abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34855873
JD is NEC hoor
pi_34855881
Ach ja... Feyenoord wint ook een keer van Ajax... Ik hoop voor ze dat ze ook weer eens Landskampioen worden, is hun frustratie misschien ook weer eens weg...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:58:17 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34855897
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
JD is NEC hoor
Nog erger dan !.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:59:29 #179
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34855919
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je het woordje "als" in de mond durft te nemen?
Probeer eerst maar eens 5e te worden en dan mag je goed op je knietjes dankbaar zijn.
Ajax speelt de komende vijf wedstrijden tegen Willem II (thuis), ADO Den Haag (uit), RBC Roosendaal (thuis), Heracles Almelo (uit) en Sparta (thuis), ook al is Ajax hopeloos uit vorm, Ajax zou uit deze vijf wedstrijden vijftien punten kunnen halen en dat zie ik niet als een arrogante uitspraak. Door deze vijf overwinningen kan Ajax heel veel zelfvertrouwen terug kunnen winnen en is er wellicht nog een eindsprint mogelijk. Bij aanvang van de play-offs begint alles weer opnieuw, als je daar alles wint kan je nog gewoon voorronde CL halen, dus waarom geen hoop houden?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34855926
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nog erger dan !.
En daarom hoop ik dat Feyenoord vanavond verliest

Sorry Heatwave, dat ik de waarheid sprak. Ik zal je voortaan met iets meer leugens benaderen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34855954
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax speelt de komende vijf wedstrijden tegen Willem II (thuis), ADO Den Haag (uit), RBC Roosendaal (thuis), Heracles Almelo (uit) en Sparta (thuis), ook al is Ajax hopeloos uit vorm, Ajax zou uit deze vijf wedstrijden vijftien punten kunnen halen en dat zie ik niet als een arrogante uitspraak. Door deze vijf overwinningen kan Ajax heel veel zelfvertrouwen terug kunnen winnen en is er wellicht nog een eindsprint mogelijk. Bij aanvang van de play-offs begint alles weer opnieuw, als je daar alles wint kan je nog gewoon voorronde CL halen, dus waarom geen hoop houden?
Dat is inderdaad een hele gunstige planning. Mocht je er idd 15 punten aan overhouden en Groningen en NEC en Utrecht blijven fijn punten morsen (lees: komend weekend UTR-NEC, wordt altijd gemorst) dan kan het idd veel zelfvertrouwen geven.
Van de andere kant, mocht het tegenvallen, mocht je 1 of 2 potjes niet winnen, dan is de onrust nog niet weg.
pi_34856046
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een hele gunstige planning. Mocht je er idd 15 punten aan overhouden en Groningen en NEC en Utrecht blijven fijn punten morsen (lees: komend weekend UTR-NEC, wordt altijd gemorst) dan kan het idd veel zelfvertrouwen geven.
Van de andere kant, mocht het tegenvallen, mocht je 1 of 2 potjes niet winnen, dan is de onrust nog niet weg.
1 verliespartij in die serie is einde Blind, dat kan niet anders
Ajax!!
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:06:27 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34856060
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Klopt, heb je gelijk in.

Vanavond moeten we dus meteen van Willem II winnen en dat lijkt gezien het verleden niet onmogelijk:

07/04-2005: Ajax - Willem II 2-0
28/09-2003: Ajax - Willem II 6-0
03/11-2002: Ajax - Willem II 3-0
28/10-2001: Ajax - Willem II 4-1
11/02-2001: Ajax - Willem II 1-1
13/02-2000: Ajax - Willem II 3-1
23/08-1998: Ajax - Willem II 2-0
23/04-1998: Ajax - Willem II 6-1
09/10-1996: Ajax - Willem II 3-0
28/04-1996: Ajax - Willem II 5-1
09/04-1995: Ajax - Willem II 7-0
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:06:32 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34856062
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:05 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Reken er maar niet op hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34856064
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:05 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad best zo zijn, maar ja, is dat de oplossing?
Wouters was weg, Co was weg, Olssen was weg, ging het daarna plostsklaps beter?
Ik kan het me niet geheel voor de geest halen, maar volgens mij viel het wel mee met de vooruitgang na een vroegtijdig afscheid.
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:10:03 #186
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34856179
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:10 schreef pfaf het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Sarpong zich morgenavond staande zal houden.
vanavond.
pi_34856182
quote:
Ligt eraan of die training zwaar is
pi_34856194
quote:
Als het slecht gaat verzuipt ie, als Ajax wint is het een nieuwe loot aan de Ajaxboom vol gouden bladeren.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:12:39 #190
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34856196
quote:
vanavond bedoel je denk ik

Of heb je wat met hem afgesproken morgenavond
Jawel, je keek.
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:13:22 #191
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34856206
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef -J-D- het volgende:

[..]

vanavond.
Dat bedoel ik inderdaad.
Ik ben erg in de knoop met de dagen deze week.
pi_34856216
Vandaag is niet morgen maar gisteren wel.
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:14:14 #193
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34856229
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Als het slecht gaat verzuipt ie, als Ajax wint is het een nieuwe loot aan de Ajaxboom vol gouden bladeren.
Laat ik het dan zo stellen: ik ben benieuwd hoe Ajax met Sarpong zal omgaan als hij goed speelt...
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:15:36 #194
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34856261
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad best zo zijn, maar ja, is dat de oplossing?
Wouters was weg, Co was weg, Olssen was weg, ging het daarna plostsklaps beter?
Ik kan het me niet geheel voor de geest halen, maar volgens mij viel het wel mee met de vooruitgang na een vroegtijdig afscheid.
Kijk, Ajax heeft de laatste jaren zowel Jan Wouters, Co Adriaanse als Ronald Koeman min of meer de laan uitgestuurd, maar moet je om die reden Danny Blind maar laten zitten op zijn plek?

Als iemand zijn werk niet naar behoren doet, moet je hem ontslaan. Danny Blind moet Ajax eerste of eventueel tweede laten worden, maar we staan achtste en de vierde plek is het hoogst haalbare. Danny Blind heeft dus gefaald en zal dus moeten worden vervangen. Maar stel dan eindelijk eens een trainer aan, waarvan je successen mag verwachten, iemand die zich al bewezen heeft.

Danny Blind was de makkelijkse oplossing na het vertrek van Ronald Koeman, maar had helemaal nul ervaring, het is dus een hele grote gok geweest. Na precies één jaar kan je concluderen dat Danny Blind te vroeg voor de leeuwen is gegooid. Jammer voor Ajax, jammer voor Danny Blind, maar zo'n fout moet je rechtzetten. Geef Danny Blind zijn oude functie terug, behoudt deze oer-Ajacied dus voor de club en stel een topper aan. Maar ga niet weer gokken met een onervaren trainer, haal een ervaren trainer die ons Ajacieden weer laat juichen.
pi_34856291
Misschien moet je Van Geel als trainer aanstellen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:16:58 #196
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34856294
Het zou inderdaad ideaal zijn, als Blind binnen Ajax zou kunnen blijven.
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:17:36 #197
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34856311
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien moet je Van Geel als trainer aanstellen...
Die speelt vanavond in de spits. El Salvador.
pi_34856326
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kijk, Ajax heeft de laatste jaren zowel Jan Wouters, Co Adriaanse als Ronald Koeman min of meer de laan uitgestuurd, maar moet je om die reden Danny Blind maar laten zitten op zijn plek?

Als iemand zijn werk niet naar behoren doet, moet je hem ontslaan. Danny Blind moet Ajax eerste of eventueel tweede laten worden, maar we staan achtste en de vierde plek is het hoogst haalbare. Danny Blind heeft dus gefaald en zal dus moeten worden vervangen. Maar stel dan eindelijk eens een trainer aan, waarvan je successen mag verwachten, iemand die zich al bewezen heeft.

Danny Blind was de makkelijkse oplossing na het vertrek van Ronald Koeman, maar had helemaal nul ervaring, het is dus een hele grote gok geweest. Na precies één jaar kan je concluderen dat Danny Blind te vroeg voor de leeuwen is gegooid. Jammer voor Ajax, jammer voor Danny Blind, maar zo'n fout moet je rechtzetten. Geef Danny Blind zijn oude functie terug, behoudt deze oer-Ajacied dus voor de club en stel een topper aan. Maar ga niet weer gokken met een onervaren trainer, haal een ervaren trainer die ons Ajacieden weer laat juichen.
helemaal mee eens
Ajax!!
pi_34856418
Straks lekker vroeg de stad in .
"Ja, maar ik heb zware botten".
pi_34856475
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hoe dan ook, waarschijnlijk wordt ie toch nog eerst verhuurd aan een Vitesse of Den Bosch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')