Zo kwam er deze week ook een man bij mij aan de kassa, die ging 13 euro met allemaal zakjes van 10,5,20,1 en 2 cent betalen.. niet gesorteerd maar gewoon alles door elkaar, en dan iets van 3 zakjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:30 schreef tong80 het volgende:
Ach er stond ook ooit een alcoholica zonder tanden achter me. Of ze voor mocht ze wilde alleen geld wisselen. Ok. Kwam ze met een pak yoghurt en rekende af met twee handen vol klein geld dat ze gespaard had. Ik moest zo'n tien minuten wachten vooradt de cassiere uitgerekend was en ik en de rest van de rij lagen in een deuk. Zo kan het dus ook
Waarom denk je dat er achter zo'n mooi ding op de loopband zit waardoor de boodschappen van de stomme huisvrouw naar rechts gaan en die van jouw naar linksquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef Appellenflappen het volgende:
Ik laad ook altijd mijn tas meteen in. Niets zo irritant als een wijf wat eerst wacht totdat ze kan betalen en vervolgens haar rommel op haar dooie gemakje gaat inpakken en er dus geen ruimte is voor mijn boodschappen.
Overigens, je moet de snelkassa pakken als ze die hebben, dan ontwijk je dit soort geneuzel.
Hallo, dat is niet overal zo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er achter zo'n mooi ding op de loopband zit waardoor de boodschappen van de stomme huisvrouw naar rechts gaan en die van jouw naar links![]()
Zal ik dan maar zeggen wat je graag wilt horen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:21 schreef electricity het volgende:
ik heb een nog veel rampzaliger verhaal te vertellen wat dit betreft, maar gelukkig ben ik de details vergeten. ik kan me alleen het gevoel nog herinneren![]()
![]()
in mijn AH komen overigens bijna alleen studenten
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:39 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Zal ik dan maar zeggen wat je graag wilt horen?
"Oh electricity, vertel vertel! "
Belachelijk, het is geld, dus accepteren kassaslet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Zo kwam er deze week ook een man bij mij aan de kassa, die ging 13 euro met allemaal zakjes van 10,5,20,1 en 2 cent betalen.. niet gesorteerd maar gewoon alles door elkaar, en dan iets van 3 zakjes
zegt ie mooi met een stalen gezicht "geen idee hoeveel het is, moet je maar even tellen".. De hoofdcassiere heeft hem fijn doorgewezen naar de bank, zoek maar een andere gek![]()
Dat kan soms nog wel even duren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:04 schreef skiczukie het volgende:
en wachten tot zo'n doos doorheeft dat ik alleen nog maar op 'Ja' hoef te drukken.
En dan moet jij iets stoms gaan zeggen als: 'Jah, volgens mij moet jij nog op een knopje drukken', of 'Ik wacht?'.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat kan soms nog wel even duren..
Dat mag dus niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef lovegrrl het volgende:
De hoofdcassiere heeft hem fijn doorgewezen naar de bank, zoek maar een andere gek![]()
Eens, nee, ik heb geen kaart, Nee, ik wil geen zegeltejs, en JA! Hou die bon ook maar..quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef Aaargh! het volgende:
D'r moet gewoon een speciale kassa in alle supermarkten komen voor mensen die:Geen bonuskaart hebben Geen zegeltjes sparen Geen bon willen
Een "betalen en ophoeren" kassa dus.
Ze hebben wel eens vaker in meerdere AH's speciale snelkassa's proberen in te voeren. Elke maand weer andere regels. De meeste ideeen mislukten compleet. Dit komt omdat mensen in Nederland regeltjes wel ok vinden, maar van mening zijn dat ze niet voor hun gelden. Meerdere malen veels te lang in zo'n rij bij de kassa gestaan omdat 1 of andere josti in discussie gaat met zo'n kassameisje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef Aaargh! het volgende:
D'r moet gewoon een speciale kassa in alle supermarkten komen voor mensen die:Geen bonuskaart hebben Geen zegeltjes sparen Geen bon willen
Een "betalen en ophoeren" kassa dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |