Ajax speelt de komende vijf wedstrijden tegen Willem II (thuis), ADO Den Haag (uit), RBC Roosendaal (thuis), Heracles Almelo (uit) en Sparta (thuis), ook al is Ajax hopeloos uit vorm, Ajax zou uit deze vijf wedstrijden vijftien punten kunnen halen en dat zie ik niet als een arrogante uitspraak. Door deze vijf overwinningen kan Ajax heel veel zelfvertrouwen terug kunnen winnen en is er wellicht nog een eindsprint mogelijk. Bij aanvang van de play-offs begint alles weer opnieuw, als je daar alles wint kan je nog gewoon voorronde CL halen, dus waarom geen hoop houden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het woordje "als" in de mond durft te nemen?
Probeer eerst maar eens 5e te worden en dan mag je goed op je knietjes dankbaar zijn.
En daarom hoop ik dat Feyenoord vanavond verliestquote:
Dat is inderdaad een hele gunstige planning. Mocht je er idd 15 punten aan overhouden en Groningen en NEC en Utrecht blijven fijn punten morsen (lees: komend weekend UTR-NEC, wordt altijd gemorst) dan kan het idd veel zelfvertrouwen geven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax speelt de komende vijf wedstrijden tegen Willem II (thuis), ADO Den Haag (uit), RBC Roosendaal (thuis), Heracles Almelo (uit) en Sparta (thuis), ook al is Ajax hopeloos uit vorm, Ajax zou uit deze vijf wedstrijden vijftien punten kunnen halen en dat zie ik niet als een arrogante uitspraak. Door deze vijf overwinningen kan Ajax heel veel zelfvertrouwen terug kunnen winnen en is er wellicht nog een eindsprint mogelijk. Bij aanvang van de play-offs begint alles weer opnieuw, als je daar alles wint kan je nog gewoon voorronde CL halen, dus waarom geen hoop houden?
1 verliespartij in die serie is einde Blind, dat kan niet andersquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele gunstige planning. Mocht je er idd 15 punten aan overhouden en Groningen en NEC en Utrecht blijven fijn punten morsen (lees: komend weekend UTR-NEC, wordt altijd gemorst) dan kan het idd veel zelfvertrouwen geven.
Van de andere kant, mocht het tegenvallen, mocht je 1 of 2 potjes niet winnen, dan is de onrust nog niet weg.
Klopt, heb je gelijk in.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele gunstige planning. Mocht je er idd 15 punten aan overhouden en Groningen en NEC en Utrecht blijven fijn punten morsen (lees: komend weekend UTR-NEC, wordt altijd gemorst) dan kan het idd veel zelfvertrouwen geven.
Van de andere kant, mocht het tegenvallen, mocht je 1 of 2 potjes niet winnen, dan is de onrust nog niet weg.
Reken er maar niet op hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:05 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
1 verliespartij in die serie is einde Blind, dat kan niet anders
Dat kan inderdaad best zo zijn, maar ja, is dat de oplossing?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:05 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
1 verliespartij in die serie is einde Blind, dat kan niet anders
vanavond.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef pfaf het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Sarpong zich morgenavond staande zal houden.
Ligt eraan of die training zwaar isquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef pfaf het volgende:
Als het slecht gaat verzuipt ie, als Ajax wint is het een nieuwe loot aan de Ajaxboom vol gouden bladeren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef pfaf het volgende:
vanavond bedoel je denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef pfaf het volgende:
Laat ik het dan zo stellen: ik ben benieuwd hoe Ajax met Sarpong zal omgaan als hij goed speelt...quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als het slecht gaat verzuipt ie, als Ajax wint is het een nieuwe loot aan de Ajaxboom vol gouden bladeren.
Kijk, Ajax heeft de laatste jaren zowel Jan Wouters, Co Adriaanse als Ronald Koeman min of meer de laan uitgestuurd, maar moet je om die reden Danny Blind maar laten zitten op zijn plek?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad best zo zijn, maar ja, is dat de oplossing?
Wouters was weg, Co was weg, Olssen was weg, ging het daarna plostsklaps beter?
Ik kan het me niet geheel voor de geest halen, maar volgens mij viel het wel mee met de vooruitgang na een vroegtijdig afscheid.
Die speelt vanavond in de spits. El Salvador.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien moet je Van Geel als trainer aanstellen...
helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kijk, Ajax heeft de laatste jaren zowel Jan Wouters, Co Adriaanse als Ronald Koeman min of meer de laan uitgestuurd, maar moet je om die reden Danny Blind maar laten zitten op zijn plek?
Als iemand zijn werk niet naar behoren doet, moet je hem ontslaan. Danny Blind moet Ajax eerste of eventueel tweede laten worden, maar we staan achtste en de vierde plek is het hoogst haalbare. Danny Blind heeft dus gefaald en zal dus moeten worden vervangen. Maar stel dan eindelijk eens een trainer aan, waarvan je successen mag verwachten, iemand die zich al bewezen heeft.
Danny Blind was de makkelijkse oplossing na het vertrek van Ronald Koeman, maar had helemaal nul ervaring, het is dus een hele grote gok geweest. Na precies één jaar kan je concluderen dat Danny Blind te vroeg voor de leeuwen is gegooid. Jammer voor Ajax, jammer voor Danny Blind, maar zo'n fout moet je rechtzetten. Geef Danny Blind zijn oude functie terug, behoudt deze oer-Ajacied dus voor de club en stel een topper aan. Maar ga niet weer gokken met een onervaren trainer, haal een ervaren trainer die ons Ajacieden weer laat juichen.
Hoe dan ook, waarschijnlijk wordt ie toch nog eerst verhuurd aan een Vitesse of Den Bosch.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als het slecht gaat verzuipt ie, als Ajax wint is het een nieuwe loot aan de Ajaxboom vol gouden bladeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |