Ga nu niet de advcocaat van de duivel lopen spelen!! Hier werdt Tanja ook 'afgebroken'.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien las ze wel op het forum van Talpa, dat was pas treurig.![]()
Ik wel!!! En ook haar pyama-outfitjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
Ik was ook een Linda-fan.
En niet alleen vanwege haar geile korte broekjes.
Ik beweer nergens het tegendeel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:04 schreef Coos het volgende:
Ga nu niet de advcocaat van de duivel lopen spelen!! Hier werdt Tanja ook 'afgebroken'.
quote:maar jij had Joost moet dóóóóóóódddd....in je sig staan. Dat helpt dan wel weer een beetje.
Ik vond 'r anders knap schijnheilig, toen ze de "day after" tegen o.a. Dido vertelde dat alle inititiatief van Roel af was gekomen. Terwijl ze haar uiterste best deed om 'm zoveel mogelijk op te geilen, met z'n dronken kop.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vond Linda de enige echte 'waarachtige' daar. Die was volgens mij zichzelf in tegenstelling tot de meesten.
www.Kiss-Cam.comquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:06 schreef APK het volgende:
Ik had een smiley gemaakt: [afbeelding]
Heeft ze haar smoelentopic ooit nog onder ogen gekregen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
Nee, de meest 'waarachtige' was:
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond 'r anders knap schijnheilig, toen ze de "day after" tegen o.a. Dido vertelde dat alle inititiatief van Roel af was gekomen. Terwijl ze haar uiterste best deed om 'm zoveel mogelijk op te geilen, met z'n dronken kop.
[afbeelding]
![]()
Hou es effe op!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
De link was toch een paar keer naar de TLF gestuurd? Paar dagen na wat slechte Nathalie-aandacht kregen we van de BB-blog weer allemaal stomme kutfilmpjes van hen (en haarquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze haar smoelentopic ooit nog onder ogen gekregen?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef Coos het volgende:
www.Kiss-Cam.com
Ben je nu intâhnetpooiâh?![]()
hm, staat me vaag bij dat zingen...heb je toevallig nog dat mp3tje? Kan me nog wel herinneren dat er iets was met zn zwembroek en dat ik hem daarbij geholpen hebquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Binnen. Met Ralph erbij, en toen wilde hij in het bubbelbad en ging hij z'n zwembroek aan doen. Dat stukje ''zang'' heeft hier nog rondgezworven als mp3tjeEcht humor
Vertel dat maar eens aan Peter6000quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:10 schreef Shirley het volgende:
Hoe depressief je ook bent, die bekken laten je weer lachen!
Dr was een heel filmpje vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:11 schreef tann het volgende:
[..]
hm, staat me vaag bij dat zingen...heb je toevallig nog dat mp3tje? Kan me nog wel herinneren dat er iets was met zn zwembroek en dat ik hem daarbij geholpen heb
Bij mij werkt ie niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Over 5 minuten begint de nieuwe show. [afbeelding]
Oh nee, er kunnen vooralsnog maar 10 mensen tegelijk naar die Cam kijken, anders gat 'ie plat.![]()
Moet nog effe gefixed worden voor dinsdag.
Het grote Nathalie smoelen-topic #3quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:10 schreef Shirley het volgende:
Eigenlijk moet het Nathalie smoelentopic wer tevoorschijn gehaald worden, Hoe depressief je ook bent, die bekken laten je weer lachen!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar mag je niet komen, internet is slecht!
Doet het nog niet rechtstreeks in IE.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef Coos het volgende:
Bij mij werkt ie niet.
Moet zeker betalen??![]()
klopt ja, maar gelukkig weet mn moeder beter, en weten we helaas hoe de wereld ook in elkaar kan zitten..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat je moeder af en toe wel een beetje verdrietig was hoe ze over je schreven. En nu zit jij tussen die lui. Ik begreep eruit dat ze dus ook af en toe meelas hier.
Jaaa..die was ook humor!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef Gert het volgende:
Iets meer ontopic: deze vond ik ook nog.![]()
[afbeelding]
toemaar toemaar toemaar toemaar, ben er klaar voor!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:53 schreef golfer het volgende:
Zo, weer genoeg voetjebal gezien voor vandaag.
ff Tanja nog plagen hier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |