quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zei al: ben ook nog aan het werk, en een of andere insectenknuffelaar die ja had het natuurlijk weer dubbel gedaan omdat het zo lang duurde voor het geopend werd
hierow de dataquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn ieder jaar
meestal in het 2e weekend van juli
ik heb thuis nog ergens een agenda liggen waar alle stoomdagen op staan
we hebben niet alleen de stoomdagen
maar ook een thomasweekend
een heksencongres
dieseldagen
etc
Kun je de fotografisch interessantste even los aanleveren?quote:
stoomtreindagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun je de fotografisch interessantste even los aanleveren?
Ik ga je OP even verder verbouwen in het agenda-topic...quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
stoomtreindagen
echt een stoomevenement, met stoomtreinen, stoomwalsen, fotoshootritten
dieseldag
als je van dieselmaterieel houd, is dit interessant, afgelopen jaar was bv ook de blauwe engel aanwezig
Thomasweekend
thomas the tankengine komt uit engeland, en alle treinen zijn versierd als thomasvriendjes, met toneelstukken etc
8/9 juli, ff de wielerkalender controleren voor dat weekendquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
stoomtreindagen
echt een stoomevenement, met stoomtreinen, stoomwalsen, fotoshootritten
k ben bang dat jullie mij dan rond zien huppelen in mijn allercharmanste uniformquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
8/9 juli, ff de wielerkalender controleren voor dat weekend
Wielerkalende is nog helemaal leeg voor dat weekend, reken maar op mij, ik zal wel ergens in staan met m'n kachelpijp en de fiets in de berm
navondquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:25 schreef sararaats het volgende:
goedenavond iedereen
en daar dan foto's van maken...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben bang dat jullie mij dan rond zien huppelen in mijn allercharmanste uniform
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef lostminds het volgende:
[..]
en daar dan foto's van maken...
ik sta d'r ook liever achter als ervoor hoorquote:
ach ik kan er wel tegen als iemand foto's maakt. al doe ik t liever zelfquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik sta d'r ook liever achter als ervoor hoor![]()
maar nee zottekequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach ik kan er wel tegen als iemand foto's maakt. al doe ik t liever zelf
maar t is echt een belachelijk apenpakje
@sara. ga je nu werkelijk iedereen hier persoonlijk gedag zeggen
zeg ga lekker op msn lopen kwijlenquote:
Davos? Waar ligt dat nou weer?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef Re het volgende:
[..]
zeg ga lekker op msn lopen kwijlen
hoi
terug uit Davos
aardrijkskunde is ook niet meer wat het geweest is hequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Davos? Waar ligt dat nou weer?
Klunsjequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Kleintje het volgende:
Hallo allemaal.
Zo, ik weet nu waar die foutmeldingen FEE van de camera vandaan kwam
Of je doet de flitser er goed op![]()
Maar goed, heb heel wat meer geleerd over hoe ik de sluitertijden + diafragma kan instellen.
Morgen bij ons in de weilanden maar wat fotograferen. Zitten een hoop zwanen..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Kleintje het volgende:
Hallo allemaal.
Zo, ik weet nu waar die foutmeldingen FEE van de camera vandaan kwam
Of je doet de flitser er goed op![]()
Maar goed, heb heel wat meer geleerd over hoe ik de sluitertijden + diafragma kan instellen.
Morgen bij ons in de weilanden maar wat fotograferen. Zitten een hoop zwanen..
nope... exacte vakken gingen nog wel, maar voor de restquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef Re het volgende:
[..]
aardrijkskunde is ook niet meer wat het geweest is he
zwitserland, veel sneeuw, maar ja geen camera
zat, zat en ja was voor werk... een meeting van een uurtje en 3 daagjes er omheenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef Kleintje het volgende:
Re!!!! Ohhhh, geen camera bij je??? Ben jij nou een fotograaf
Zit je daar voor werk of vakantie?
Tuurlijk hebben we geduld... Wilde je niet opjagen hoor...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef Kleintje het volgende:
Tuurlijk worden ze geshowd HMII, alleen moeten jullie bij mij geduld hebben. Geen digi camera en alles met 1 uurs service laten ontwikkelen is erg duur...
inderdaad, lijkt mijn pizza wel, duurt ook zo langquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we geduld... Wilde je niet opjagen hoor...![]()
Maar eigenlijknog niet klaar
![]()
![]()
Het verloren schaap keert weder!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef Re het volgende:
aardrijkskunde is ook niet meer wat het geweest is he
zwitserland, veel sneeuw, maar ja geen camera
Jij FOK!t in je bad???quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef Jelleee het volgende:
De tijd is aangebroken...![]()
Warme kachel, warm bad, een volle mp3 en boxjes, 1 manderijn en een handoek kussen en strips.
pam pam pammm..
Goedenavond btw.![]()
jij niet dan?quote:
nou ws wel blij dat ik geen cam bij me had, paar keer flink op mijn plaat gegaan en dat wil je echt niet met een camera in je handenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef HMaster-II het volgende:
Dan had je een lekker uitstapje Re. Wel jammer dat je geen cam bij je had.. Maardan had je ons weer moeten spammen met showcases natuurlijk![]()
Zo ik ga effe koolschotel in de oven zetten..![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het verloren schaap keert weder!
zal ut vragenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar even in de herhaling dan
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben bang dat jullie mij dan rond zien huppelen in mijn allercharmanste uniform
Nee en als je niet goed verzekerd bent, dan ben je wel zuur als de boel in een paar stuken breekt..quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef Re het volgende:
[..]
nou ws wel blij dat ik geen cam bij me had, paar keer flink op mijn plaat gegaan en dat wil je echt niet met een camera in je handen
Denk je tijdens het limbodansen wel om je rug??quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
* PdeHoog noteert: 8 + 9 juli ----> limboland
F-Bitsiequote:
Uhm....ik denk dat ik het limbodansen aan jongeren onder ons overlaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Denk je tijdens het limbodansen wel om je rug??![]()
Strak plan...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....ik denk dat ik het limbodansen aan jongeren onder ons overlaatMijn rug is nu al brak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |