Zo kwam er deze week ook een man bij mij aan de kassa, die ging 13 euro met allemaal zakjes van 10,5,20,1 en 2 cent betalen.. niet gesorteerd maar gewoon alles door elkaar, en dan iets van 3 zakjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:30 schreef tong80 het volgende:
Ach er stond ook ooit een alcoholica zonder tanden achter me. Of ze voor mocht ze wilde alleen geld wisselen. Ok. Kwam ze met een pak yoghurt en rekende af met twee handen vol klein geld dat ze gespaard had. Ik moest zo'n tien minuten wachten vooradt de cassiere uitgerekend was en ik en de rest van de rij lagen in een deuk. Zo kan het dus ook
Waarom denk je dat er achter zo'n mooi ding op de loopband zit waardoor de boodschappen van de stomme huisvrouw naar rechts gaan en die van jouw naar linksquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef Appellenflappen het volgende:
Ik laad ook altijd mijn tas meteen in. Niets zo irritant als een wijf wat eerst wacht totdat ze kan betalen en vervolgens haar rommel op haar dooie gemakje gaat inpakken en er dus geen ruimte is voor mijn boodschappen.
Overigens, je moet de snelkassa pakken als ze die hebben, dan ontwijk je dit soort geneuzel.
Hallo, dat is niet overal zo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er achter zo'n mooi ding op de loopband zit waardoor de boodschappen van de stomme huisvrouw naar rechts gaan en die van jouw naar links![]()
Zal ik dan maar zeggen wat je graag wilt horen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:21 schreef electricity het volgende:
ik heb een nog veel rampzaliger verhaal te vertellen wat dit betreft, maar gelukkig ben ik de details vergeten. ik kan me alleen het gevoel nog herinneren![]()
![]()
in mijn AH komen overigens bijna alleen studenten
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:39 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Zal ik dan maar zeggen wat je graag wilt horen?
"Oh electricity, vertel vertel! "
Belachelijk, het is geld, dus accepteren kassaslet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Zo kwam er deze week ook een man bij mij aan de kassa, die ging 13 euro met allemaal zakjes van 10,5,20,1 en 2 cent betalen.. niet gesorteerd maar gewoon alles door elkaar, en dan iets van 3 zakjes
zegt ie mooi met een stalen gezicht "geen idee hoeveel het is, moet je maar even tellen".. De hoofdcassiere heeft hem fijn doorgewezen naar de bank, zoek maar een andere gek![]()
Dat kan soms nog wel even duren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:04 schreef skiczukie het volgende:
en wachten tot zo'n doos doorheeft dat ik alleen nog maar op 'Ja' hoef te drukken.
En dan moet jij iets stoms gaan zeggen als: 'Jah, volgens mij moet jij nog op een knopje drukken', of 'Ik wacht?'.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat kan soms nog wel even duren..
Dat mag dus niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef lovegrrl het volgende:
De hoofdcassiere heeft hem fijn doorgewezen naar de bank, zoek maar een andere gek![]()
Eens, nee, ik heb geen kaart, Nee, ik wil geen zegeltejs, en JA! Hou die bon ook maar..quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef Aaargh! het volgende:
D'r moet gewoon een speciale kassa in alle supermarkten komen voor mensen die:Geen bonuskaart hebben Geen zegeltjes sparen Geen bon willen
Een "betalen en ophoeren" kassa dus.
Ze hebben wel eens vaker in meerdere AH's speciale snelkassa's proberen in te voeren. Elke maand weer andere regels. De meeste ideeen mislukten compleet. Dit komt omdat mensen in Nederland regeltjes wel ok vinden, maar van mening zijn dat ze niet voor hun gelden. Meerdere malen veels te lang in zo'n rij bij de kassa gestaan omdat 1 of andere josti in discussie gaat met zo'n kassameisje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef Aaargh! het volgende:
D'r moet gewoon een speciale kassa in alle supermarkten komen voor mensen die:Geen bonuskaart hebben Geen zegeltjes sparen Geen bon willen
Een "betalen en ophoeren" kassa dus.
Toen ik in een supermarkt op Aruba inpakwerk deed schopte een of adnere Amerikaan een onwijze rel met de manager omdat hij zijn één cent wisselgeld terugwilde. (Dat is 0,57 dollar cent, en alles wordt daar afgerond op 0,05 florin, net als hier vroeger met de gulden.)quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:07 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ze hebben wel eens vaker in meerdere AH's speciale snelkassa's proberen in te voeren. Elke maand weer andere regels. De meeste ideeen mislukten compleet. Dit komt omdat mensen in Nederland regeltjes wel ok vinden, maar van mening zijn dat ze niet voor hun gelden. Meerdere malen veels te lang in zo'n rij bij de kassa gestaan omdat 1 of andere josti in discussie gaat met zo'n kassameisje.
Dit doet me denken aan wat een vriendin een keer meemaakte bij de supermarkt. Ze staat netjes in de rij, komt er een vrouw aanlopen met een knulletje van een jaar of 9 met 1 boodschapje. Ze vraagt netjes aan mijn vriendin of ze aub ff voor mag omdat het ventje maar 1 boodschapje heeft. Mijn vriendin is ook de rotste niet en zegt natuurlijk, ga maar. Draait dat mens zich om en zegt...kom maar.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:30 schreef tong80 het volgende:
Ach er stond ook ooit een alcoholica zonder tanden achter me. Of ze voor mocht ze wilde alleen geld wisselen. Ok. Kwam ze met een pak yoghurt en rekende af met twee handen vol klein geld dat ze gespaard had. Ik moest zo'n tien minuten wachten vooradt de cassiere uitgerekend was en ik en de rest van de rij lagen in een deuk. Zo kan het dus ook
Niet zo generaliseren, die mensen zijn niet per definitie goed en vriendelijk, en verdienen ook niet per definitie respect.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:11 schreef t0y het volgende:
Ik vind het zielig, die mensen worden helemaal para van de moderne technologie, hebben ze hun hele leven hard gewerkt, hebben ze nog geen rust.
Idd de meeste kunnen hun zuurverdiende geld beter aan mensen geven die wel in staat zijn het op een normale manier uit te geven (zelf moeten ze dan maar stervenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren, die mensen zijn niet per definitie goed en vriendelijk, en verdienen ook niet per definitie respect.
Jongen wat klaag je, die mensen zitten aan het eind van hun leven en zijn vaak eenzaam. Ik snap echt niet wat je frustraties zijn jegens oudere mensen, maar respect tonen mag wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:30 schreef heiden6 het volgende:
Overigens ook leuk zijn de bejaarden die de hele dag door het postkantoor opvullen om gewoon geld op te nemen, terwijl er naast de deur een automaat is, en in dezelfde straat nog vier verschillende automaten te vinden zijn. Of om een strippenkaart te kopen, terwijl er een sigarenboer op afstand van hun wandelstok te vinden is.
Sta je daar een half uur op al die seniele grafhoeren met hun zinloze bezigheden te wachten om je pakketje te versturen, en ze hebben zelf natuurlijk alle tijd, wat ook goed blijkt.![]()
Ik woon echt in een bejaardenbuurt.
Ik nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik woon echt in een bejaardenbuurt.
Mijn frustratie is dus dat ze traag zijn, waar ze weinig aan kunnen doen, maar veelal totaal geen rekening houden met mensen die wel een baan, een opleiding en een sociaal leven hebben, wat onder andere tot uiting komt in beschreven situaties. En nee, ik heb geen respect voor mensen omdat ze een strippenkaart komen kopen, zeker niet als ze daarvoor een half uur in de rij gaan staan bij de bank en de wachttijd nog verder verhogen, zonder dat dat nodig is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:31 schreef t0y het volgende:
[..]
Jongen wat klaag je, die mensen zitten aan het eind van hun leven en zijn vaak eenzaam. Ik snap echt niet wat je frustraties zijn jegens oudere mensen, maar respect tonen mag wel.
In tegendeel, mijn ban is sinds gisteren afgelopen dus ik doe nu alsof ik lief ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik vergat trouwens nog even te melden dat je een slijmerige moraalridder bent, niet alleen in dit topic. Je glibbert in zijn algeheelheid, zo lijkt het.
Natuurlijk wel, dat ligt eraan hoe de tekst geschreven is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:39 schreef t0y het volgende:
[..]
In tegendeel, mijn ban is sinds gisteren afgelopen dus ik doe nu alsof ik lief ben.
Kun jij geen sarcasme herkennen?
Oh, bij deze weet je het dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dat ligt eraan hoe de tekst geschreven is.
Het was mijn eerste (en zeker niet de laatste)quote:
Geregistreerd op: dinsdag 20 september 2005 @ 03:49quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:40 schreef t0y het volgende:
[..]
Het was mijn eerste (en zeker niet de laatste)
nee je gaat het vanavond al niet reddenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:40 schreef t0y het volgende:
[..]
Het was mijn eerste (en zeker niet de laatste)
Yvonne, is dat die 39 jarige heks?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:41 schreef heiden6 het volgende:
Je acteert wel goed, dat heeft yvonne echt nooit door.
49quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |