Waar is dat gebakkie eigenlijk?quote:
Nee helaas niet..maar wacht die link van Falco ff af..quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:11 schreef tann het volgende:
[..]
hm, staat me vaag bij dat zingen...heb je toevallig nog dat mp3tje? Kan me nog wel herinneren dat er iets was met zn zwembroek en dat ik hem daarbij geholpen heb
Je begint bij #3.quote:
Ja, als je zo weer met die zweep begint, smelt ik natuurlijk weer helemaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:14 schreef tann het volgende:
toemaar toemaar toemaar toemaar, ben er klaar voor!!![]()
Echt hé!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Je begint bij #3.
Wat is er mis met de eerste 2?
Maar Tann als je effe in de put zit kun je hier de komende jaren wel om lachen. Er was zelfs een strijd gaande wie "capt" de gekste smoel van Naat. Ik geloof dat Gert de bokaal gewonnen heeft.
Die is een weekje aan het afkoelen en zijn medicijnen weer aan het bij regelen. Zie het bantopic.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:14 schreef mazaru het volgende:
Waar is dat gebakkie eigenlijk?
Ik had toch wel verwacht dat die dit topic zou plat lopen.
Ze is wel erg met de zweep in de weer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, als je zo weer met die zweep begint, smelt ik natuurlijk weer helemaal.![]()
Niks, in de openingspost van #3 staan links naar deel 1 en 2.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Je begint bij #3.
Wat is er mis met de eerste 2?
oe dat had meerdere redenen, je kan et terug lezen in de vorige topics, maar in het kort: khad heel goed door hoe er over me gepraat werd en door wie, en hou er niet van dan lief te doen, en natuulijk deed ik dat wat sneller dan normaal omdat ik toch wat last had van de hormoontjes,en dat had ik voorheen niet gedacht, dat was wel heel kort overigensquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Tan waarom gedroeg jij je zo arrogant in het huis?
Een week??quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is een weekje aan het afkoelen en zijn medicijnen weer aan het bij regelen. Zie het bantopic.![]()
helemaal mee eens Coos!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vond Linda de enige echte 'waarachtige' daar. Die was volgens mij zichzelf in tegenstelling tot de meesten. Jammer dat zij er al zo vroeg uit moest door hypocriet gezeik in en buiten het huis.
Hier waren er ook zat die Linda veroordeelden!![]()
nee neequote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
Ik was ook een Linda-fan.
En niet alleen vanwege haar geile korte broekjes.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik beweer nergens het tegendeel.![]()
Het lijkt mij dat je als moeder eerder op de site van Talpa terecht komt.![]()
[..]
Ik had een smiley gemaakt: [afbeelding]
Linda was ook iemand die heel erg zichzelf was...ik vond het heel jammer dat ze eruit ging en dat ze zo veroordeeld werd....het was gewoon een leuke meid:Dquote:
Ach gutquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is een weekje aan het afkoelen en zijn medicijnen weer aan het bij regelen. Zie het bantopic.![]()
is dat de hele avond of alleen dat stukje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:18 schreef Falco het volgende:
Het filmpje van de Full-moonparty is hier te vinden:
http://rapidshare.de/files/5251662/Full_moon_party.avi.html
> Even naar beneden scrollen om vervolgens op FREE te drukken
> 40 seconden wachten
> Drie-cijferige code overnemen en starten maar met downloaden!
Het filmpje is alleen erg groot (40mb), dus ik zou op je gemak maar op een andere keer hem downloaden, maar het was verreweg wel één van de leukste avonden in het BB-huis.
GADVERDAMMUUUUUUU Bedankt, wordt weer een slapeloze nachtquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond 'r anders knap schijnheilig, toen ze de "day after" tegen o.a. Dido vertelde dat alle inititiatief van Roel af was gekomen. Terwijl ze haar uiterste best deed om 'm zoveel mogelijk op te geilen, met z'n dronken kop.
Nee, de meest 'waarachtige' was:
[afbeelding]
![]()
De hele avond samengevat in 19 minuten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
is dat de hele avond of alleen dat stukje?
nu snap ik waarom mn pc vastliep netquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond 'r anders knap schijnheilig, toen ze de "day after" tegen o.a. Dido vertelde dat alle inititiatief van Roel af was gekomen. Terwijl ze haar uiterste best deed om 'm zoveel mogelijk op te geilen, met z'n dronken kop.
Nee, de meest 'waarachtige' was:
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:22 schreef Falco het volgende:
[..]
De hele avond samengevat in 19 minuten.
Tsjek Tanja hier!
[afbeelding]
Linda was een topper in dat huis.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:21 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
Linda was ook iemand die heel erg zichzelf was...ik vond het heel jammer dat ze eruit ging en dat ze zo veroordeeld werd....het was gewoon een leuke meid:D
kwas erg misselijk vaak en last van maagzuur........quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]Hilarisch!
Die kop van dat mens...
Ja Tanja, dat wil ik ook wel weten. Viel je dat nou nooit op, al die grimassen van Natte Alie? Ik zou continue in een scheur liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |