...quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Apple fanboys zijn erger....
De combinatie echter
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef Tomasso het volgende:
jimjim, moet jij niet witte zakdoekjes gaan sparen? Of (maar) 15 minuten stil zijn?Niks mis met Apple fanboys
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Apple fanboys zijn erger....
De combinatie echter
Hoezo slaat dat nergens op? Ik ben trots omdat ik een eigen mening heb en ervoor durf uit te komen dat ik fan ben van Nintendo, aangezien sommige mensen het nogal raar opvatten als ik als meisje zijnde roep dat ik Nintendofan ben. Want tja, er zijn nog steeds mensen die Nintendo kiddy vinden en gamen niet iets voor meiden vinden. Dus het slaat wel degelijk ergens op.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kijk dit vind ik dan weer jammer. hoezo ben jij trots op jezelf dat je nintendofan bent? dat slaat nergens op.
Zegt de fanatieke Sony fanboyquote:
Correctie: Om de één of andere reden wordt Nintendo het meest gehaat door fanboys van de concurrenten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
om een of andere reden zijn de nintendo fanboys het fanatiekst
Let op fanatiekst.quote:
Je kunt moeilijk ontkennen dat het meestal de Nintendo fanboys zijn die tot in het extreme allerlei keuzes van 'hun' merk verdedigen en het zonder vraagtekens allerlei marketingpraat aannemen. Dat hele BELIEVE gebeuren is daar natuurlijk het ultieme voorbeeld van, als ze er niet meer uitkomen roept er eentje BELIEVE en alles is weer goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Correctie: Om de één of andere reden wordt Nintendo het meest gehaat door fanboys van de concurrenten.
ok. voor mij is dat iets vanzelfsprekends (een eigen mening hebben en ervoor uit durven te komen) en niet iets waar ik perse trots op ben, al helemaal niet als dat is op het gebied van consolesquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoezo slaat dat nergens op? Ik ben trots omdat ik een eigen mening heb en ervoor durf uit te komen dat ik fan ben van Nintendo
Aldus de belevenis van een Nintendo fanboy.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Correctie: Om de één of andere reden wordt Nintendo het meest gehaat door fanboys van de concurrenten.
Correctie: Om de één of andere reden worden mensen die niet wildenthousiast 'wow!' wat betreft elke scheet die Iwata laat roepen het meest gehaat door een aantal fanboys van Nintendo. Er is niks mis met Nintendo, des te meer met een klein groepje fanboysquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Chanty87 het volgende:
BELIEVE!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Correctie: Om de één of andere reden worden mensen die niet wildenthousiast 'wow!' wat betreft elke scheet die Iwata laat roepen het meest gehaat door een aantal fanboys van Nintendo. Er is niks mis met Nintendo, des te meer met een klein groepje fanboys.
idd. mooi voorbeeld is een bepaalde user die opeens dansspellen ging spelen toen er een van mario uitkwamquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ontkennen dat het meestal de Nintendo fanboys zijn die tot in het extreme allerlei keuzes van 'hun' merk verdedigen en het zonder vraagtekens allerlei marketingpraat aannemen. Dat hele BELIEVE gebeuren is daar natuurlijk het ultieme voorbeeld van, als ze er niet meer uitkomen roept er eentje BELIEVE en alles is weer goed.
Zijn er ook maar 3 ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:43 schreef Retuobak het volgende:
Overigens vind ik op dit forum de Sony 'fanboys' nog het minst irritant.
Tja, meer verdienen ze ook nietquote:
Relnicht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, meer verdienen ze ook nietSony
Fanboy??quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Aldus de belevenis van een Nintendo fanboy.
Ik voel hier een flame topic aankomen.
Ironisch genoeg kijk ik vrij weinig op fora of topics over Nintendo, ik lees het nieuws wel op FOK!Games ofzo. Dus 'BELIEVE!' of iets in die richting zie ik nooit. Ik roep het zelf ook nooit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ontkennen dat het meestal de Nintendo fanboys zijn die tot in het extreme allerlei keuzes van 'hun' merk verdedigen en het zonder vraagtekens allerlei marketingpraat aannemen. Dat hele BELIEVE gebeuren is daar natuurlijk het ultieme voorbeeld van, als ze er niet meer uitkomen roept er eentje BELIEVE en alles is weer goed.
Ik word niet gehaat? Tuurlijk ben ik weleens enthousiast als Mr. Iwata wat interessants te vertellen heeft, maar om nou gelijk overal WOW te posten op internet...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Correctie: Om de één of andere reden worden mensen die niet wildenthousiast 'wow!' wat betreft elke scheet die Iwata laat roepen het meest gehaat door een aantal fanboys van Nintendo. Er is niks mis met Nintendo, des te meer met een klein groepje fanboys.
Zoals Peri al zei zijn daar er vrij weinig van. Als ik de reacties lees op de FP van Gamer.nlquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:43 schreef Retuobak het volgende:
Overigens vind ik op dit forum de Sony 'fanboys' nog het minst irritant.
Natuurlijk overdreef ik ietsje, maar heb kritiek en je wordt direct uitgekotst, of het nou gegrond is of niet. Dat heb ik al vaak genoeg ervaren in o.a. het Revolution topic. Negativiteit wordt niet getolereerd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:50 schreef Chanty87 het volgende:
Ik word niet gehaat? Tuurlijk ben ik weleens enthousiast als Mr. Iwata wat interessants te vertellen heeft, maar om nou gelijk overal WOW te posten op internet...
Er zijn er vrij weinig van, maar die er zijn zijn ook gewoon totaal niet irritant. Dat kan ik niet zeggen van de Nintendo, MS of PC fanboys hierquote:Zoals Peri al zei zijn daar er vrij weinig van. Als ik de reacties lees op de FP van Gamer.nlzie ik een hele menigte die Nintendo afzeikt en Sony de hemel inprijst vanwege über1337 gfx0rz!1!11 Ik vind persoonlijk juist de Xbox fans het minst irritant in het algemeen.
Ja, fangirl klinkt niet.quote:
Het is dat je er zelf over begint...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er zijn er vrij weinig van, maar die er zijn zijn ook gewoon totaal niet irritant. Dat kan ik niet zeggen van de Nintendo, MS of PC fanboys hier.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
Alle fanboys zijn irritant.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom?
Je slaat dus de spijker op de kop.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
omdat ze kortzichtig zijn.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is dat je er zelf over begint...
Hehe hijs leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:23 schreef FallenAngel666 het volgende:
[afbeelding]
CtrlAltDel-Online
Gezellig individu lijkt me datquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou ik bedoel zoals Steffy op games.fok, kijk bijv. eens onder http://games.fok.nl/news.php?newsid=8999 dat bericht, dat is echt blind fanboyisme van het soort GertJanPeter.
Hehequote:Op donderdag 9 februari 2006 15:23 schreef FallenAngel666 het volgende:
[afbeelding]
CtrlAltDel-Online
Hier ja, maar elders misschien niet. Ligt er natuurlijk aan waar je kijkt. Op FOK! zitten relatief veel (irritante) Nintendo fanboys, maar elders misschien veel (irritante) Sony fanboys. Het is dus niet echt te beoordelen welke fanboys het irritantst zijn als je alleen je ervaringen op één forum neemt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Natuurlijk overdreef ik ietsje, maar heb kritiek en je wordt direct uitgekotst, of het nou gegrond is of niet. Dat heb ik al vaak genoeg ervaren in o.a. het Revolution topic. Negativiteit wordt niet getolereerd.
[..]
Er zijn er vrij weinig van, maar die er zijn zijn ook gewoon totaal niet irritant. Dat kan ik niet zeggen van de Nintendo, MS of PC fanboys hier.
Daarom zeg ik ook specifiek dat de Sony fanboys hier het minst irritant zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hier ja, maar elders misschien niet. Ligt er natuurlijk aan waar je kijkt. Op FOK! zitten relatief veel (irritante) Nintendo fanboys, maar elders misschien veel (irritante) Sony fanboys. Het is dus niet echt te beoordelen welke fanboys het irritantst zijn als je alleen je ervaringen op één forum neemt.
Ik vind deze reactie nogal kortzichtig, ben jij nu een fanboy?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef jimjim1983 het volgende:
het maakt ook geen reet uit WELKE fanboys het irritantst zijn, want ze zijn allemaal irritant.
probeer je nu grappig of scherp te zijn ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie nogal kortzichtig, ben jij nu een fanboy?
ja hij vind zichzelf natuurlijk ook irritantquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie nogal kortzichtig, ben jij nu een fanboy?
Ik constateer een hiaat in jou constatering.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
probeer je nu grappig of scherp te zijn ofzo?
nee hoor. kenmerk van een fanboy is dat ie irritant is vanwege zijn of haar kortzichtigheid.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik constateer een hiaat in jou constatering.
Ik heb het dus over fanboys in het algemeenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook specifiek dat de Sony fanboys hier het minst irritant zijn.
Je hebt fanboys, die irritant zijn als ze hun eigen ding proberen te verdedigen of andere dingen bashen, en je hebt mordradead.... die gewoon altijd irritant is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
probeer je nu grappig of scherp te zijn ofzo?
Ik val dan ook met trots buiten de groep der fanboys, misschien is het mogelijk een discussietopic over mij apart op te starten?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hebt fanboys, die irritant zijn als ze hun eigen ding proberen te verdedigen of andere dingen bashen, en je hebt mordradead.... die gewoon altijd irritant is.
Dit geldt voor elke politicusquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee hoor. kenmerk van een fanboy is dat ie irritant is vanwege zijn of haar kortzichtigheid.
Ik snap werkelijk niet waar nou trots op valt te zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Chanty87 het volgende:
Hoezo slaat dat nergens op? Ik ben trots omdat ik een eigen mening heb en ervoor durf uit te komen dat ik fan ben van Nintendo, aangezien sommige mensen het nogal raar opvatten als ik als meisje zijnde roep dat ik Nintendofan ben. Want tja, er zijn nog steeds mensen die Nintendo kiddy vinden en gamen niet iets voor meiden vinden. Dus het slaat wel degelijk ergens op.
Nintendo is voor meisjes!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoezo slaat dat nergens op? Ik ben trots omdat ik een eigen mening heb en ervoor durf uit te komen dat ik fan ben van Nintendo, aangezien sommige mensen het nogal raar opvatten als ik als meisje zijnde roep dat ik Nintendofan ben. Want tja, er zijn nog steeds mensen die Nintendo kiddy vinden en gamen niet iets voor meiden vinden. Dus het slaat wel degelijk ergens op.
Ah. Nou, fijn dat jij wilt accepteren dat mensen zelfs om de meest nutteloze dingen trots kunnen zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waar nou trots op valt te zijn.Dat je je er niet voor schaamt prima, maar trots?
Ik heb ook duidelijk een voorkeur en heb daar zo m'n redenen voor, maar ik kan niet zeggen dat ik er tròts op ben. Wat mij betreft kunnen mensen alleen maar trots zijn op uitzonderlijke prestaties die ze verricht hebben. Ik heb gewoon m'n eigen console-keuze gemaakt en zoveel moeite heeft me dat niet gekost.
Dus ben ik daar trost op? Nee... trots is een veel te groot woord daarvoor
Het was een grapje neem ik aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:10 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft weg als je geen fatsoenlijke discussie kan voeren...![]()
Tsja, fleurig = kinderachtig schijnbaar. En is mss wel zo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef jimjim1983 het volgende:
nintendo maakt in ieder geval wel de meest kinderachtig uitziende games
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |