Nope, ben niet bij Pathé geweest.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey gast... kwam ik jou niet bij Pathé Arena tegen de vorige keer?![]()
net als quickie, metallicattim en nog een paar waarvan ik de naam ben vergeten?![]()
Iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:55 schreef Suzziieee het volgende:
Zoals het er nu uit ziet begint zaterdag de voorverkoop.. prijzen zijn nog niet bekend
Pre-sale voor metclubbers is vrijdag![]()
Voorverkoopquote:METALLICA & SUPPORT ACT
Do, 08/06/06: 18.30 uur
METALLICA & SUPPORT ACT Gelredome - Arnhem
in de verkoop : Za, 18/02/06 -10.00 uur
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey gast... kwam ik jou niet bij Pathé Arena tegen de vorige keer?![]()
net als quickie, metallicattim en nog een paar waarvan ik de naam ben vergeten?![]()
Hou nou is gvd op met die nep sitesquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:27 schreef Vitalogy het volgende:
Niet bevestigde bron
56 euro voor tribune kaarten
Hier staat trouwens een veel hogere prijs.
Persoonlijk vind ik die 56 euro al veels te veel.
* deliberator zorgt ervoor dat hij nu ook vooraan staatquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:20 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]Dankzij jou stond ik vooraan
Bron?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:53 schreef SickBitch het volgende:
huh wtf de voorverkoop begint vrijdag!!!! "Tickets voor het gevraagde evenement zullen te koop zijn vanaf 17/02/06 om 10.00 uur"
Krijg ik dit:quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:07 schreef SickBitch het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=92145&l=NL&C= en zoek maar naar tickets
Ik schrok alquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:12 schreef SickBitch het volgende:
lol alweer... die site is echt fucked up k kon net metallica ook al niet vinden
maar op teletekst van NOS (pagina 403) staat vvk zaterdag![]()
Maar alles waar ik ooit kaartje voor heb gehaald was op zaterdag, dus dit zal denk ik ook wel op zaterdag zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef SickBitch het volgende:
hahahamaar dat probleem hebben meer mensen dus zal ie dan vast niet snel uitverkocht zijn
Hoe word je lid van Metclub eigelijk? Via metallica.com?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:48 schreef Suzziieee het volgende:
Denk dat het een fout van ticketservice is.Vrijdag begint de vvk voor metclub leden en waarschijnlijk gaat dit ook gewoon via ticketservice.Kan nu iig helemaal niets meer vinden op ticketservice.
En volgens mij begint zo ongeveer iedere vvk op zaterdag.Ik heb nooit anders meegemaakt iig.
DIE SITE IS NU AL 100 KEER GEPOST HOU NOU EENS OP!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef KaiN het volgende:
Die prijzen van ticketservice zijn wel te doen. Sommigen andere hanteren belachelijke prijzen.
Zoals hier, 120 euro voor een staanplaats![]()
hehehe k wilde naar station gaan in leidenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef rompompom het volgende:
* rompompom heeft z'n vader zo gek gekregen om zaterdag om acht uur bij de VVV in Leiden te gaan staan
Ook op Rock Am Ring en in het Gelredome aub!quote:LARS ULRICH: METALLICA Might Debut New Material At Upcoming Festival Appearances - Feb. 15, 2006
METALLICA drummer Lars Ulrich recently spoke to Kerrang! magazine about the band's upcoming headlining appearance at this year's Download festival.
The three-day event, which takes place at Donington Park in England on June 9, 10 and 11, will see the metal titans closing the proceedings on the Saturday evening on the Main Stage. The band headlined 2004's Download festival, but Ulrich was rushed to hospital while the band when en route from Germany, which resulted in him being unable to play and SLIPKNOT's Joey Jordison and SLAYER's Dave Lombardo stepping in to perform sticksman duties.
"My hangnail was hurting, you know?" Ulrich tells Kerrang! of his no-show. "It's been pretty well talked about. I had to lay down, as they say! But it was a pretty strange day hanging out in a German hospital all day while Dave Lombardo's there and Joey Jordison is stepping up too. I just hated the fact that I'd let the guys down, and that I'd let the fans down. So we're coming back to fucking take care of business this time!
"Donington is not only legendary but it's also like a hallowed ground for all things hard rock and metal," he adds. "Every time we get a chance to play there it's awesome. It's going to be fun and it'll be a good chance to clear up all that bullshit from two years ago."
Ulrich also reveals that the band's set will probably contain a few surprises, including some new tracks from the forthcoming follow-up to 2003's "St. Anger", which they are currently working on.
"Obviously going to Donington and not playing 'Master Of Puppets' wouldn't be a very good idea, but we're always playing different shit that we haven't played for years," Ulrich says. "People can definitely count on us for that. We may do a couple of new ones if they're ready and James [Hetfield, frontman] has done some lyrics. If not, the crowd can just sing along going, 'Nana-nana-nanana!'"
quote:Metallica in het Gelredome 8 juni 2006
Op donderdag 8 juni 2006 komt de legendarische metal formatie Metallica voor een eenmalig concert naar Nederland.
Net als in 2003, wordt ook op 8 juni 2006 het Gelredome te Arnhem omgetoverd tot een uitzinnige rocktempel. Met in de hoofdrollen James Hetfield als onbetwiste frontman, Lars Ulrich op drums, Kirk Hammett als leadgitarist en Robert Trujillo op de basgitaar. De voorverkoop voor het concert van Metallica begint aanstaande zaterdag 18 februari 2006.
Momenteel is Metalllica druk bezig met het schrijven en opnemen van het nieuwe album, wat verschijnt in 2007. Middels enkele shows op de voor hen favoriete locaties, ontsnapt Metallica in de zomer van 2006 even aan de dagelijkse beslommeringen van de studio. Vandaar dat ze op 8 juni 2006, onder de tournaam 'Escape From The Studio '06', voor een groots spektakel gaan zorgen in het Gelredome te Arnhem.
Metallica is sinds zijn oorsprong in 1981 uitgegroeid van een underground heavy metal band tot een van de meest succesvolle acts ter wereld, met een ongelooflijk grote schare trouwe fans. De band heeft in totaal ruim 93 miljoen albums verkocht. Het laatste album uit 2003, getiteld St. Anger, kwam in 30 landen binnen op nummer 1 en er zijn wereldwijd ruim 5 miljoen exemplaren van over de toonbank gegaan. Wat de live-shows van Metallica betreft: er zijn weinig bands, áls ze er al zijn, die tegelijkertijd zó intens, zó krachtig en visueel zó sterk op het podium staan als Metallica.
Kaartverkoop start zaterdag 18 februari om 10.00 uur door Ticket Service via de 150 grotere postkantoren, 100 grotere Free Record Shops, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen. Kaarten zijn te koop vanaf EUR 43,- (excl. servicekosten). Aanvang van het concert is 18.30 uur.
volgens mij moet dat bij het postkantoor geen probleem zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:12 schreef Even het volgende:
Zaterdag voor 10 mensen kaartjes halen
500 Euro mee
Maar we gaan met zn 2en dus ieder 5 dat mag toch wel ?![]()
Ik denk niet supervroeg...vorige keer in de arena was ik er om 8 uur half 9...waren mijn vriendin en ik de eerstequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hoe vroeg zou je bij de postkantoren moeten zijn?
Daar is het meestal drukker dan bij de VVV, tweehonderd meter verderopquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef SickBitch het volgende:
[..]
hehehe k wilde naar station gaan in leiden
Ze hebben daar zeker nooit van James gehoordquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:37 schreef Klingon het volgende:
Nu ook op Mojo:
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=898
Hij wordt niet echt vaal genoemd neequote:Op donderdag 16 februari 2006 14:48 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ze hebben daar zeker nooit van James gehoord![]()
Ach ja, Mojo en persberichten...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:48 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ze hebben daar zeker nooit van James gehoord![]()
Neeheeeee ook Jaymzquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hij wordt niet echt vaal genoemd nee
Maar goed, het gaat toch allemaal om Lars![]()
![]()
Het gaat om Robert, en of hij met zijn indianenmacht weer wat metal in de hersens van die ariërs heeft kunnen stampen, in plaats van de, quote Lars, "enige goede metal van 2005 zijn Slipknot en System of a Down"-mentaliteitquote:
in de arena stonden bij ons slipsnot fans voor ons, die niet eens wisten wie metallica warenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Het gaat om Robert, en of hij met zijn indianenmacht weer wat metal in de hersens van die ariërs heeft kunnen stampen, in plaats van de, quote Lars, "enige goede metal van 2005 zijn Slipknot en System of a Down"-mentaliteit. Iedereen moet eigenlijk z'n vingers in de keel steken zodra er een nummer van St Anger komt. Of is dat meer iets voor Slipknot fans... als Slipknot maar niet in het voorprogramma staat, want dan heb ik m'n vingers niet eens nodig om te kotsen!
Wat een negativiteit weer, bah
In de Arena kreeg ik van die kutclown een emmer water over me heen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:52 schreef deliberator het volgende:
[..]
in de arena stonden bij ons slipsnot fans voor ons, die niet eens wisten wie metallica waren
Toen NeM gespeeld werd vroegen ze zelfs van wie dat nummer was![]()
Die clown en die acrobaaat!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Klingon het volgende:
[..]
In de Arena kreeg ik van die kutclown een emmer water over me heen.![]()
Die clown is echt en jostie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Klingon het volgende:
[..]
In de Arena kreeg ik van die kutclown een emmer water over me heen.![]()
Ik vond het wel jammer dat hij zichzelf niet had verwond dat optreden, normaal gesproken komt dat nog wel eens voor! Staat ie daar op dat podium, gooit hij zo'n trommel de lucht in, krijgt ie hem vervolgens in z'n nek!quote:
De rustige nummers zijn ook wel om aan te horen, zoals danger keep way en vermillion part 2 maar de rest zo ongeinspireerd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:42 schreef Even het volgende:
K kan opzich soms best naar Slipknot luisteren zonder te kotsen hoor![]()
Vind het zelfs wel vet
![]()
Preciesquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
De rustige nummers zijn ook wel om aan te horen, zoals danger keep way en vermillion part 2 maar de rest zo ongeinspireerd.![]()
ha danku voor de tipquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar is het meestal drukker dan bij de VVV, tweehonderd meter verderop
heb je ze heel hard geschopt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:52 schreef deliberator het volgende:
[..]
in de arena stonden bij ons slipsnot fans voor ons, die niet eens wisten wie metallica waren
Toen NeM gespeeld werd vroegen ze zelfs van wie dat nummer was![]()
Verkleedpartijen vind ik eigelijk wel vet maar de bijbehorende pubers die er echt niet uit zien en met van die rare truien en t-shirts lopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:07 schreef Klingon het volgende:
Ach, opzich kan ik Slipknot op momenten wel waarderen... maar de hele verkleedpartij eromheen en de bijbehorende pubers doen me eerder aan oud verjaardagspartijtje denken, dan aan lekkere muziek op een concert.
Zozo ben jij even Metalquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Even het volgende:
[..]
Verkleedpartijen vind ik eigelijk wel vet maar de bijbehorende pubers die er echt niet uit zien en met van die rare truien en t-shirts lopen![]()
Ben zelf ook AL 17 en kleed me wel normaal.. En meeste mensen denken zelfs dat ik naar 50 cent luister, zo van:
Andere mensjes: wat luister je?
Ik: Metallica / Slipknot / KoRn/ 3DD / Nickelback (oid)
Andere mensjes![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
Nou hequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zozo ben jij even Metal
Das zo irritant als mensen dat zeggen, laatst zei ik tegen en jongen die heel groot op ze shirt had staan I'm a skater, ik zo skateboard je ook hij, Nee ik ben gewoon mezelf.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef Even het volgende:
[..]
Nou he![]()
Maar ik zeg ook niet dat ik Metal ben, ik ben mezelf![]()
Vette shizzle hequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Das zo irritant als mensen dat zeggen, laatst zei ik tegen en jongen die heel groot op ze shirt had staan I'm a skater, ik zo skateboard je ook hij, Nee ik ben gewoon mezelf.![]()
quote:Since this Rick dude is new to all of this, we thought it would be a nice gesture to help break him into the music business by asking him to produce our next record. We're very happy he said yes! In other words, we are psyched to share with you that Rick Rubin is producing the next Metallica album! FUCK YEAH!
Ik hoop in ieder geval dat ze nu weer zelf hun muziek gaan maken, en niet de producer er zo'n enorm grote stempel op laten drukken. Als ik Some Kind of Monster kijk, lijkt het alsof Rock zo'n 50 % van de beslissingen neemt rondom de muziek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ze zijn heus niet naar rick rubin gegaan om afgetuigd te worden en weer thrash (..of metal) te gaan maken. Maargoed, liever hem dan bob. En Lars heeft zelf al gezegd dat hij wat meer aandacht aan zijn geluid wil besteden... hij heeft in ieder geval z'n lesje geleerd.
Gewoon de hoofduitgang van het station uitlopen en dan in het rijtje van de Super de Boer op de andere hoek. Schuin tegenover de Luxor. Snap je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef SickBitch het volgende:
[..]
ha danku voor de tipwaar zit die VVV dan?
Neem je vrijdag vrij en blijf je hangenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Exterminator het volgende:
Godver wil ook graag gaan maar geen vervoer..
Laatste trein gaat rond 22uur terug.. en dat haal ik dan waarschijnlijk niet![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | _.-~ / _____ ______ __ _ _ _ ___ | ~-._ \:/ -~|| __||_ __// || | | | /| | / __/| .\:/ / || __|:| |\:/ ' || |__| |_/:| || (:/:| \ / /\/| ||____|:|_|:/_/|_||____|____||_|:\___\| |\ \ / /:::|.:\::::\:\:\:|:||:||::::|:::://:/:/:::/:.|:\ \ / /:::/ \::\::::\|\:\|:/|:||::::|::://:/\/:::/::/:::\ \ / .::\ \-~~~~~~~ ~~~~ ~~ ~~~~~~~~ ~~ ~~~~~-/\/:.. \ /..:::::\ /:::::..\ /::::::::- -::::::::\ \:::::-~ ~-:::::/ |
\quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vette shit!
Heb je dat zelf gemaakt of ergens vandaan gejat?
Met concerten rijden er altijd later nog treinen terugquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Exterminator het volgende:
Godver wil ook graag gaan maar geen vervoer..
Laatste trein gaat rond 22uur terug.. en dat haal ik dan waarschijnlijk niet![]()
Oh???quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Met concerten rijden er altijd later nog treinen terug![]()
ik zit er nu een paar honderd meter vandaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:32 schreef Klingon het volgende:
Woon een kwartiertje van het Gelredome vandaan, erg relaxed dus.
Dat vind ik wel een hele goeie vraag...heb geen idee eigenlijk.Bel de ns eens op,er zijn wel vaker concerten...En dat zullen ze altijd wel op dezelfde manier aanpakken...quote:
Goed je wekker zettenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Wie belt me morgen wakker zodat ik op tijd kaarten kan bestellen?.
metclub?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef bassieVL het volgende:
Ik heb ook kaarten besteld vandaag.
jups. voor dublin kreeg ik er meteen ook nog armbandjes bij voor het eerste vak.quote:
Bassie, weet jij wellicht hoeveel kaarten er pp. gehaald mogen worden bij de gewone voorverkoop?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:41 schreef bassieVL het volgende:
[..]
jups. voor dublin kreeg ik er meteen ook nog armbandjes bij voor het eerste vak.
in arnhem helaas niet.
als ik bij andere concerten kijk op de site van ticketmaster zijn het er 8 per keer. Zou natuurlijk per verkooppunt kunnen verschillen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:48 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Bassie, weet jij wellicht hoeveel kaarten er pp. gehaald mogen worden bij de gewone voorverkoop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |