Tjong zeg, ik ben absoluut geen Blind-fan maar om met een veredeld Jong Ajax 3-2 te verliezen van Groningen vind ik geen schande.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Nou, het leek even wat beter te gaan. Maar blijkbaar dus niet.
Hij mag nog even blijven zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:56 schreef keijz het volgende:
Nou Blind mag oprotten, wat een ongeinspireerd zootje zeg
de bal werd niet geblokt. integendeel; de roda speler vertoonde bijzonder onsportief gedrag door een weglopende ajacied gericht en hard op de rug te schieten. maar ik vergeef het je, want slechts weinig mensen kennen dat soort regeltjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:56 schreef Coelho het volgende:
knappe goal, maar scheids mag nooit die vrije trap bij chiommer door laten gaan. De bal wordt op 30 cm geblokt door een ajaxied.
Blind kan opgelucht ademhalen, want als PSV kampioen wordt, dan is UEFA Cup voetbal zekerquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar redt die laatste poot onder zijn stoel.
Dat is ook niet het belangrijkste. Het gaat erom dat Ajax met een fysiek zeer zwak team de lange bal tegen groningen gaat spelen. Dat is een trainer wel aan te rekenen. Dat gebeurt feitelijk het hele seizoen al, en is wmb een brevet van onvermogen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Tjong zeg, ik ben absoluut geen Blind-fan maar om met een veredeld Jong Ajax 3-2 te verliezen van Groningen vind ik geen schande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |