Vooroordelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
Onaantrekkelijk, vrouwen met positieve notes.
Vuige leugens!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook een positieve note!
Heb je enig idee hoe irritant het is dat die reageerknoppen niet zwart worden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:28 schreef mcDavid het volgende:
ik dacht nog even: als die blauwe maar doorheeft dattie dichtzit!
Wat staat er in dan?quote:
kunnen ze die voor jullie niet paars maken ofzo?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe irritant het is dat die reageerknoppen niet zwart worden?
quote:
I know.. Door JD geplaatst..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Staat in je notes. Om het op z'n MSN's te zeggen: :S
Snie grappigquote:
Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Stofje het volgende:
Eigenlijk is dit de meest kutte TT in 388 afleveringen van BeF.
ik heb ook al heel wat hoogstandjes op dat gebied hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef Stofje het volgende:
Eigenlijk is dit de meest kutte TT in 388 afleveringen van BeF.
Jazeker wel..quote:
Oh.. nee, dat had ik er ook niet uitgehaald hoor..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn post was een verkapte "ik vind 'm mooi hoor Stof".
Howdy M_Mquote:
Sorry, ik ben gestopt met het likken van blauwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn post was een verkapte "ik vind 'm mooi hoor Stof".
Ach ja, jij begon meteen hoog he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gestopt met het likken van blauw![]()
Je bent je ervan bewust dat twee puntjes achter je zin, niet correct is? Eén punt beëindigt een zin. Drie puntjes zorgen voor een uitloop van de zin, alsof [desbetreffende schrijver] het door de lezer laat invullen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh.. nee, dat had ik er ook niet uitgehaald hoor..
Jij zit te solliciteren naar een flink pak slaag!!!quote:
Daar ben ik mij zeker van bewust.. Maar dit is Janetiaans..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat twee puntjes achter je zin, niet correct is? Eén punt beëindigt een zin. Drie puntjes zorgen voor een uitloop van de zin, alsof [desbetreffende schrijver] het door de lezer laat invullen..
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gestopt met het likken van blauw![]()
Whehhe.. door jou? Oehhhhoeeehhh.. ik ben bang joh...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij zit te solliciteren naar een flink pak slaag!!!![]()
mm.quote:
YOU WILL BE!!!!!!!!111!!!!!1!!!ONE!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehhe.. door jou? Oehhhhoeeehhh.. ik ben bang joh...
Dat heb je zeker ook wel eens tegen Dago gezegd he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
YOU WILL BE!!!!!!!!111!!!!!1!!!ONE!
Misschien volgende maand weerquote:
Nee, Dago is immer lievquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat heb je zeker ook wel eens tegen Dago gezegd he?
KFC.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:42 schreef tuut84 het volgende:
kip in de frituurpan. dat is beter
Kijk boven je muts!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef Chowi het volgende:
NEGEER ME NIET!!11één!11!!
Godver! Ik zei dat je moest wachten! Nouja, ik neem wel een fles Jack Daniels mee.quote:
Duurde te lang en ik had dorstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godver! Ik zei dat je moest wachten! Nouja, ik neem wel een fles Jack Daniels mee.
Was alleen de vodke female-only?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godver! Ik zei dat je moest wachten! Nouja, ik neem wel een fles Jack Daniels mee.
Kheb teveel gezopen, mag niet meer rijdenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:49 schreef Chowi het volgende:
Ik kom er nu aan. Kom je me ophalen van het station?
Daar gaat m'n avondje zuipen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb teveel gezopen, mag niet meer rijden![]()
Echt niet. Van mij ben je en blijf je ook nog wel een tijd.quote:
Sowwyquote:
Daar ga ik niet over.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was alleen de vodke female-only?.
Oe.. tough guyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Echt niet. Van mij ben je en blijf je ook nog wel een tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |