Babies horen in de hoek!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeeeeeeeej die is geweldig!
nobody puts baby in the corner!
Ja onder anderequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zoals? werken?
laat Pheno het maar niet horen![]()
'Werken'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zoals? werken?
laat Pheno het maar niet horen![]()
Zullen we het er eens met één van de GC-mods over hebben?quote:
Zolang het niet op Fok staat is het niet echt, en kan ik net doen alsof!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk het wel!
Dat is misschien nog wel erger!
Ik zou het gewoon proberenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zullen we het er eens met één van de GC-mods over hebben?![]()
Kan ik er wat aan doen dat ik verdomd goed ben in mijn werk en dus tijd over heb?quote:
Oh, ik snap het wel hoor, tot een jaar of 25 verander je nogal. Het zou dat erg toevallig zijn als je op je 15e iemand treft die op zo'n manier met je mee verandert dat het nog steeds een goede match is tegen de tijd dat je 30 bent. Bovendien is er nik mis met wat kortere relaties, ook daar leer je van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zie helemaal het probleem niet met relaties die vroeg zijn ontstaan.
natuurlijk is er een kans dat je uit elkaar groeit, maar dat fenomeen is van alle leeftijden.
de slaagkans lijkt me gewoon 50/50
Kop in het zandquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zolang het niet op Fok staat is het niet echt, en kan ik net doen alsof!
Enne... die tieten blijven!![]()
Dus geen geamputeerde tietenquote:
Jij stopt 'm in een appeltaart?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef QyRoZ het volgende:
Tieten..
Stelletje hetero's! Ouderwets gedoe!.
Het was een kloon!quote:
Alleen echte tieten zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |