en hoeveel non-gamers gaan daadwerkelijk gamen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de non-gamers toch echt met aardig veel.
Nintendo probeert op die manier juist een hele grote doelgroep aan te spreken, alleen vergeten ze de gamers soms een beetje lijkt het.
Ik denk sowieso dat het voor Nintendo moeilijker is op de console-markt omdat ze daar niet vanuit een marktleiders positie beginnen, maar het idee is hetzelfde natuurlijk: een meer intuitieve manier van besturen aanbieden om zo mensen die niet aan controller gewend zijn te kunnen laten gamen. Alleen werkt het met de DS veel beter omdat iedereen Nintendo kent van de GameBoy en bij handhelds meteen denkt aan Nintendo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het met de DS prima omdat Nintendo daar al een markt heeft, volgens mij lukt het in de console markt niet omdat Nintendo een wat aparte rep heeft.
Tsja, maar welke controller makkelijker is is natuurlijk ook maar de vraag. Ik bedoel, meisje uit mijn jaar had nog nooit op een console gegamed en pakt bij mij de 360 controller op en speelt zo weg. Dus ik denk dat de controller het probleem niet is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat het voor Nintendo moeilijker is op de console-markt omdat ze daar niet vanuit een marktleiders positie beginnen, maar het idee is hetzelfde natuurlijk: een meer intuitieve manier van besturen aanbieden om zo mensen die niet aan controller gewend zijn te kunnen laten gamen. Alleen werkt het met de DS veel beter omdat iedereen Nintendo kent van de GameBoy en bij handhelds meteen denkt aan Nintendo.
Volgens mij doen ze het met de DS aardig goed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
en hoeveel non-gamers gaan daadwerkelijk gamen?
Hij verkoopt goed ja, en hoeveel non-gamers zitten er tussen die nu wel gamen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het met de DS aardig goed.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
Deze controller heeft potentie, maar Nintendo vergeet dat heel veel non-gamers evenmin gebruik maakt van een PC. Het concept 'wijs en klik' is ze vreemd.
Mocht je willen, ik hoor nog steeds van andere studenten dat tijdens college van een studie communicatie en design (of zoiets vaags) mensen nog simpele dingen als een zip file niet kennen. We hebben het hier dus over mensen rond de 20!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]man hou op
iedereen (met uitzondering van wat bejaarden) kan tegenwoordig met een pc overweg.
Het niet kennen van een zip file wil niet zeggen dat je niet met een muis overweg kan.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mocht je willen, ik hoor nog steeds van andere studenten dat tijdens college van een studie communicatie en design (of zoiets vaags) mensen nog simpele dingen als een zip file niet kennen. We hebben het hier dus over mensen rond de 20!
precies.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het niet kennen van een zip file wil niet zeggen dat je niet met een muis overweg kan.
Elke idioot kan wel met een muis overweg.
Ja, zelfs mijn oma en opa kunnen met een muis overweg, dat wil niet zeggen dat je met een computer overweg kan. Je overschat het intelligentie niveau van de domme nederlanders.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het niet kennen van een zip file wil niet zeggen dat je niet met een muis overweg kan.
Elke idioot kan wel met een muis overweg.
bijna iedereen kan een computer voor standaard dingen zoals internetten, msn'en en tekstverwerken gebruiken.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, zelfs mijn oma en opa kunnen met een muis overweg, dat wil niet zeggen dat je met een computer overweg kan. Je overschat het intelligentie niveau van de domme nederlanders.
tekstverwerken, mwoah, kan ik met nog voorstellen, maar internetten en msnen. Nee hoor, ik ken echt mensen die dat niet kunnen (jongeren)quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bijna iedereen kan een computer voor standaard dingen zoals internetten, msn'en en tekstverwerken gebruiken.
Haha, idd niet echt slim om daar met zo'n hiyaaa, yankee, doodle, dee mentaliteit heen te gaan daar hebben de Japanners het niet zo op.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:25 schreef CecilBDemented het volgende:
microsoft moet ook hard vechten voor een plaatsje in de games wereld.
en niet te vergeten dat 60 % van de wereld bevolking wel iets tegen MS heeft.
lastig packet voor die gasten.
en ze zullen het zonder japan moeten doen
aangezien ze het daar al helemaal hebben verziekt. PROJECT MIDWAY anyone?
oja fanboys reageren het liefst anoniem
het kan best dat jij er een paar kent die het niet kunnen maar zeker 80% weet wel een computer te gebruiken.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
tekstverwerken, mwoah, kan ik met nog voorstellen, maar internetten en msnen. Nee hoor, ik ken echt mensen die dat niet kunnen (jongeren)
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het kan best dat jij er een paar kent die het niet kunnen maar zeker 80% weet wel een computer te gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |