IRL, met andere woorden, het was een Fok!ster?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, dat is alweer een tijdje gelden. Paar weekjes terug lag ik wel naakt in bed met een wijf maar die was niet aan de pil, en ik was zo dom om geen condooms in huis te hebben. Ze had ook wel van te voren mogen zeggen dat ze de pil niet slikte.. Diezelfde dag zei ze dat ze niks wilde met me, dat ze het te snel vond gaan. Ze kon me verdomme al 2 dagen irl.
.
Dat meen je toch niet serieus he?quote:
Good night..quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:24 schreef NJ het volgende:
Weltrusten.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
IRL, met andere woorden, het was een Fok!ster?
Zie de LaPoquote:
Ik wou je al op je donder gevenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Zie de LaPo
Wellicht dat fr34k er nog in was getrapt...
Zó dom ben ik nou ook weer niet.quote:
Ja ik denk, ik hou je onderwerp even in leven!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nice TT
Je zou verbaasd zijn hoe dom mannen soms zijn op dat gebied..quote:
Deze TT kán ook best met BeFfen te maken hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef rompompom het volgende:
Ik constateer een schrikbarende afname van het gemiddeld aantal TT's met de woorden 'Bier' en/of 'Frituur' er in.
Ik ga zo meteen effe een banaan en een brok pizza naar binnen werken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
Een goede avond
net lekker een broodje frikandel op met mayo![]()
hehehequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen effe een banaan en een brok pizza naar binnen werken.
+12.3 originele combi
pizza vanboven en banaan van onderen??quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
+12.3 originele combi
Ik heb ook nog een pizza liggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
+12.3 originele combi
Er zijn inderdaad géén naïeve vrouwen, wat dat aangaat...quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn hoe dom mannen soms zijn op dat gebied..
Ik dácht vandaag even dat ik je zag lopen in Breda, maar je was het vast nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef Janetje het volgende:
Ik had geen eten meer in huis en werd rond winkel-sluitingstijd wakker.. dus ik zit aan de ingeblikte tropical fruitcocktail op lichte siroop..
Hmm.. die zijn er ook genoeg inderdaad..quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad géén naïeve vrouwen, wat dat aangaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |