Naast
[TK] 2x Gemini PT-2100, 2x Ortofon Concorde Pro, koptelefoon bied ik hier nu ook mijn complete vinyl collectie aan die ik gedurende 2 jaar bij elkaar verzameld heb.
Wat bied ik aan? De collectie bestaat vooral uit Trance maar er zitten ook een aantal andere muziekstijlen tussen. Daarnaast zitten er een aantal klassieker / gewilde platen tussen. Totaal zijn het 116 verschillende items maar er zitten ook een aantal items tussen die uit 2 of zelfs 4 platen bestaan. (Bijvoorbeeld Tiesto Nyana Sampler).
De meeste platen verkeren in zeer goede staat omdat er weinig mee gedraaid is (zoals ook in mijn andere topic is uitgelegd). Echter zitten er een aantal tussen, die ik zelf ook weer van iemand anders heb overgekocht op diverse manieren, die dus wel gebruikerssporen bevatten of waarvan de hoes licht beschadigd is / gebruikerssporen vertoont. Maar goed, dit zal wel duidelijk zijn voor de kenners die vaker 2e hands platen kopen.
Oh ja, de volgende platen heb ik dubbel:
Theme From Norefjell (3x zelfs, 2x Black Hole, 1x good:as)
Kamaya Painters - Endless Wave / Northern Spirit / Outstream Blackhole
Yahel - Voyage (Magikal Remake) ITWT
Dawnseekers / Freon - Anthems Universal 2 ITWT
Prijs / afhandelingHet liefst wil ik de gehele collectie in een keer verkopen. Ik heb namelijk geen zin om voor iedere plaat naar het postkantoor te gaan en heb ik hiervoor ook niet het materiaal voor verzending. Tevens zullen de verzendkosten dan ook erg hoog zijn. Daarom het liefst alles in 1x keer voor
400. Mocht het bod echter zeer aantrekkelijk zijn of het om een groot aantal platen gaan ipv 1 of 2 platen dan wil ik wel een uitzondering hiervoor maken. Ik woon zelf in Beverwijk en best bereid om met de trein naar bijvoorbeeld amsterdam, den haag of utrecht af te reizen voor verkopen.
Complete lijst: De gehele lijst met bijbehorende informatie is
hier te vinden. Elke plaat bevat ook een koppeling naar discogs voor meer informatie indien nodig.
[ Bericht 0% gewijzigd door AversusZ op 08-02-2006 00:28:57 ]