Ik irriteer me vooral aan de wijze waarop. Vaak totaal kansloos. Slordig, slecht, rommelig, chaotisch voetbal. Niemand weet waar hij moet staan of wat hij moet doen. En het wordt met de wedstrijd slechter. Puntjes die gepakt worden hebben we vaak te danken aan de individuele klasse van Huntelaar. Een nieuwe trainer is noodzakelijk. Ik hoop steeds meer op Van Gaal, dat meen ik serieus. Ajax moet écht moeite doen om hem te krijgen, geld mag hierbij geen rol spelen. Ajax moet weer Ajax worden, mooi aantrekkelijk aanvallend voetbal mét een goed resultaat!quote:
Ik zou zeggen kijk vanavond de wedstrijden en sta versteldquote:Op zondag 2 april 2006 14:55 schreef kikoooooo het volgende:
wat is er gebeurd met luinge? ik heb niets meegekregen, was niet thuis...
quote:Op zondag 2 april 2006 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk vanavond de wedstrijden en sta versteld
Zullen ze ook wel doen, vind ik ook wel zo netjes. Het ligt echt niet allemaal aan Blind dit seizoen hoor, er komt meer bij kijkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ze moeten die man in ieder geval het seizoen af laten maken. Danny hoort bij die club, en dan verdien je heus wat extra krediet. Ik geloof ook oprecht dat hij z'n complete ziel- en zaligheid in Ajax 1 stopt.
Dat zijn cijfers van Gullit bij Feyenoord. En we gaan vast nog een keer verliezen, dan zijn het er 11!!quote:
Meer dan de helft.quote:Op zondag 2 april 2006 17:34 schreef JeroenV het volgende:
Nu al 16 wedstrijden met puntverlies. Dat is ongeveer dus de helft van de competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |