ticketservice, was er in 2 keer door.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:10 schreef Myers het volgende:
Waar heb je ze besteld HeatWave?
Via de site, probeer het nu nog een keer, maar NU lukt het niet meerquote:
Idemquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:11 schreef brother52 het volgende:
Damn, ik kom er maar niet doorheen bij ticketmaster![]()
Die melding kreeg ik ook 1 keer jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:01 schreef Myers het volgende:
Huh, bij ticketmaster.nl krijg ik telkens dat er teveel gebruikers zijn en dat ik even moet wachten, en na paar minuten proberen staat er ineens dat ze pas vanaf 11 uur te koop zijn?
Het kan dus welquote:U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ? 110.75
quote:
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Totale kosten: ¤ 110.75
Ik heb ze ookquote:U heeft 6 ticket(s) aangeschaft voor:
Totale kosten: ¤ 332.24
Tip. Doe niet zoals bij mijn laatste Metallicaconcert een Megadethshirt aan. Ik heb dat shirt nooit meer teruggezienquote:
Hmmmmm, die heb ik vast ook nog wel ergensquote:
Goh waarom zou dat nou zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tip. Doe niet zoals bij mijn laatste Metallicaconcert een Megadethshirt aan. Ik heb dat shirt nooit meer teruggezien.
I wonder whyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tip. Doe niet zoals bij mijn laatste Metallicaconcert een Megadethshirt aan. Ik heb dat shirt nooit meer teruggezien.
Grappigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:29 schreef Slappy het volgende:
En zijn die kaarten van Rukatllica al uitverkocht?
was 49 euro per kaartje kwijtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:39 schreef Slappy het volgende:
Prijzen vallen nog mee.
Nog veel te veel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:40 schreef deliberator het volgende:
[..]
was 49 euro per kaartje kwijt
*proest* Smaken verschillenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:42 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nog veel te veel.
Voor een band die zoveel bagger heeft gemaakt![]()
Ik vind alle cd's wel oke.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:44 schreef Slappy het volgende:
Ik ben alleen fan van de eerste 4 cd's.
Zoals zoveel fans.
En ik was samen met jou dus ik heb er ook 1!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:57 schreef SickBitch het volgende:
hell yeah k heb dr 1![]()
stond bij VVV Leiden maar 1 iemand voor meen station stonden dr 10 om half negen en toen k net wegging was t helemaal vol maar goed ik heb em
![]()
En? Was mijn vader degene die voor je stond?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:57 schreef SickBitch het volgende:
hell yeah k heb dr 1![]()
stond bij VVV Leiden maar 1 iemand voor meen station stonden dr 10 om half negen en toen k net wegging was t helemaal vol maar goed ik heb em
![]()
Nee een jongen, heeft jouw vader een rode jas toevallig?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
En? Was mijn vader degene die voor je stond?Ik heb nog niks gehoord namelijk
En zeg niet dat het geen goeie tip was hè
Heb ook alles van ze.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb alles van ze en St Anger is gwoon kut, maar daar spelen ze toch niet zoveel van.
Live zijn ze gewoon nog steeds top!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
En? Was mijn vader degene die voor je stond?Ik heb nog niks gehoord namelijk
Ok, niet dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
En ik was samen met jou dus ik heb er ook 1!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |