Wordt het dan gezien als een heterdaadje? En wordt de persoon dan ook justitiëel aangepakt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:58 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
In samenspraak met de politie, anders mag het geloof ik niet, je eigen personeel bespieden.
Verrekte hippie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:02 schreef TranceAction het volgende:
Wij als samenleving hebben allemaal schuld
Is dat relevantquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:15 schreef Bijsmaak het volgende:
Wat voor zaak hebben we het over?
Het kastekort geld dus als een concrete aanwijzing neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:20 schreef Yabadab het volgende:
Maar wanneer je concrete aanwijzingen hebt dat één (of meer) personeelsleden fraude plegen mag je videoopnamen maken om bewijs te verkrijgen.
Stomste wat je kunt doen. Dan gaat je werknemer naar de rechter en kun je gaan dokken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
stiekem camera
Mee confronteren en straat opschoppen.
Geen aangifte.
Of je moet het geld terug willen.
Probleem is dat er dus niet onomstotelijk is aan te tonen hoeveel geld er verdwenen is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef Flurry het volgende:
zou er wel een officiele zaak van maken eigenlijk om het geld weer terug te krijgen (of de persoon in kwestie moet bereid zijn een deal te maken).
Ja een kastekort is zo'n conrete aanwijzing.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:24 schreef dnzl het volgende:
[..]
Is dat relevant![]()
[..]
Het kastekort geld dus als een concrete aanwijzing neem ik aan?
Ze kunnen toch advies geven? Op welke voorwaarden je een camera op mag hangen en of dat dan als bewijs mag gelden of niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:26 schreef dnzl het volgende:
[..]
Probleem is dat er dus niet onomstotelijk is aan te tonen hoeveel geld er verdwenen is.
Deze persoon werkt overigens al 6 jaar in ons bedrijf![]()
Klinkt goed, alleen willen we liever dat de persoon liever vandaag dan morgen oprot en daarna weer met een opgelucht gevoel verder.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:27 schreef Herkauwer het volgende:
Begin eens met een rapport. Noteren wie er dienst had wanneer en hoeveel geld er mist uit de kas. Dus tijdstip van kascontroles noteren, dienstrooster er naast en dit consequent volhouden, volgens mij is dat een goede stap in de richting.
Ja, ik zou dat ook hebben hoor, maar ik weet dat als je iemand wil ontslaan je een goede case moet hebben en volgens mij begint dat met het noteren van dit soort zaken. Dan heb je aanleiding.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:32 schreef dnzl het volgende:
[..]
Klinkt goed, alleen willen we liever dat de persoon liever vandaag dan morgen oprot en daarna weer met een opgelucht gevoel verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |