nee, een featurequote:Op dinsdag 18 april 2006 00:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rot is het woord niet. Het is meer kuuuuut!
Een vieze, vieze schijtfeature is het.quote:
Nee, vertel es.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:12 schreef Arcee het volgende:
Had ik al duidelijk gemaakt wat ik van deze melding vind?
eenschquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een vieze, vieze schijtfeature is het.
Nou, lieve Biene, ik vind het dus niet zo'n leuke melding.quote:
na de 80e keer op een dag, gaat je F5 slijten hequote:Op woensdag 19 april 2006 20:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, lieve Biene, ik vind het dus niet zo'n leuke melding.
Die gebruikt dualscreen, met een dubbele netwerk kaart en 2 hulpbuddies om te posten volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
Je post teveel Arcee, even wat rustiger aan doen dus![]()
Hoevaak zou Tong80 die melding op zijn scherm krijgen?
M'n geduld gaat vooral slijten.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef dolle_hond het volgende:
na de 80e keer op een dag, gaat je F5 slijten he
Niets.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
hoeveel heb je nog?
Ja, áls je bericht er nog staat.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef NJ het volgende:
Ik heb op m'n muis een 'vorige' knop zitten. Als ik die melding zie dan druk ik op die knop en vervolgens op ALT-S, net zo lang tot m'n bericht er staat..
Dat staat er bij mij altijd nog. Gelukkig.quote:
Gelul.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:35 schreef NJ het volgende:
Dat staat er bij mij altijd nog. Gelukkig.
Geen gelul, FireFox.quote:
quote:Dit was de 64ste post over code 64.
je kan ook F5-en en dan gewoon op "opnieuw verzenden" klikkenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef NJ het volgende:
Ik heb op m'n muis een 'vorige' knop zitten. Als ik die melding zie dan druk ik op die knop en vervolgens op ALT-S, net zo lang tot m'n bericht er staat..
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef Xebber het volgende:
Het zit je wel dwars he?
Zodat mensen niet gaan spammen. Heel snel achter elkaar posten, zeg maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:54 schreef Xebber het volgende:
Mag ik vragen naar de reden waarom die code er is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |