Ik zeg ook nergens dat Blind moet blijven als trainer. In tegendeel zelfs. Maar ik vind wel dat men wat meer respect voor Blind en zijn staat van dienst bij Ajax mag hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Je gaat een incompetente trainer toch niet aanhouden, alleen omdat het een echte ajacied is (wat inderdaad buiten kijf staat)?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:27 schreef rubbereend het volgende:
ik vind dat het tijd wordt voorcontractverlenging.
Ik heb gehoord dat er zaterdag inderdaad een nieuw contract getekend gaat worden voor twee jaar extra.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:27 schreef rubbereend het volgende:
ik vind dat het tijd wordt voorcontractverlenging.
Goed zo, de man voor Ajaks volgend seizoen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er zaterdag inderdaad een nieuw contract getekend gaat worden voor twee jaar extra.
Idd, jij kan het wetenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Droom maar lekker verder
Van Geel is achter de schermen allang bezig een andere trainer binnen te halen.
Ook dat moet je los van elkaar zien. Hij is een Ajax-held, en dat zal hij altijd blijven. Daarmee hoef je geen respect of waardering voor zijn trainerscapaciteiten te hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat Blind moet blijven als trainer. In tegendeel zelfs. Maar ik vind wel dat men wat meer respect voor Blind en zijn staat van dienst bij Ajax mag hebben.
Waar slaat dit nou weer op, weet je wel wat voor onzin je aan het uitkramen bent? Dus jij vindt dat de ene helft van Blind gerespecteerd moet worden, en voor de andere helft kreten als krullenbol en "Blind moet snel oprotten" gerechtvaardigd zijn. Wel hebben het wel over één persoon hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ook dat moet je los van elkaar zien. Hij is een Ajax-held, en dat zal hij altijd blijven. Daarmee hoef je geen respect of waardering voor zijn trainerscapaciteiten te hebben.
Volgens mij is er ook niemand onder de Ajacieden hier die roepen dat Blind weg moet, die vindt dat Blind geen echte Ajacied is.
Yup, Blind moet oprotten slaat op zijn trainerskwaliteiten. Die mag je prut vinden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op, weet je wel wat voor onzin je aan het uitkramen bent? Dus jij vindt dat de ene helft van Blind gerespecteerd moet worden, en voor de andere helft kreten als krullenbol en "Blind moet snel oprotten" gerechtvaardigd zijn. Wel hebben het wel over één persoon hoor.
Paupers hebben nou eenmaal niet de creativiteit om zich beschaafd te uiten, zelfs als het over een eigen held gaat. Daar heb ik me bij neer te leggen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Yup, Blind moet oprotten slaat op zijn trainerskwaliteiten. Die mag je prut vinden.
Zegt wmb niets over wat Blind voor Ajax betekent heeft.
Daar heb je wel gelijk in. Ik dacht dat je doelde op het feit dat men niet mag uiten dat Blind een slechte trainer is, omdat hij een echte ajacied is. Dat had ik verkeerd begrpen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Paupers hebben nou eenmaal niet de creativiteit om zich beschaafd te uiten, zelfs als het over een eigen held gaat. Daar heb ik me bij neer te leggen.
Eens.quote:Op zondag 2 april 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Opzouten, en wel NU!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |