abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:13:14 #51
73209 dnzl
Minimalist.
pi_35491860
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef ChOas het volgende:

[..]

Thnks voor de update

Het terugbetaalde bedrag was dat over alle maanden (of nog langer) ?

Heb je nog meer gehoord over het waarom ? Ik bedoel, die persoon werkte er wel 6 jaar enzo..

Ontslag ?
Het was over 12 maanden aangezien we niet langer bewijzen kunnen leveren.

Tsja, de reden...ik heb geen idee man en ik denk dat ik die ook niet wil weten. Ik bedoel ze hebben het niet slecht (dikke BMW 530i voor de deur etc.) Aan het eind van de rit heeft het me toch meer geraakt dan ik dacht, echt een vage situatie.

Uiteraard is ze op staande voet ontslagen.
pi_35496157
Laat het je niet raken, personeel steelt bijna overal..

Maar gelukkig hebben jullie het kunnen bewijzen en zijn jullie er nu vanaf.
  zondag 26 februari 2006 @ 00:05:54 #53
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_35496770
Hij kon het geld dus zo terugbetalen? En geen aangifte?

Dan vraag ik me af hoelang ie het al deed? Waar ie de auto van betaald heeft is dan ook meteen duidelijk...
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_35503123
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:26 schreef dnzl het volgende:

[..]

Probleem is dat er dus niet onomstotelijk is aan te tonen hoeveel geld er verdwenen is.
Deze persoon werkt overigens al 6 jaar in ons bedrijf
Je kan ook kiezen voor confronteren en hem aanbieden NU ontslag of naar de politie. Dan ben je hem in elk geval kwijt. Als er zich advocaten mee gaan bemoeien ben je verder van huis
pi_35522512
Mijn vader had hetzelfde met een medewerker, die bekende ook, maar vertelde later dat ze dat onder druk had gedaan en dat ze niets gestolen had. Dit heeft 2 jaar rechtszaken opgeleverd, en gezien het feit dat ze bij haar moeder woont, en die alleen huurwoning heeft en een uitkering, en het kind zelf ook niets heeft valt er niets vandaan te halen. Je kunt nog zo gelijk hebben, maar de overheid beschermt altijd de dieven en het tuig, de ondernemer kan stikken.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:01:08 #56
73209 dnzl
Minimalist.
pi_35522529
quote:
Op zondag 26 februari 2006 09:45 schreef gargamel het volgende:

[..]

Je kan ook kiezen voor confronteren en hem aanbieden NU ontslag of naar de politie. Dan ben je hem in elk geval kwijt. Als er zich advocaten mee gaan bemoeien ben je verder van huis
Dat is nu dus ook gebeurd. Vandaar dat er geen aangifte is gedaan alhoewel ik twijfel dit niet alsnog te doen
pi_35527792
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:01 schreef dnzl het volgende:

[..]

Dat is nu dus ook gebeurd. Vandaar dat er geen aangifte is gedaan alhoewel ik twijfel dit niet alsnog te doen
Een deal is een deal denk ik dan.

Anyway, je wilt niet lastig gevallen worden door de ellende daarvan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')