Ik heb alleen maar strakke plannenquote:
Wel in de sneeuw gespeeld hoop ik en niet bij het NAD gezeten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef Re het volgende:
[..]
zeg ga lekker op msn lopen kwijlen
hoi
terug uit Davos
Nou zeg joepie..... Druk es op F5 en de SQL-errors vliegen je om de oren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:23 schreef blackbully het volgende:
makkelijk fokken zo.
hey hey ben er ook weer
is dat een nieuwe meet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
* PdeHoog noteert: 8 + 9 juli ----> limboland
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Vraagje:
Weet iemand waar ik goedkoop een (2e hands) Computerscherm kan kopen? Ik moet er eentje hebben, want ik het constant ruzie met mijn ouders over deze (de andere is kapot) En 2 kasten en een scherm ga nie goe samen he
Volgens mij zitten die prutsers gewoon online te coderenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou zeg joepie..... Druk es op F5 en de SQL-errors vliegen je om de oren.![]()
15" 17" 19" 21" I don't carequote:
Ja zoiets had ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die prutsers gewoon online te coderen
"Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999"
voor ¤ 130 heb je een nieuwe 17 inch bij Norrod.nlquote:
quote:
net een 15" weggegooid, zondequote:
quote:
Altijd... behalve als ik niet vrolijk ben...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:36 schreef Kleintje het volgende:
Nog steeds zo vrolijk?
logischquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Altijd... behalve als ik niet vrolijk ben...![]()
mee eens, maar als ik er iemand mee had kunnen helpen (al was het maar tijdelijk)quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
15 inchers geef je aan kinderen gratis
heb er nog twee staan (de staat is onbekend, ja oud)quote:
ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef Kleintje het volgende:
Mooi
Ik ben op het moment opper vrolijk..
Mooie dag...
Tnx!! Es rondneuzenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
voor ¤ 130 heb je een nieuwe 17 inch bij Norrod.nl
Maar ik zal effe verder kijken
:edit: http://www.jbcm.nl/2ehands/ heeft zelfs 2e hands 21 inchers voor 75 en 80 pleuries![]()
doen ze het? hoe groot zijn ze? en kunnen ze 1024 x 768 pixels aan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb er nog twee staan (de staat is onbekend, ja oud)
hebben?
Ik ben vrolijk omdat het avond isquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vertel ik alleen als jij ook vertelt wat jouw reden is
Komt omdat je een meisie bent..quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
doen ze het? hoe groot zijn ze? en kunnen ze 1024 x 768 pixels aan?
wat ontdankbaar eigenlijk, ik kan ze krijgen en dan nog eisen stellen
logischquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Komt omdat je een meisie bent..![]()
Meisies zijn goedquote:
doen ze het : geen idee 1 wel ander weet ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
doen ze het? hoe groot zijn ze? en kunnen ze 1024 x 768 pixels aan?
wat ontdankbaar eigenlijk, ik kan ze krijgen en dan nog eisen stellen
Doet me aan een liedje denken...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meisies zijn goed![]()
![]()
iets doet mij denken dat dit in volledige tegenstelling is met wat ik eerder in een slowchat heb gemeld
Idd, sochtens lekker natgeregent en gehageld, en smiddags weggeblazen op fiets.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef Kleintje het volgende:
Mooi
Ik ben op het moment opper vrolijk..
Mooie dag...
Ervaringen uit het verleden bieden geen garanties in de toekomst.. Of zo ietsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meisies zijn goed![]()
![]()
iets doet mij denken dat dit in volledige tegenstelling is met wat ik eerder in een slowchat heb gemeld
dat eerste klinkt nou niet echt super, of is het omdat je je een stuk beter voelt nu?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:53 schreef Kleintje het volgende:
Dat klinkt idd. erg goed lostminds.
Ik was vanmorgen eerst naar het ziekenhuis voor mij rug, toen even naar de boekhouder en daarna had ik visite. Heeft me alles over de camera uitgelegd, we zijn bij het paard geweest en daar zijn veel foto's gemaakt.
Gewoon een lekker dagje...
nou dan kun je mij heel blij maken met die ene die het doetquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
doen ze het : geen idee 1 wel ander weet ik niet
hoe groot: 15"
kunnen ze 1024-768 aan ? ik denk alleen 600-800 ofzo
dus ze zijn echt niks waard. maar kijkt beter als zonder.
dat hebbie he, als je de hele dag er op ligtquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:57 schreef Kleintje het volgende:
Heb weer recept voor andere medicijnen, dus.... wie weet helpt dat. Liever dat ze ernaar kijken dan dat er niets gebeurd..
kom je hem halen of moet ik gooien en hopen dat hij aan komt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nou dan kun je mij heel blij maken met die ene die het doet
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
dat hebbie he, als je de hele dag er op ligt![]()
zonder porto opsturen is ook leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef blackbully het volgende:
[..]
kom je hem halen of moet ik gooien en hopen dat hij aan komt?
![]()
dan is met een courier mee geven denk ik nog goedkoperquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:00 schreef lostminds het volgende:
[..]
zonder porto opsturen is ook leuk
waar woon je?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan is met een courier mee geven denk ik nog goedkoper
Vertelquote:
Het schijnt zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garanties in de toekomst..
22.5 km verderopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |