Ik heb besloten de betreffende persoon via de rechterlijke macht aan te pakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef DjDev het volgende:
Gooi er een bom op
Loser!!1quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:15 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik heb besloten de betreffende persoon via de rechterlijke macht aan te pakken
![]()
Ja manquote:
Geen zin om al die stereotyperingen van moslims waar te makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:16 schreef DjDev het volgende:
Je kon de tram op z'n minst in de fik zetten
15 richting Nootdorpquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef Jett het volgende:
Welke tram?
Thank god dat ik daar dan nooit in zit.quote:
quote:Tering man, niet normaal hoe erg die tram aan het stinken was, en we zaten ook nog als een stel kuddedieren op elkaar.
Als je de tram kan vinden kan je het zo van de grond afschappen en op een vers bolletje doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef TranceAction het volgende:
Hee broodje warm varkensvlees ?
Kop en spijker enzo.quote:
Eigenlijk schapen, weer zo'n stereotypering. Naast elkaar was passender geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef DjDev het volgende:
Overigens wat moet ik me hierbij voorstellen?
[..]
Ja en God heeft hem gestraft ervoor, nou goed?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef TranceAction het volgende:
Hee broodje warm varkensvlees ?
Daar klopt je verhaal al niet, hè?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:10 schreef stukovich het volgende:
Mijn 6de zintuig waarschuwde mij al voor het feit dat iedereen in de Haagse tram (bestaat uit 3 delen) in het voorste gedeelte zat
(...)
Maar ik was onwetend en stapte in het middengedeelte in
(...)
en we zaten ook nog als een stel kuddedieren op elkaar.
Dude..ze hadden een gangbang...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:52 schreef Wriker het volgende:
[..]
Daar klopt je verhaal al niet, hè?
Je eer, wat doe je?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:15 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik heb besloten de betreffende persoon via de rechterlijke macht aan te pakken
![]()
Kan ik je avatar niet meer kiezenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Kan ik je avatar niet meer kiezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |