abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35115278
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef peristilius het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de non-gamers toch echt met aardig veel.
Nintendo probeert op die manier juist een hele grote doelgroep aan te spreken, alleen vergeten ze de gamers soms een beetje lijkt het.
en hoeveel non-gamers gaan daadwerkelijk gamen?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_35115305
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

Volgens mij lukt het met de DS prima omdat Nintendo daar al een markt heeft, volgens mij lukt het in de console markt niet omdat Nintendo een wat aparte rep heeft.
Ik denk sowieso dat het voor Nintendo moeilijker is op de console-markt omdat ze daar niet vanuit een marktleiders positie beginnen, maar het idee is hetzelfde natuurlijk: een meer intuitieve manier van besturen aanbieden om zo mensen die niet aan controller gewend zijn te kunnen laten gamen. Alleen werkt het met de DS veel beter omdat iedereen Nintendo kent van de GameBoy en bij handhelds meteen denkt aan Nintendo.
pi_35115381
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik denk sowieso dat het voor Nintendo moeilijker is op de console-markt omdat ze daar niet vanuit een marktleiders positie beginnen, maar het idee is hetzelfde natuurlijk: een meer intuitieve manier van besturen aanbieden om zo mensen die niet aan controller gewend zijn te kunnen laten gamen. Alleen werkt het met de DS veel beter omdat iedereen Nintendo kent van de GameBoy en bij handhelds meteen denkt aan Nintendo.
Tsja, maar welke controller makkelijker is is natuurlijk ook maar de vraag. Ik bedoel, meisje uit mijn jaar had nog nooit op een console gegamed en pakt bij mij de 360 controller op en speelt zo weg. Dus ik denk dat de controller het probleem niet is.
pi_35115436
M'n broer kan absoluut niet met een controller omgaan . Volgens mij is het leeftijd gebonden .
pi_35115532
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

en hoeveel non-gamers gaan daadwerkelijk gamen?
Volgens mij doen ze het met de DS aardig goed.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35115605
Ten eerste lijkt het me niet verstandig om te luisteren naar mensen die elk Nintendo-product kopen dat er verschijnt. Als deze fanboys roepen dat het 'een succes' wordt dan neem ik dat met een flinke pot zout.

Deze controller heeft potentie, maar Nintendo vergeet dat heel veel non-gamers evenmin gebruik maakt van een PC. Het concept 'wijs en klik' is ze vreemd.

Kijk, de DS is heel intuitief. Elk mens kan schrijven, mag ik toch aannemen. Dan kan je oo keen stylus gebruiken. Geloof me, mijn oma wist direct wat ze aanmoest met het apparaat (OK, nu hebben ze ook een NES, SNES en N64 en spelen ze veel op mijn GC...ze zijn vast de oudste Nintendo-fans op aarde).

De Revo controller is toch anders. Je moet een vaardigheid erin ontwikkelen, net als bij controllers met een 2714872587-button layout. Ja, elk mens kan een afstandsbediening richten, maar ook elk mens kan een standaard controller vasthouden. De kunst is om het ding te gebruiken zoals het bedoeld is. D.w.z.: Richten o pdat waarmee je interactie wilt plegen. En dat is iets wat alleen weggelegd is voor mensen die veel een muis hebben gebruikt. Voeg daar de joystick nog eens bij en je hebt een controller de weliswaar een iets lagere drempel heeft, maar nog lang niet de terugkeer van Jezus Christus is, zoals alle Nintendo fanbiys die nu al 5 maanden 'Hallejuja' roepen ons willen doen geloven. Die 'Hallejuja' van hun heeft ook een flinke echo, aangezien hun hoofd al jaren diep in hun achterste zit. Maar dat doet er nu even niet zo toe.

Ik hoop dat de Revolution gaat slagen, maar ik reken niet te hard op een massale hit. Het is je altijd moeilijk voor te stellen wat mensen niet kunnen als je het zelf kan, maar omgaan met de remote lijkt me iets wat niet zo makkelijk is als dat Nintenoi het wil laten overkomen.
pi_35206750
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef peristilius het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze het met de DS aardig goed.
Hij verkoopt goed ja, en hoeveel non-gamers zitten er tussen die nu wel gamen?
pi_35206874
quote:
mag ik toch aannemen
Guess again
pi_35222397
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
Deze controller heeft potentie, maar Nintendo vergeet dat heel veel non-gamers evenmin gebruik maakt van een PC. Het concept 'wijs en klik' is ze vreemd.
man hou op
iedereen (met uitzondering van wat bejaarden) kan tegenwoordig met een pc overweg.
pi_35243171
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

man hou op
iedereen (met uitzondering van wat bejaarden) kan tegenwoordig met een pc overweg.
Mocht je willen, ik hoor nog steeds van andere studenten dat tijdens college van een studie communicatie en design (of zoiets vaags) mensen nog simpele dingen als een zip file niet kennen. We hebben het hier dus over mensen rond de 20!
  zondag 19 februari 2006 @ 09:07:55 #261
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_35247129
quote:
Op zondag 19 februari 2006 00:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mocht je willen, ik hoor nog steeds van andere studenten dat tijdens college van een studie communicatie en design (of zoiets vaags) mensen nog simpele dingen als een zip file niet kennen. We hebben het hier dus over mensen rond de 20!
Het niet kennen van een zip file wil niet zeggen dat je niet met een muis overweg kan.

Elke idioot kan wel met een muis overweg.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_35250653
quote:
Op zondag 19 februari 2006 09:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het niet kennen van een zip file wil niet zeggen dat je niet met een muis overweg kan.

precies.
pi_35251825
quote:
Op zondag 19 februari 2006 09:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, zelfs mijn oma en opa kunnen met een muis overweg, dat wil niet zeggen dat je met een computer overweg kan. Je overschat het intelligentie niveau van de domme nederlanders.
pi_35252623
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, zelfs mijn oma en opa kunnen met een muis overweg, dat wil niet zeggen dat je met een computer overweg kan. Je overschat het intelligentie niveau van de domme nederlanders.
bijna iedereen kan een computer voor standaard dingen zoals internetten, msn'en en tekstverwerken gebruiken.
pi_35252794
Uiteindelijk ging om het aantrekken van non-gamers om te gaan gamen.

En ik denk ook dat dat iets is wat je niet zomaar voor elkaar krijgt als consolefabrikant.
pi_35253158
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

bijna iedereen kan een computer voor standaard dingen zoals internetten, msn'en en tekstverwerken gebruiken.
tekstverwerken, mwoah, kan ik met nog voorstellen, maar internetten en msnen. Nee hoor, ik ken echt mensen die dat niet kunnen (jongeren)
pi_35253794
ik ben een sony freak
maar bezit ook een 360.
maar ik speel net zo lief op andere console's
ik hou van games goede games en mij kan het niet verrotten op welke console het komt.
fan boys moeten gewoon opflikkeren.
je moet een ander zijn keuze accepteren.

en niet sony en niet MS en niet nintendo afzeiken want ze moeten er allemaal even hard voor werken.
100 miljoen ps2 verkopen gaat niet van zelf heeft sony genoeg voor moeten doen.

microsoft moet ook hard vechten voor een plaatsje in de games wereld.
en niet te vergeten dat 60 % van de wereld bevolking wel iets tegen MS heeft.
lastig packet voor die gasten.
en ze zullen het zonder japan moeten doen
aangezien ze het daar al helemaal hebben verziekt. PROJECT MIDWAY anyone?

nee mij boeit het niet welke console ik bespeel.

oja nog een paar fan boy sites.

www.gamer.nl
www.insidegamer.nl

oja fanboys reageren het liefst anoniem
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_35256147
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:25 schreef CecilBDemented het volgende:
microsoft moet ook hard vechten voor een plaatsje in de games wereld.
en niet te vergeten dat 60 % van de wereld bevolking wel iets tegen MS heeft.
lastig packet voor die gasten.
en ze zullen het zonder japan moeten doen
aangezien ze het daar al helemaal hebben verziekt. PROJECT MIDWAY anyone?

oja fanboys reageren het liefst anoniem
Haha, idd niet echt slim om daar met zo'n hiyaaa, yankee, doodle, dee mentaliteit heen te gaan daar hebben de Japanners het niet zo op.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_35259202
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

tekstverwerken, mwoah, kan ik met nog voorstellen, maar internetten en msnen. Nee hoor, ik ken echt mensen die dat niet kunnen (jongeren)
het kan best dat jij er een paar kent die het niet kunnen maar zeker 80% weet wel een computer te gebruiken.
pi_35259222
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

het kan best dat jij er een paar kent die het niet kunnen maar zeker 80% weet wel een computer te gebruiken.
Dat is zeker waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')