Er is geen minder slecht alternatief.quote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef keijz het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Blind nu nog mag blijven zitten![]()
3 wedstrijden voor het einde van het seizoen een trainer ontslaan zet ook geen zoden meer aan de dijk.quote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef keijz het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Blind nu nog mag blijven zitten![]()
Deden ze wel ooit met Aad de Mos. Kohn en Hulsoff namen het toen over.quote:Op zondag 2 april 2006 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
3 wedstrijden voor het einde van het seizoen een trainer ontslaan zet ook geen zoden meer aan de dijk.
Laat ie het seizoen maar gewoon afmaken en dan daarna voor volgend seizoen een nieuwe trainer aanstellen.
Ja maar ik mag toch hopren voor ajax dat ze de na competitie mogen spelen of hoet heet die comp.quote:Op zondag 2 april 2006 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
3 wedstrijden voor het einde van het seizoen een trainer ontslaan zet ook geen zoden meer aan de dijk.
Laat ie het seizoen maar gewoon afmaken en dan daarna voor volgend seizoen een nieuwe trainer aanstellen.
De Om-des-keizers-baard-omdat-de-KNVB-dat-wil-competitie?quote:Op zondag 2 april 2006 21:06 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar ik mag toch hopren voor ajax dat ze de na competitie mogen spelen of hoet heet die comp.![]()
?quote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef OnlineGokker het volgende:
Morgenochtend om 10 uur een persconferentie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |