Het was over 12 maanden aangezien we niet langer bewijzen kunnen leveren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef ChOas het volgende:
[..]
Thnks voor de update
Het terugbetaalde bedrag was dat over alle maanden (of nog langer) ?
Heb je nog meer gehoord over het waarom ? Ik bedoel, die persoon werkte er wel 6 jaar enzo..
Ontslag ?
Je kan ook kiezen voor confronteren en hem aanbieden NU ontslag of naar de politie. Dan ben je hem in elk geval kwijt. Als er zich advocaten mee gaan bemoeien ben je verder van huisquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:26 schreef dnzl het volgende:
[..]
Probleem is dat er dus niet onomstotelijk is aan te tonen hoeveel geld er verdwenen is.
Deze persoon werkt overigens al 6 jaar in ons bedrijf![]()
Dat is nu dus ook gebeurd. Vandaar dat er geen aangifte is gedaan alhoewel ik twijfel dit niet alsnog te doenquote:Op zondag 26 februari 2006 09:45 schreef gargamel het volgende:
[..]
Je kan ook kiezen voor confronteren en hem aanbieden NU ontslag of naar de politie. Dan ben je hem in elk geval kwijt. Als er zich advocaten mee gaan bemoeien ben je verder van huis
Een deal is een deal denk ik dan.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:01 schreef dnzl het volgende:
[..]
Dat is nu dus ook gebeurd. Vandaar dat er geen aangifte is gedaan alhoewel ik twijfel dit niet alsnog te doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |