abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:21:54 #101
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34901949
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:41 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Apple fanboys zijn erger....
De combinatie echter
...

Word jij nou nooit eens moe van jezelf?

jimjim, moet jij niet witte zakdoekjes gaan sparen? Of (maar) 15 minuten stil zijn? Niks mis met Apple fanboys
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:23:04 #102
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_34901978
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_34904318
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef Tomasso het volgende:

jimjim, moet jij niet witte zakdoekjes gaan sparen? Of (maar) 15 minuten stil zijn? Niks mis met Apple fanboys

maar alle soorten fanboyisme zijn slecht
pi_34905052
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:41 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Apple fanboys zijn erger....
De combinatie echter
True. Maar xbox fanboys kunnen ook vreselijk zijn, ga voor de gein maar eens naar xboxworld.nl, dat is nou het prototype xbox fanboys waar nintendo en ps fanboys zich aan ergeren en daar geef ik ze gelijk in ook. Alleen moeten ze niet denken dat alle xbox fanboys zulke noobs zijn.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_34906980
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

kijk dit vind ik dan weer jammer. hoezo ben jij trots op jezelf dat je nintendofan bent? dat slaat nergens op.
Hoezo slaat dat nergens op? Ik ben trots omdat ik een eigen mening heb en ervoor durf uit te komen dat ik fan ben van Nintendo, aangezien sommige mensen het nogal raar opvatten als ik als meisje zijnde roep dat ik Nintendofan ben. Want tja, er zijn nog steeds mensen die Nintendo kiddy vinden en gamen niet iets voor meiden vinden. Dus het slaat wel degelijk ergens op.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Mee eens.
Zegt de fanatieke Sony fanboy
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
om een of andere reden zijn de nintendo fanboys het fanatiekst
Correctie: Om de één of andere reden wordt Nintendo het meest gehaat door fanboys van de concurrenten.
pi_34907068
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]

Zegt de fanatieke Sony fanboy
Let op fanatiekst.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34907171
quote:

[..]
Correctie: Om de één of andere reden wordt Nintendo het meest gehaat door fanboys van de concurrenten.
Je kunt moeilijk ontkennen dat het meestal de Nintendo fanboys zijn die tot in het extreme allerlei keuzes van 'hun' merk verdedigen en het zonder vraagtekens allerlei marketingpraat aannemen. Dat hele BELIEVE gebeuren is daar natuurlijk het ultieme voorbeeld van, als ze er niet meer uitkomen roept er eentje BELIEVE en alles is weer goed .
pi_34907173
quote:

[..]

Hoezo slaat dat nergens op? Ik ben trots omdat ik een eigen mening heb en ervoor durf uit te komen dat ik fan ben van Nintendo
ok. voor mij is dat iets vanzelfsprekends (een eigen mening hebben en ervoor uit durven te komen) en niet iets waar ik perse trots op ben, al helemaal niet als dat is op het gebied van consoles
pi_34907223
quote:
[..]

Aldus de belevenis van een Nintendo fanboy.

Ik voel hier een flame topic aankomen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_34907243
quote:
Correctie: Om de één of andere reden worden mensen die niet wildenthousiast 'wow!' wat betreft elke scheet die Iwata laat roepen het meest gehaat door een aantal fanboys van Nintendo. Er is niks mis met Nintendo, des te meer met een klein groepje fanboys .
pi_34907268
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:41 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Correctie: Om de één of andere reden worden mensen die niet wildenthousiast 'wow!' wat betreft elke scheet die Iwata laat roepen het meest gehaat door een aantal fanboys van Nintendo. Er is niks mis met Nintendo, des te meer met een klein groepje fanboys .
BELIEVE!
pi_34907304
Overigens vind ik op dit forum de Sony 'fanboys' nog het minst irritant.
pi_34907312
Okee, laat dit nou geen Revolution topic worden.
pi_34907320
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk ontkennen dat het meestal de Nintendo fanboys zijn die tot in het extreme allerlei keuzes van 'hun' merk verdedigen en het zonder vraagtekens allerlei marketingpraat aannemen. Dat hele BELIEVE gebeuren is daar natuurlijk het ultieme voorbeeld van, als ze er niet meer uitkomen roept er eentje BELIEVE en alles is weer goed .
idd. mooi voorbeeld is een bepaalde user die opeens dansspellen ging spelen toen er een van mario uitkwam
pi_34907339
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:43 schreef Retuobak het volgende:
Zijn er ook maar 3 ofzo.
pi_34907362
True, wel de actieve iig, en die bedienen zich van de fanboys nog het meest van argumenten.
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:46:03 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34907379
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:44 schreef peristilius het volgende:

[..]

Zijn er ook maar 3 ofzo.
Tja, meer verdienen ze ook niet Sony
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34907452
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tja, meer verdienen ze ook niet Sony
Relnicht.
pi_34907532
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef peristilius het volgende:

[..]

Aldus de belevenis van een Nintendo fanboy.

Ik voel hier een flame topic aankomen.
Fanboy??
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ironisch genoeg kijk ik vrij weinig op fora of topics over Nintendo, ik lees het nieuws wel op FOK!Games ofzo. Dus 'BELIEVE!' of iets in die richting zie ik nooit. Ik roep het zelf ook nooit.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:41 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik word niet gehaat? Tuurlijk ben ik weleens enthousiast als Mr. Iwata wat interessants te vertellen heeft, maar om nou gelijk overal WOW te posten op internet...
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:43 schreef Retuobak het volgende:
Zoals Peri al zei zijn daar er vrij weinig van. Als ik de reacties lees op de FP van Gamer.nl zie ik een hele menigte die Nintendo afzeikt en Sony de hemel inprijst vanwege über1337 gfx0rz!1!11 Ik vind persoonlijk juist de Xbox fans het minst irritant in het algemeen.
pi_34907607
Alle fanboys zijn irritant. waarom? omdat ze kortzichtig zijn.
pi_34907662
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:50 schreef Chanty87 het volgende:

Ik word niet gehaat? Tuurlijk ben ik weleens enthousiast als Mr. Iwata wat interessants te vertellen heeft, maar om nou gelijk overal WOW te posten op internet...
Natuurlijk overdreef ik ietsje, maar heb kritiek en je wordt direct uitgekotst, of het nou gegrond is of niet. Dat heb ik al vaak genoeg ervaren in o.a. het Revolution topic. Negativiteit wordt niet getolereerd.
quote:
Zoals Peri al zei zijn daar er vrij weinig van. Als ik de reacties lees op de FP van Gamer.nl zie ik een hele menigte die Nintendo afzeikt en Sony de hemel inprijst vanwege über1337 gfx0rz!1!11 Ik vind persoonlijk juist de Xbox fans het minst irritant in het algemeen.
Er zijn er vrij weinig van, maar die er zijn zijn ook gewoon totaal niet irritant. Dat kan ik niet zeggen van de Nintendo, MS of PC fanboys hier .
pi_34907680
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:50 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Fanboy??
Ja, fangirl klinkt niet.
pi_34907726
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er zijn er vrij weinig van, maar die er zijn zijn ook gewoon totaal niet irritant. Dat kan ik niet zeggen van de Nintendo, MS of PC fanboys hier .
Het is dat je er zelf over begint...
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:56:31 #124
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34907728
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
Alle fanboys zijn irritant.
quote:
waarom?
quote:
omdat ze kortzichtig zijn.
Je slaat dus de spijker op de kop.
Bernie en ik zijn tof.
pi_34907764
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:55 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja, fangirl klinkt niet.
fanwoman, fanlady... neuh.
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:57:36 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34907779
Fanchica
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34907829
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Het is dat je er zelf over begint...

Nou ik bedoel zoals Steffy op games.fok, kijk bijv. eens onder http://games.fok.nl/news.php?newsid=8999 dat bericht, dat is echt blind fanboyisme van het soort GertJanPeter.
pi_34907869
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:23 schreef FallenAngel666 het volgende:
[afbeelding]

CtrlAltDel-Online
Hehe hijs leuk
pi_34907911
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:59 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nou ik bedoel zoals Steffy op games.fok, kijk bijv. eens onder http://games.fok.nl/news.php?newsid=8999 dat bericht, dat is echt blind fanboyisme van het soort GertJanPeter.
Gezellig individu lijkt me dat
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:04:30 #131
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_34907967
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:23 schreef FallenAngel666 het volgende:
[afbeelding]

CtrlAltDel-Online
Hehe
pi_34908304
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Natuurlijk overdreef ik ietsje, maar heb kritiek en je wordt direct uitgekotst, of het nou gegrond is of niet. Dat heb ik al vaak genoeg ervaren in o.a. het Revolution topic. Negativiteit wordt niet getolereerd.
[..]

Hier ja, maar elders misschien niet. Ligt er natuurlijk aan waar je kijkt. Op FOK! zitten relatief veel (irritante) Nintendo fanboys, maar elders misschien veel (irritante) Sony fanboys. Het is dus niet echt te beoordelen welke fanboys het irritantst zijn als je alleen je ervaringen op één forum neemt.
pi_34908342
het maakt ook geen reet uit WELKE fanboys het irritantst zijn, want ze zijn allemaal irritant.
pi_34908362
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Hier ja, maar elders misschien niet. Ligt er natuurlijk aan waar je kijkt. Op FOK! zitten relatief veel (irritante) Nintendo fanboys, maar elders misschien veel (irritante) Sony fanboys. Het is dus niet echt te beoordelen welke fanboys het irritantst zijn als je alleen je ervaringen op één forum neemt.
Daarom zeg ik ook specifiek dat de Sony fanboys hier het minst irritant zijn.
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:45:03 #135
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34909165
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef jimjim1983 het volgende:
het maakt ook geen reet uit WELKE fanboys het irritantst zijn, want ze zijn allemaal irritant.
Ik vind deze reactie nogal kortzichtig, ben jij nu een fanboy?
Bernie en ik zijn tof.
pi_34909427
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:45 schreef mordradead het volgende:

[..]

probeer je nu grappig of scherp te zijn ofzo?
pi_34909601
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:45 schreef mordradead het volgende:

[..]

ja hij vind zichzelf natuurlijk ook irritant
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:59:59 #138
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34909688
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ik constateer een hiaat in jou constatering.
Bernie en ik zijn tof.
pi_34909720
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:

[..]

Ik constateer een hiaat in jou constatering.
nee hoor. kenmerk van een fanboy is dat ie irritant is vanwege zijn of haar kortzichtigheid.
pi_34910721
Goede discussievoerder, die jimjim
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook specifiek dat de Sony fanboys hier het minst irritant zijn.
Ik heb het dus over fanboys in het algemeen
pi_34911223
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Je hebt fanboys, die irritant zijn als ze hun eigen ding proberen te verdedigen of andere dingen bashen, en je hebt mordradead.... die gewoon altijd irritant is.
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:42:58 #142
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34911261
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:41 schreef peristilius het volgende:

[..]

Je hebt fanboys, die irritant zijn als ze hun eigen ding proberen te verdedigen of andere dingen bashen, en je hebt mordradead.... die gewoon altijd irritant is.
Ik val dan ook met trots buiten de groep der fanboys, misschien is het mogelijk een discussietopic over mij apart op te starten?
Bernie en ik zijn tof.
pi_34913330
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee hoor. kenmerk van een fanboy is dat ie irritant is vanwege zijn of haar kortzichtigheid.
Dit geldt voor elke politicus . Zie Bush nu al in zijn volgende speach uithalen naar Sony, onmiddelijk de ontwikkeling van PS3 stopzetten of we vallen Japan binnen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34915226
quote:
Hoezo slaat dat nergens op? Ik ben trots omdat ik een eigen mening heb en ervoor durf uit te komen dat ik fan ben van Nintendo, aangezien sommige mensen het nogal raar opvatten als ik als meisje zijnde roep dat ik Nintendofan ben. Want tja, er zijn nog steeds mensen die Nintendo kiddy vinden en gamen niet iets voor meiden vinden. Dus het slaat wel degelijk ergens op.
Ik snap werkelijk niet waar nou trots op valt te zijn. Dat je je er niet voor schaamt prima, maar trots? Ik heb ook duidelijk een voorkeur en heb daar zo m'n redenen voor, maar ik kan niet zeggen dat ik er tròts op ben. Wat mij betreft kunnen mensen alleen maar trots zijn op uitzonderlijke prestaties die ze verricht hebben. Ik heb gewoon m'n eigen console-keuze gemaakt en zoveel moeite heeft me dat niet gekost. Dus ben ik daar trost op? Nee... trots is een veel te groot woord daarvoor
pi_34917001
quote:

[..]

Nintendo is voor meisjes!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_34919892
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:23 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet waar nou trots op valt te zijn. Dat je je er niet voor schaamt prima, maar trots? Ik heb ook duidelijk een voorkeur en heb daar zo m'n redenen voor, maar ik kan niet zeggen dat ik er tròts op ben. Wat mij betreft kunnen mensen alleen maar trots zijn op uitzonderlijke prestaties die ze verricht hebben. Ik heb gewoon m'n eigen console-keuze gemaakt en zoveel moeite heeft me dat niet gekost. Dus ben ik daar trost op? Nee... trots is een veel te groot woord daarvoor
Ah. Nou, fijn dat jij wilt accepteren dat mensen zelfs om de meest nutteloze dingen trots kunnen zijn
pi_34919998
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:06 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Nintendo is voor meisjes!
Ga alsjeblieft weg als je geen fatsoenlijke discussie kan voeren...
pi_34920174
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:10 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft weg als je geen fatsoenlijke discussie kan voeren...
Het was een grapje neem ik aan
pi_34920352
nintendo maakt in ieder geval wel de meest kinderachtig uitziende games
pi_34920434
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef jimjim1983 het volgende:
nintendo maakt in ieder geval wel de meest kinderachtig uitziende games
Tsja, fleurig = kinderachtig schijnbaar. En is mss wel zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')