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kom ff helpen tanja
Wil jij dedan hou ik Opa vast
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom ff helpen tanja
Wil jij dedan hou ik Opa vast
![]()
Rechts klikken en 'save as' kiezen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:28 schreef tann het volgende:
[..]
Gert kan je mij dat filmpje toedoen??please..??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |