Nope, ook nog niet gezien in Rotterdam. En de moskee langs het spoor stond ook nog gewoon overeindquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft er iemand al rellende mohammedanen voor de deur?
ja, maar rellende mohamedanen zullen ook geen moskee omver stenen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nope, ook nog niet gezien in Rotterdam. En de moskee langs het spoor stond ook nog gewoon overeind
Wraakactiesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar rellende mohamedanen zullen ook geen moskee omver stenen natuurlijk
neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft er iemand al rellende mohammedanen voor de deur?
zit ie er nog steeds?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
wel een postbode met een gebroken schoenveter
Ik weet eerlijk gezegd al niet eens waar het over gaat, maar dat doet er niet toe.quote:
toen was ik alweer gewoon aan het werk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd al niet eens waar het over gaat, maar dat doet er niet toe.
Ik zat vanochtend trouwens al om kwart over 9 bij de kapper
moet je nog gevoederd worden ja?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef qu63 het volgende:
eindeljk klaar met eten!
mams was wat verlaat
nee, ze moest het eten nog makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet je nog gevoederd worden ja?![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ah ok, ik ben de newbie hier, weet het
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik weet niet waar je zit met je handen, maar mijn lichaam is het niet hoor![]()
Jij niet danquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik hoor je hijgen, dus je vindt het erg prettig
Ik vertel je net dat waar je ook mocht zitten, het mijn lichaam niet is..quote:
Oh ja, t is al laat enzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vertel je net dat waar je ook mocht zitten, het mijn lichaam niet is..
Of ben ik echt zo gevoelloos geworden![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, t is al laat enzo.
Gelukkig is het licht wel uit![]()
Zoiets ja,quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Je kan nu nog even subtiel je mondhoeken afvegen, bedoel je??
Als jij zo even doorhijgt, dan zoek ik jou wel opquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja,
doe jij het licht dan zo maar weer aan
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als jij zo even doorhijgt, dan zoek ik jou wel op
Daarom dus, ik stoot echt tegen alles aan nuquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ikke wel, hier al vaak genoeg in het donker rondgespookt!
Je vlucht???quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom dus, ik stoot echt tegen alles aan nu
* marc staat stilquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gewoon blijven staan, ik kom wel bij jou!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gevonden!!!
zullen we nu maar naar bed???
Die kans is aanwezig ja, anders verdwaal ik nog in het donker hequote:Op woensdag 8 februari 2006 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik voel die hand wel op mijn billen...
Jaja, maar goed, dan kom je wel vanzelf in mijn bed uit...quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig ja, anders verdwaal ik nog in het donker he![]()
Nee, tuurlijk nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:02 schreef RealZeus het volgende:
*fluistertWat is het hier stil.Zou idereen echt slapen?Ben ik dan de enige Fokker die nog post?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:02 schreef RealZeus het volgende:
*fluistertWat is het hier stil.Zou idereen echt slapen?Ben ik dan de enige Fokker die nog post?
ik heb om half 12 ook een "leuk" gesprekquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat rond 11uur 12uur naar de sollicitatiegesprek
(beetje gespannen)
Jij ook succes!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb om half 12 ook een "leuk" gesprek
Hoiquote:
mjaquote:
jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Is iedereen opeens overleden ofzo?
Gaat al dagen tergend langzaam inderdaad.. Zie t haast nog wel gebeuren dat ze het hele idee van een sc in GC maar even opzij zettenquote:
1+1+1=3quote:
Bwa, het zou nogal raar zijn om het stop te zetten omdat het niet vlug genoeg gaat... als er niets te vertellen is, dan gebeurt er hier ook niets. Denk dat ze dat liever hebben dan constant gespam of gezwaai en gesmileypostquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaat al dagen tergend langzaam inderdaad.. Zie t haast nog wel gebeuren dat ze het hele idee van een sc in GC maar even opzij zetten
Ik denk dat ook wel jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, het zou nogal raar zijn om het stop te zetten omdat het niet vlug genoeg gaat... als er niets te vertellen is, dan gebeurt er hier ook niets. Denk dat ze dat liever hebben dan constant gespam of gezwaai en gesmileypost
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, het zou nogal raar zijn om het stop te zetten omdat het niet vlug genoeg gaat... als er niets te vertellen is, dan gebeurt er hier ook niets. Denk dat ze dat liever hebben dan constant gespam of gezwaai en gesmileypost
Hoiquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]Nee klopt, maar als iets niet loopt gaat het dicht. Tenminste, als het goed is. Of het sterft vanzelf af, maar das hier ook nooit echt het geval he
Je hebt een levenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik moet ook wel toegeven dat ik hier veel minder post dan tijdens gcsc. Ik weet eigenlijk niet precies hoe het komt. Misschien omdat ik een tijd gewoon meer in andere fora heb gekeken/gepost of dat ik gewoon minder bezig ben met fok! dan vroeger (wat uiteraard ook niet slecht is)
Ik had gelukkig al een leven voor ik hier kwamquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt een levenIk heb wat meer te doen de laatste tijd en sowieso heb ik veel minder zin om op bagger van iemand te reageren
dus kom ook niet zo vaak meer in wat voor SC dan ook
Dat laatste heb ik ook wel, maar af en toe beetje in ONZ rondhangen voor de wél leuke topics doe ik dan nog wel min of meer dagelijks.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had gelukkig al een leven voor ik hier kwam![]()
De drukke periode op het werk en prive is bij mij al voorbij maar de goesting om te fok!en is gewoon ff veel minder aanwezig
zoals ik 'mijn' topics in OUD enzo volgquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel, maar af en toe beetje in ONZ rondhangen voor de wél leuke topics doe ik dan nog wel min of meer dagelijks.
Ge moogt gerust zijnquote:goesting = zin toch?
Ja sorry, mijn Vlaams is niet echt geweldigquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
zoals ik 'mijn' topics in OUD enzo volg
[..]
Ge moogt gerust zijn![]()
Je zat er toch recht opquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn Vlaams is niet echt geweldig
Hoiquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef classpc het volgende:
Hallo iedereen
Waar zijn jullie naast FOK!ken mee bezig?
Nu? Of in het algemeen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef classpc het volgende:
Hallo iedereen
Ik bedoel nu op dit moment.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nu? Of in het algemeen?
Hoi classje![]()
Op mirc bezig tegen een vriend, cursus access aan het maken, tv aan het zienquote:
Ik wou gewoon ff lief doenquote:classje
Lekker bezig met SQL?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op mirc bezig tegen een vriend, cursus access aan het maken, tv aan het zien
[..]
Ik wou gewoon ff lief doen![]()
Moet ik jou dan leonietje noemen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op mirc bezig tegen een vriend, cursus access aan het maken, tv aan het zien
[..]
Ik wou gewoon ff lief doen![]()
Als jij vindt dat dat goed klinktquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Moet ik jou dan leonietje noemen?
Ik denk een combinatie van beiden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als jij vindt dat dat goed klinkt
Ik vind het met 'ke' beter klinken maar dat kan wel aan mijn Westvlaams accent liggen![]()
quote:
Dan hoe ik nog niet te kijken dus...quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds even ver als gisteren
Heb een ander vak gedaan vanmiddag, straks wel verder
Bij een hostingbedrijf 2 min per bus vanaf sloterdijk (a'dam)quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:08 schreef marcb1974 het volgende:![]()
Gefeliciteerd Sjowhan
Hoe, wat, waar?
Doe je goed hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bij een hostingbedrijf 2 min per bus vanaf sloterdijk (a'dam)
En je hebt een baan, helemaal goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zekerweten![]()
Gesprek gehad, daarna 2de gesprek daarna met de boss.. geweldig![]()
dat hoop ik ook natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je hebt een baan, helemaal goed![]()
Hoop dat het je goed gaat bevallen hoor![]()
Je hebt niet zoiets van, ik doe het voor de irritatie factor?quote:
als ik me wil irriteren, ga ik wel naar een helldesk van een goedkope brakke isp zoals wanadoo of sterfsatel/teleneequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt niet zoiets van, ik doe het voor de irritatie factor?
Heeft ook wat hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
als ik me wil irriteren, ga ik wel naar een helldesk van een goedkope brakke isp zoals wanadoo of sterfsatel/telenee
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef classpc het volgende:
* classpc is zonet naar de pizzeria geweest.
Pizza was lekker, en de indo serveerster was ook lekker.
Druk op een ander forumquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef classpc het volgende:
Hallo iedereen
Corey Taylorquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Druk op een ander forum. Me ergeren aan mijn pc
. Muziek luisteren
.
Alanis Morissette - You oughta know dit keerquote:
Hoiquote:
ik ga ff op zoek naar meer muziek van emquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Alanis Morissette - You oughta know dit keer.
Bovendien heb ik maar 1 nummer van Corey Taylor, gaat na een paar keer toch vervelen.
Hoi!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Pssttt, alleen smilies posten vinden ze niet leuk.
doe maar niet, dat kunnen sommige niet waarderenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*de neiging krijgt om het licht uit te doen![]()
ik weet het, kan ook nog maar net de neiging onderdrukkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
doe maar niet, dat kunnen sommige niet waarderen
ach, je kunt je natuurlijk ook laten gaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik weet het, kan ook nog maar net de neiging onderdrukken
Doen ze goedquote:
niet gesport?quote:
dan laat het licht nog maar ff aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat even douchen!!
Ja echt erg zo op de vroege avondquote:
vroege avond?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja echt erg zo op de vroege avond
gewoon, wat je zelf graag hoortquote:Maar goed, wat zou ik volgens jou wel op moeten zetten dan?
dagdroom?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu nog een massage en een glasje wijn...
*verschrikt wakker wordt vanuit haar dagdroom..
Ja, dat wel, maar nu is het eigenlijk tijd voor een massage en een glasje wijn...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dagdroom?
je was niet wezen douchen?
* qu63 massage geeftquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar nu is het eigenlijk tijd voor een massage en een glasje wijn...
Wijn zou nog wel lukken...
ik heb meer kans op een massagequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar nu is het eigenlijk tijd voor een massage en een glasje wijn...
Ik heb mijn cursus boek nog niet binnen geloof ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik bier had willen hebben had ik wel om bier gevraagd... Nee dus!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb mijn cursus boek nog niet binnen geloof ik
En mag bier ook?
Jammer wel dan, wijn heb ik niet namelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik bier had willen hebben had ik wel om bier gevraagd... Nee dus!
jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef D.Rose het volgende:
kennelijk zit iedereen te dagdromen nu
niet wakker makenquote:
Ja man, tis schandalig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 07:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
half vier in de nachtik heb een flauw vermoeden.
Je kan niet alles hebben.quote:
Werkze.quote:
hoi doei werkse esquote:
Hmzquote:
Dat meen je!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz. Het sneeuwt/hagelt hier
. Evengoed bedankt
.
hier ook sneeuw!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz. Het sneeuwt/hagelt hier
. Evengoed bedankt
.
komt door jouquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat meen je!Sneeuw en hagel moet ik nog even niet aan denken.
We hebben hier zelfs de eerste regenbui gehad sinds ik hier ben.
quote:
Geen idee, het is wel duur. Aan de andere kant is het wel vet om te zeggen dat je van het hoogste gebouw van het zuidelijk halfrond bent gesprongen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:00 schreef qu63 het volgende:
ziet er netjes uit!
ga je ook nog springen?
Al weer een poosje klaar met werkenquote:
ook al een poosje klaar met sneeuwenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Al weer een poosje klaar met werken.
Ik heb de bui maar even binnen uitgezeten en had eens een keer de mazzel dat het onderweg droog is geblevenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ook al een poosje klaar met sneeuwen
hier af en toequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb de bui maar even binnen uitgezeten en had eens een keer de mazzel dat het onderweg droog is gebleven. Inmiddels schijnt het zonnetje hier
.
Het waait hier ook hardquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Het waait hier ook hard. Maar ik hoef nu niet meer op de fiets weg iig
.
Geen autoquote:
Oh ik ook nog niet, wil er wel zsm aan beginnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen auto. En, nog belangrijker, geen rijbewijs
.
Ik niet, veel te duur...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh ik ook nog niet, wil er wel zsm aan beginnen![]()
het heeft wel zn voordelen vind ik..quote:
't is duur, maar 't gaat wel een papiertje dat je de rest van je leven niet meer hoeft te halenquote:
Jep, en ik weet ook dat als ICT lulletje een auto eigenlijk wel nodig is, bijvoorbeeld bij een storing oid moet je toch snel naar 't datacenter kunnen komen, ook 's nachts.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
het heeft wel zn voordelen vind ik..
dan zeker jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jep, en ik weet ook dat als ICT lulletje een auto eigenlijk wel nodig is, bijvoorbeeld bij een storing oid moet je toch snel naar 't datacenter kunnen komen, ook 's nachts.
Ach, ik heb niet echt nog last gehad van dergelijke NS vertragingen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zeker ja
en het maakt je gewoon mobieler
want met die NS tegenwoordig
Tuurlijk heeft het zijn voordelen, maar zoals gezegd, we hebben toch geen auto. En als we toevallig wél een auto tot onze beschikking hebben heb ik een chauffeurquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
het heeft wel zn voordelen vind ik..
In indonesie kan ik 't begrijpen, als je in jakara wilt bewegen (althans, dat maak ik op uit beelden/foto's) kan je beter op de fiets/brommer/motor dan dat je per auto gaat..quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs, maar dat is het dan ook. Ik ben sneller ter plekke op de brommer. Bovendien heb ik niet de verwachting nog lang in Nederland te zijn. In Indonesië is het met de auto al helemaal niet fijn reizen, dan maar per motor, vliegtuig of trein.
De zon in is alleen leuk als er ook een lekker temperatuurtje is, en dat is jammer genoeg niet het gevalquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, wat is werken saai zo
Ik wil gewoon naar buiten, de zon in
In de zon op een terras zitten is nu prima te doen hoor zolang er van die hittedingen boven hangen Of een goede wandeling makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef es70 het volgende:
[..]
De zon in is alleen leuk als er ook een lekker temperatuurtje is, en dat is jammer genoeg niet het geval.
*knuf*quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:04 schreef qu63 het volgende:
weer een gesprek gehad..
weer niet echt super
Niet door mijquote:
da's prima, zolang het maar meer is dan een smileyquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet door mij. Ik probeer gesprekken tot het minimum te beperken
.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's prima, zolang het maar meer is dan een smiley
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's prima, zolang het maar meer is dan een smiley
ik wist niet dat je het over 'je leven' hadquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Smilieposts
. Ik kom nog weleens échte mensen tegen ook hoor:').
De term 'leven' is wel erg veel eerquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wist niet dat je het over 'je leven' had
Hoezo een beetje je baan, gewoon lekker vieren, is een goede reden hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:41 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft weer gegeten
Zometeen nog een flesje zoete witte wijn halen voor vanavond, een glaasje is altijd wel lekker om 't begin van 't weekend te vieren (en beetje nog me baan)
Laat ik 't zo zeggen dat ik om 9u weer actief in me kamer wil zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo een beetje je baan, gewoon lekker vieren, is een goede reden hoor![]()
gewoon veel drinken, en dan goed op je muil gaan, dan word je helemaal pissed en gooi je alles uit je kamerquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen dat ik om 9u weer actief in me kamer wil zijn![]()
't is een teringzooi hier
Dan heeft ie wel echt wat om op te ruimenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:54 schreef qu63 het volgende:
alleen dan niet kotsen.. das wat smeriger
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon veel drinken, en dan goed op je muil gaan, dan word je helemaal pissed en gooi je alles uit je kamer
opgeruikmd
Gatverdammequote:Op donderdag 9 februari 2006 18:54 schreef qu63 het volgende:
alleen dan niet kotsen.. das wat smeriger
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:20 schreef indahnesia.com het volgende:
gaat het over kots hier?
het is maar goed dat jij er geen hebt hequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, wanneer werk je je weblog eens bij?
Ik hoop van nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:20 schreef indahnesia.com het volgende:
gaat het over kots hier?
Dan zou 't nooit geupdate wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is maar goed dat jij er geen hebt he
zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is maar goed dat jij er geen hebt he
jij snapt hetquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan zou 't nooit geupdate worden
nouja, als er niets komt is ie altijd up to datequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
alsof die van jou nou zo vaak geupdate wordtquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Stoppelvrijquote:
Ohja. Ik heb al wel een verslag klaar maar moet dat nog ff updaten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, wanneer werk je je weblog eens bij?
Ja, dat zei ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja. Ik heb al wel een verslag klaar maar moet dat nog ff updaten.![]()
Komt tijd, komt verslag. Het is al 5 pagina's.quote:
Had je jezelf 'zinnige' doelen gesteld?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Jaguarized het volgende:
Straks, 9.15, weer een stukje introductie. Gister ook gehad, met cabaret. Ik maak me nog nuttig hier.
wij wachten braafquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Komt tijd, komt verslag. Het is al 5 pagina's.![]()
Dat meen je nietquote:
da's best wel veel dan als je nu zo laat klaar bentquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef classpc het volgende:
Zo, ik ben klaar voor mijn werk vandaag.
Ik heb helaas nog niet alles kunnen afronden, wat ik eigenlijk wel graag zou willen.
Uhuh, ik ben "druk bezig" met vakken kiezen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had je jezelf 'zinnige' doelen gesteld?
goedemorgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 06:13 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!
Nouja, lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
goedemorgen
jij bent er ook lekker vroeg bij
Zo terug te lezen (een beetje) onder andere een griep(je?). Helaas heeft half Nederland dat. Ik loop nu al ruim 2 weken te snotteren. Dan weer een zere keel, dan weer een slechte stem, dan weer hoestbuien, hoofdpijn.. allemaal afwisselend.. maar zolang heeft het bij mij nooit geduurd. Ik ben trouwens geen dag thuis gebleven. Ik slaap wel gemiddeld 3 uur langer per dag (om 8 uur in bed is nu geen uitzondering)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, lekker
Weight Loss Surgery (deel 9)![]()
Nice.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:36 schreef Jaguarized het volgende:
Deejjjjjjjj, weblog geupdate hoor.
Wat foto's van mijn kamer, flat, whatever.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de laatste foto zit er nog een stuk achter en links dat je niet ziet op de foto.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:06 schreef leonieke het volgende:
*hoest* Goeiemorgen *nies* *snotter*
Zotquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Moet ik nu zeggen dat je maar lekker thuis moet blijven?
Dan zal het ook wel niet zo erg zijn, of wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zot![]()
Ik blijf niet thuis voor een verkoudheid en niesbui en keelpijn hoor
Ik ga gewoon mijn leerlingen veel aan het werk zetten![]()
Vanavond gaan we trouwens gaan bowlen met de collega's en dat mag ik toch niet missen eh![]()
(maar dat is niet de reden waarom ik ga werken hoor, ik blijf gewoon niet thuis voor zoiets, nog nooit gedaan, ook niet toen ik les volgde)
Het is gewoon een verkoudheid en hopelijk blijft het daar ook gewoon bij. Geen zin om echt zieker te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan zal het ook wel niet zo erg zijn, of wel?
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Nice.
Maar is dat bed niet een beetje klein? En waarom zit er geen dop op je cola?
waar maak je je druk omquote:
Misschien vindt hij het zonder prik lekkerderquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Nice.
Maar is dat bed niet een beetje klein? En waarom zit er geen dop op je cola?
esquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het zonder prik lekkerder. (Kan ik me niet voorstellen eigenlijk
).
Goedemorgen.
quote:
wel iets jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi. Voel je je alweer iets beter
.
ik ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:29 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is itt de rest niet zo verkouden of snifferig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |