denk ik ook aan idd...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef FloggingMolly het volgende:
Horzel?
Kan zeker jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:50 schreef static het volgende:
Krijg je van een horzel zulke grote plekken?
Ja, static. Op de Keniase heide stikt het van de teken. Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef meurdoos het volgende:
Een teek.
Ga snel naar de dokter, want die cirkels kunne lyme ziekte betekenen!
Hmmm. Het ziet er toch iets anders uit; zal morgen proberen een foto te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef meurdoos het volgende:
Een teek.
Ga snel naar de dokter, want die cirkels kunne lyme ziekte betekenen!
[afbeelding]
Wel opletten, dwerg.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, static. Op de Keniase heide stikt het van de teken. Dat zal het zijn.
Voor de rest gaat het wel goed met je?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:03 schreef Tobbes het volgende:
Horzel. Moet je met een mes dr in snijden en dan komt dr allerlei vocht uit.
Pik je een fijn tijdstip rond etenstijd uit, dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:09 schreef static het volgende:
[..]
Hmmm. Het ziet er toch iets anders uit; zal morgen proberen een foto te maken.
Dat doe ik altijdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:11 schreef static het volgende:
[..]
Voor de rest gaat het wel goed met je?
Ohja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:10 schreef static het volgende:
Wel opletten, dwerg.
hmmm hangt er vanaf waar ze prikken.. ik voel ze meestal niet.... ik word altijd lekgeprikt als ik in de vakantie weer bij een riviertje kampeer enzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef static het volgende:
Trouwens, lijkt me dat je het wel voelt als een horzel je te grazen neemt, of niet?
Je hebt nog geen kennis gemaakt met de nigeriaanse huisarts zo te horen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:25 schreef Ewaldus het volgende:
Is het zo'n probleem om er mee naar het spreekuur van de dokter te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |