Vooroordelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
Onaantrekkelijk, vrouwen met positieve notes.
Vuige leugens!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook een positieve note!
Heb je enig idee hoe irritant het is dat die reageerknoppen niet zwart worden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:28 schreef mcDavid het volgende:
ik dacht nog even: als die blauwe maar doorheeft dattie dichtzit!
Wat staat er in dan?quote:
kunnen ze die voor jullie niet paars maken ofzo?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe irritant het is dat die reageerknoppen niet zwart worden?
quote:
I know.. Door JD geplaatst..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Staat in je notes. Om het op z'n MSN's te zeggen: :S
Snie grappigquote:
Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Stofje het volgende:
Eigenlijk is dit de meest kutte TT in 388 afleveringen van BeF.
ik heb ook al heel wat hoogstandjes op dat gebied hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Stofje het volgende:
Eigenlijk is dit de meest kutte TT in 388 afleveringen van BeF.
Jazeker wel..quote:
Oh.. nee, dat had ik er ook niet uitgehaald hoor..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn post was een verkapte "ik vind 'm mooi hoor Stof".
Howdy M_Mquote:
Sorry, ik ben gestopt met het likken van blauwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn post was een verkapte "ik vind 'm mooi hoor Stof".
Ach ja, jij begon meteen hoog he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gestopt met het likken van blauw![]()
Je bent je ervan bewust dat twee puntjes achter je zin, niet correct is? Eén punt beëindigt een zin. Drie puntjes zorgen voor een uitloop van de zin, alsof [desbetreffende schrijver] het door de lezer laat invullen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh.. nee, dat had ik er ook niet uitgehaald hoor..
Jij zit te solliciteren naar een flink pak slaag!!!quote:
Daar ben ik mij zeker van bewust.. Maar dit is Janetiaans..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat twee puntjes achter je zin, niet correct is? Eén punt beëindigt een zin. Drie puntjes zorgen voor een uitloop van de zin, alsof [desbetreffende schrijver] het door de lezer laat invullen..
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gestopt met het likken van blauw![]()
Whehhe.. door jou? Oehhhhoeeehhh.. ik ben bang joh...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij zit te solliciteren naar een flink pak slaag!!!![]()
mm.quote:
YOU WILL BE!!!!!!!!111!!!!!1!!!ONE!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehhe.. door jou? Oehhhhoeeehhh.. ik ben bang joh...
Dat heb je zeker ook wel eens tegen Dago gezegd he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
YOU WILL BE!!!!!!!!111!!!!!1!!!ONE!
Misschien volgende maand weerquote:
Nee, Dago is immer lievquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat heb je zeker ook wel eens tegen Dago gezegd he?
KFC.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:42 schreef tuut84 het volgende:
kip in de frituurpan. dat is beter
Kijk boven je muts!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef Chowi het volgende:
NEGEER ME NIET!!11één!11!!
Godver! Ik zei dat je moest wachten! Nouja, ik neem wel een fles Jack Daniels mee.quote:
Duurde te lang en ik had dorstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godver! Ik zei dat je moest wachten! Nouja, ik neem wel een fles Jack Daniels mee.
Was alleen de vodke female-only?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godver! Ik zei dat je moest wachten! Nouja, ik neem wel een fles Jack Daniels mee.
Kheb teveel gezopen, mag niet meer rijdenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:49 schreef Chowi het volgende:
Ik kom er nu aan. Kom je me ophalen van het station?
Daar gaat m'n avondje zuipen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb teveel gezopen, mag niet meer rijden![]()
Echt niet. Van mij ben je en blijf je ook nog wel een tijd.quote:
Sowwyquote:
Daar ga ik niet over.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was alleen de vodke female-only?.
Oe.. tough guyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Echt niet. Van mij ben je en blijf je ook nog wel een tijd.
Sure.quote:
Als ik me eensch eenzaam voel en jij ook, en we hebben zin om ons te bezatten kom ik wel weer langs. En dan loop ik wel naar huis ofzo.quote:
Nou nou.. doe maar bezitterig..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Echt niet. Van mij ben je en blijf je ook nog wel een tijd.
Onzin, ik heb logeerkamers zatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik me eensch eenzaam voel en jij ook, en we hebben zin om ons te bezatten kom ik wel weer langs. En dan loop ik wel naar huis ofzo.
Oh yeah.quote:
Ik hou niet van delen.quote:
Het 'eerlijk zullen we alles delen, ik eigenlijk veel meer dan jij' idee?quote:
Het is toch jouw Jack Daniels?quote:
Hoeft ook nietquote:
Zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het 'eerlijk zullen we alles delen, ik eigenlijk veel meer dan jij' idee?
Ik merk het. Posten met NJ geeft ineens allemaal foutmeldingen.quote:
quote:
Wat voor?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ik merk het. Posten met NJ geeft ineens allemaal foutmeldingen..
Ik alleen van lichaamsdelen.quote:
Klopt, maar het is mijn huis.quote:
Ja, maar het wordt genuttigd bij Mt. Daarzo.quote:
Okay. Het was een slechte grap, maar om er nou gelijk serieus op in te gaan.quote:
Dat is een vrij aardig principe..quote:
DL!!11 POEPESKEET!!111quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef DeLeider het volgende:
ik ben er ook weer.
Ik mensen waarschuwen, rechten nakijken enz enz.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Okay. Het was een slechte grap, maar om er nou gelijk serieus op in te gaan..
.
Heb je nu een hele fles vodka achter de kiezen of zat er niet meer zoveel in?quote:
Nu je Danny toch aan de lijn hebt, laat 'm even naar dat Centrale topics gedoe in FC kijken, anders moet ik 'm dadelijk wéér kicken en dat staat zo onderhand nogal lullig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik mensen waarschuwen, rechten nakijken enz enz.!
Ik heb je gemist mên.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je nu een hele fles vodka achter de kiezen of zat er niet meer zoveel in?
Zal ik je kloon even rechten geven?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Nu je Danny toch aan de lijn hebt, laat 'm even naar dat Centrale topics gedoe in FC kijken, anders moet ik 'm dadelijk wéér kicken en dat staat zo onderhand nogal lullig..
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zal ik je kloon even rechten geven?
Ja op wat? Een hele fles of een beetje?quote:
Hihihi!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik jou ook, daarom ben ik terug gekomen....
What was the middle thing?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja op wat? Een hele fles of een beetje?
Waarom?!?!?!1quote:
There was no middle option. You are just seeing double.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zal ik je kloon even rechten geven?
Ik dacht dat ik je enige was. Ik had beter moeten weten, je durft me niet eens op te bellenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
There was no middle option. You are just seeing double.
Komt er nu een Misstique.rar?quote:
DL belt me morgen in de pauze.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je enige was. Ik had beter moeten weten, je durft me niet eens op te bellen.
Over my deaddrunk bodyquote:
Niet met iedereen erbij enzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ZE DURFDE NET NIETEENS OP TE NEMEN![]()
![]()
Hoeveel zou er nog meer bij moeten?quote:
Je bent gewoon geil, hihihi.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:34 schreef NJ het volgende:
Ik ben de subtiliteit best voorbij. Kennelijk.
en tieten!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:36 schreef renz0r het volgende:
BIER!!!!!!!!1111einszweipolizei!!!!1111dreiviergrenadier!!!!11![]()
![]()
;d;d;d
: ;
;D
![]()
*checkquote:
*check, trouwens ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:36 schreef renz0r het volgende:
BIER!!!!!!!!1111einszweipolizei!!!!1111dreiviergrenadier!!!!11![]()
![]()
;d;d;d
: ;
;D
![]()
+ 20 voorspelbaarquote:
quote:
Meer dan.quote:
En -7857890758927389025 grappig, dat is nog het ergste.quote:
Of dat echter positief is, doe ik geen uitspraken over.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En -7857890758927389025 grappig, dat is nog het ergste.
pannenkoeken zijn slecht voor je gevoel voor humorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En -7857890758927389025 grappig, dat is nog het ergste.
Ik heb een hoop cafeïne op, daar reageer ik nogal gevoelig op.quote:
Kijk mc david, als je dus tieten wil zien moet je het zo doen, beetje paaien die chicks....quote:
Hoe reageer je op coke?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb een hoop cafeïne op, daar reageer ik nogal gevoelig op.
Da's bekend, ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb een hoop cafeïne op, daar reageer ik nogal gevoelig op.
Je moet geen grote bek hebben jongêh, ik klap je.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kijk mc david, als je dus tieten wil zien moet je het zo doen, beetje paaien die chicks....
Junk.quote:
't Is echt!quote:
Dat is de juiste respons. 100 punten.quote:
Ik vroeg me af hoe hij erop reageerd. Zelf nog niks in m'n neus gestoken hoor.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet geen grote bek hebben jongêh, ik klap je.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's bekend, ja..
[..]
Je moet geen grote bek hebben jongêh, ik klap je.
*slokje neemtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Mijn bier en tieten 2 weken geleden tijdens stappen in Breda
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Mijn bier en tieten 2 weken geleden tijdens stappen in Breda
2 weken oud bier.quote:
Dan klopt de quote niet.quote:
Dude, ben je high zonder in je vliegtuig te zitten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wel als ik het met me ogen dicht doe!
nee, alleen maar desperatequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude, ben je high zonder in je vliegtuig te zitten?
Ga blowen, voel je je beter.quote:
Rpp, heb je voetbal nog kunnen volgen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef rompompom het volgende:
Gekkies.
VM.quote:
Ik was vergeten te kijken. Heb je een .avi?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pff, zo reageer je ook alleen maar op dat ik een BN-er ben![]()
Ik vond je daarvoor ook al lievquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hai famke
Ik val puur op je uiterljik, ik ben wat dat betreft zo'n 'speciale jongen'.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hai famke
Ik geef je groot gelijk, ik ben gewoon lekker!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik val puur op je uiterljik, ik ben wat dat betreft zo'n 'speciale jongen'.
Daarnaast is VM ook nog eens hardstikke aardig/lief.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik val puur op je uiterljik, ik ben wat dat betreft zo'n 'speciale jongen'.
Binnenkort...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vond je daarvoor ook al liev![]()
Wanneer is je 1e VIP feest?![]()
Ik val op pukkelige, onzekere meisjes die uit onzekerheid perverse handelingen gemakkelijker (=uit angst om te falen) uitvoeren dan meisjes met een goed zelfbeeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, ik ben gewoon lekker!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daarnaast is VM ook nog eens hardstikke aardig/lief.
Oe! Dat is enthousiast!quote:
Ja hoor knulquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Rpp, heb je voetbal nog kunnen volgen?
Nee, geen .avi, maar probeer eens uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was vergeten te kijken. Heb je een .avi?.
Ik hou me zwaar aanbevolen als begeleidsterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Binnenkort...
als ik dan nog leef..
Heb liever een begeleider.. Zo'n zware jongen in pak en stoere zonnebrilquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou me zwaar aanbevolen als begeleidster![]()
en ik zorg er wel voor dat je dan nog leeft
in dr .rarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was vergeten te kijken. Heb je een .avi?.
Je bent hier ook zo weinig, mis je gewoon een beetjequote:
Ik ben nu al bijna helemaal verliefd op je!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik val op pukkelige, onzekere meisjes die uit onzekerheid perverse handelingen gemakkelijker (=uit angst om te falen) uitvoeren dan meisjes met een goed zelfbeeld.
Ik begrijp dat je niet zo'n meisje bentquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik val op pukkelige, onzekere meisjes die uit onzekerheid perverse handelingen gemakkelijker (=uit angst om te falen) uitvoeren dan meisjes met een goed zelfbeeld.
Ik kan best voor zware jongen doorgaan voor 1 avondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb liever een begeleider.. Zo'n zware jongen in pak en stoere zonnebril![]()
Ik heb geen pukkelsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet zo'n meisje bent [afbeelding]
Ik heb gewacht tot je online kwam. De laatste keer had ik je gemist.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja hoor knul! Je 'wrijf het er maar in'-moment is gekomen! Je hebt er ook zooo lang op moeten wachten, het zij je (bijna) gegund
Liefquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent hier ook zo weinig, mis je gewoon een beetje![]()
Geen travo's!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan best voor zware jongen doorgaan voor 1 avond![]()
Zo ben ikquote:
Ik doelde op de laatste thuis overwinningquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb gewacht tot je online kwam. De laatste keer had ik je gemist.. Maar ik heb er niet zo lang op moeten wachten hoor, is al de tweede keer dit seizoen.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik doelde op de laatste thuis overwinning
Ik voel de druk... oe.. word er gelijk bijna onzeker van..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar. Je moet wel iets beter je best doen, in dat geval.
True tha.quote:
Ik zal je beschermen. Als je naar me luistert, zal ik je rijk maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik voel de druk... oe.. word er gelijk bijna onzeker van..
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ha, daar hebben we ons Klefbeest al!!!
Waarom heb ik even het idee dat dat eerder andersom zal zijn??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen. Als je naar me luistert, zal ik je rijk maken.
Maken we elkaar rijk, helemaal perfect.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waarom heb ik even het idee dat dat eerder andersom zal zijn??
Ach, zal mijn cynisme wel zijn!
Ja, overmorgen weer, kay?quote:
Een jaar. Ik moest gelijk kijken hoelang ik er al zit.quote:
Too much info.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, overmorgen weer, kay?
Afdelingsbudget opstellen is trouwens saai.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
1989. Jeez. Je viert ook het feit dat je schaamhaar hebt?
quote:Geregistreerd op: maandag 7 februari 2005 @ 22:43
Nu de hamvraag, bén je een oldbie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een jaar. Ik moest gelijk kijken hoelang ik er al zit..
Ja, en dan zeker vergeten te ontblauwen terwijl je als nj weer op zwart staat zoals met Croupouque en Sexyromeo zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Too much info..
En ik verveel me.
Kan je die kloon rechten geven? Kijken wat de reactie in FC is?
Neuh, bij lange na niet.quote:
O ja, een vastgebonden man op bed vind ik heerlijk!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maken we elkaar rijk, helemaal perfect.Mits onzeker en gewillig (eventueel dmv geweld).
Vanaf wanneer is dat?quote:
Toen was ik hier nooit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker vergeten te ontblauwen terwijl je als nj weer op zwart staat zoals met Croupouque en Sexyromeo zeker
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef Stofje het volgende:
Heuh, ik volgende maand alweer 4 jaar. Tof.
En het doelsaldo?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in..
Staat wel mooi gelijk nu, overwinningen enzo. En natuurlijk het aantal gelijkspelen maar dat is logisch..
Usernummer 5000 en lager.quote:
Oh, jij bent er zo één. Leer ik je wel af.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O ja, een vastgebonden man op bed vind ik heerlijk!!!![]()
Ik ben een oldbie van het tweede uur.quote:
Heerlijkheidje van mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef rompompom het volgende:
Ik een kutnewbie van het derde uur..quote:
En ik wil helemaal geen bi(e) zijn!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik een kutnewbie van het derde uur..
En toch zou ik op je meetfeestje komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ik dan benquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vraag me nu af wie je daarvoor mee zal nemen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo één. Leer ik je wel af.
Ach, uitproberen kan geen kwaad..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik wil helemaal geen bi(e) zijn!!
"NJ kan goed slijmen"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef NJ het volgende:
[..]
En toch zou ik op je meetfeestje komen.
Je bent zo newbie als je je voelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Dagonet het volgende:
Newbie is a state of mind.
Tuurlijk..quote:
Dikke kans dat je de enige bent, als zij het organiseert!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef NJ het volgende:
[..]
En toch zou ik op je meetfeestje komen.
quote:
Brutaal!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vraag me nu af wie je daarvoor mee zal nemen!
En hou jij helemaal je mondquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dikke kans dat je de enige bent, als zij het organiseert!
Geen idee, die statestieken heb ik niet onthouden, jij wel?quote:
Ach, gelijk staan is wel goed toch.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dikke kans dat je de enige bent, als zij het organiseert!
Deal.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:
Ik heb mn fokverjaardag gemist vorige maand..
Naja.. boeiend.. bij 10jaar geef ik wel een kansloos meetfeestje..
O J'tje...quote:
Ik zal maar alvast beginnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
En hou jij helemaal je mond![]()
Ach.. die meet is dan pas over 8 jaar, dat valt wel in te plannen toch?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Is dat synoniem voor Fok! verslaafd?
Hoiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heerlijkheidje van me
ik had je nog niet begroet![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O J'tje...![]()
wil jij misschien dan mijn begeleidster zijn op mijn eerste VIP-feestje???
Dus ik ben een vent? Bedankt hoor..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O J'tje...![]()
Dat hoor je erg te vinden hoor..quote:
Zo ben ik. Vlot van begripquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon een user die het snel snapt.
(En PI's gebruikt..)
Ik zeg toch begeleidster???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dus ik ben een vent? Bedankt hoor..![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O J'tje...![]()
Oh? Hmm. dan moet ik mn bronnen toch maar eens beter aan de tand moeten voelen..quote:
Ja maar je wilde een man, en geen travo..quote:
Soms zit het wel errug tegen op een avondquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Soms zit het wel errug tegen op een avond![]()
Ik wil jou in kort rokje en diep decollete!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar je wilde een man, en geen travo..![]()
*afspraak in Outlook zet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
En hou jij helemaal je mond![]()
Ach.. die meet is dan pas over 8 jaar, dat valt wel in te plannen toch?
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil jou in kort rokje en diep decollete!!!
Dan weet je iig zeker dat iedereen ver uit de buurt blijft..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil jou in kort rokje en diep decollete!!!
Regel je vast vrij ook dan?quote:
* Meldtquote:
Inderdaad. Tijd voor foto's.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
Genoeg over rokjes en decolleté's
We beginnen netquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
quote:
quote:
Van een schot hagel ook. Mits gewelddadige eigenaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:48 schreef JDude het volgende:
Van speciaalbier raakt men aangeschoten.
Are you tokking to me?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:54 schreef Bizznitch het volgende:
toktok
Over vier minuten heb ik geen tienervriendinnetje meer. Rouw met mij mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van een schot hagel ook. Mits gewelddadige eigenaar.
O, jij wilt nu al met je tieten bloot??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
You can always dream.. Dat doe ik ook altijd over succesvolle door mij georganiseerde meets.. Maar we weten allemaal dat je niet altijd krijgt wat je wilt..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik een eigen bedrijf joh
de sletquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, jij wilt nu al met je tieten bloot??![]()
Mijn sig... die ga je toch niet vertalen???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
You can always dream.. Dat doe ik ook altijd over succesvolle door mij georganiseerde meets.. Maar we weten allemaal dat je niet altijd krijgt wat je wilt..
Neen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, jij wilt nu al met je tieten bloot??![]()
Whehehe.. die had ik niet eens gezien..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn sig... die ga je toch niet vertalen???![]()
Zolang de tieten maar meegroeien, 14.nipplegatequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Over vier minuten heb ik geen tienervriendinnetje meer. Rouw met mij mee.
Foei!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe.. die had ik niet eens gezien..
Feliciteer haar voor me.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:56 schreef JDude het volgende:
[..]
ik las tietenvriendinnetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hebt veel dingen zelf in de hand hoor. Ik zeg altijd maar:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
You can always dream.. Dat doe ik ook altijd over succesvolle door mij georganiseerde meets.. Maar we weten allemaal dat je niet altijd krijgt wat je wilt..
* Janetje een knuffel geeftquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:02 schreef Janetje het volgende:
Goddomme, ik nader de 15.000 posts..
Wat is het toch slecht met me gesteld..![]()
Ik bijna aan de 16k en jij stond eerst voor me. Ik doe rustig aan de laatste tijd en net nu ik checkte zag ik dat ik op 19 ppd sta ipv 18. Is het toch omhoog gegaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:02 schreef Janetje het volgende:
Goddomme, ik nader de 15.000 posts..
Wat is het toch slecht met me gesteld..![]()
Ik lieg natuurlijk met die PI.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bijna aan de 16k en jij stond eerst voor me. Ik doe rustig aan de laatste tijd en net nu ik checkte zag ik dat ik op 19 ppd sta ipv 18. Is het toch omhoog gegaan..
Jij hebt eigelijk dequote:
hehehehequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt veel dingen zelf in de hand hoor. Ik zeg altijd maar:
Met de hand, heb je alles in de hand.
Ik sta op 21, zie ik netquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bijna aan de 16k en jij stond eerst voor me. Ik doe rustig aan de laatste tijd en net nu ik checkte zag ik dat ik op 19 ppd sta ipv 18. Is het toch omhoog gegaan..
Het gaat niet om de k's het gaat om het postenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, ook dat is niet onterechtquote:
Zo kom jij wel aan je k'squote:Op woensdag 8 februari 2006 00:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik sta op 21, zie ik netEn 8853 (inclusief deze) posts.
[/posts ge-ouwehoer]
Ik ben ergens deze week de 9000 gepasseerd. Sinds november 2003, that is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:08 schreef rompompom het volgende:
[/posts ge-ouwehoer]
Het kán altijd ergerquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
[/posts ge-ouwehoer]
Zaterdag, telt dat als 'afgelopen dagen'?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Iemand nog geneukt de afgelopen dagen??
Dat was dan de laatste keer dat je een tiener neukte, zeker??quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Zaterdag, telt dat als 'afgelopen dagen'?
Verdomd jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat was dan de laatste keer dat je een tiener neukte, zeker??
Och, dat zal morgen echt niet minder zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dus je hebt er niet eens extra van genoten... tssss
Misschien zelfs wel beter!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, dat zal morgen echt niet minder zijn![]()
Nee, dat is alweer een tijdje gelden. Paar weekjes terug lag ik wel naakt in bed met een wijf maar die was niet aan de pil, en ik was zo dom om geen condooms in huis te hebben. Ze had ook wel van te voren mogen zeggen dat ze de pil niet slikte.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Iemand nog geneukt de afgelopen dagen??
even wat anders dan over posten en k's
Morning-after-pil.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Nee, dat is alweer een tijdje gelden. Paar weekjes terug lag ik wel naakt in bed met een wijf maar die was niet aan de pil, en ik was zo dom om geen condooms in huis te hebben. Ze had ook wel van te voren mogen zeggen dat ze de pil niet slikte.. Diezelfde dag zei ze dat ze niks wilde met me, dat ze het te snel vond gaan. Ze kon me verdomme al 2 dagen irl.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |