Goh waarom zou dat nou zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tip. Doe niet zoals bij mijn laatste Metallicaconcert een Megadethshirt aan. Ik heb dat shirt nooit meer teruggezien.
I wonder whyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tip. Doe niet zoals bij mijn laatste Metallicaconcert een Megadethshirt aan. Ik heb dat shirt nooit meer teruggezien.
Grappigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:29 schreef Slappy het volgende:
En zijn die kaarten van Rukatllica al uitverkocht?
was 49 euro per kaartje kwijtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:39 schreef Slappy het volgende:
Prijzen vallen nog mee.
Nog veel te veel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:40 schreef deliberator het volgende:
[..]
was 49 euro per kaartje kwijt
*proest* Smaken verschillenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:42 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nog veel te veel.
Voor een band die zoveel bagger heeft gemaakt![]()
Ik vind alle cd's wel oke.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:44 schreef Slappy het volgende:
Ik ben alleen fan van de eerste 4 cd's.
Zoals zoveel fans.
En ik was samen met jou dus ik heb er ook 1!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:57 schreef SickBitch het volgende:
hell yeah k heb dr 1![]()
stond bij VVV Leiden maar 1 iemand voor meen station stonden dr 10 om half negen en toen k net wegging was t helemaal vol maar goed ik heb em
![]()
En? Was mijn vader degene die voor je stond?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:57 schreef SickBitch het volgende:
hell yeah k heb dr 1![]()
stond bij VVV Leiden maar 1 iemand voor meen station stonden dr 10 om half negen en toen k net wegging was t helemaal vol maar goed ik heb em
![]()
Nee een jongen, heeft jouw vader een rode jas toevallig?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
En? Was mijn vader degene die voor je stond?Ik heb nog niks gehoord namelijk
En zeg niet dat het geen goeie tip was hè
Heb ook alles van ze.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb alles van ze en St Anger is gwoon kut, maar daar spelen ze toch niet zoveel van.
Live zijn ze gewoon nog steeds top!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
En? Was mijn vader degene die voor je stond?Ik heb nog niks gehoord namelijk
Ok, niet dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
En ik was samen met jou dus ik heb er ook 1!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |