Nee deze gozer heette geen Jeffrey, dus die jeffrey heeft het daarvandaan gestolenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:45 schreef ericajax het volgende:
[..]
Jeffrey, en hij zit naar mijn weten ook op het Champman forum![]()
![]()
ja maar khad vandaag ruzie met me pa (de spartaan), hij was vroeger voor ajax maar is overgelopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee deze gozer heette geen Jeffrey, dus die jeffrey heeft het daarvandaan gestolenNep Ajacied jij Erik, beetje naar Sparta gaan he in die grafstad
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja maar khad vandaag ruzie met me pa (de spartaan), hij was vroeger voor ajax maar is overgelopenmaar toen noemde hij vandaag ajax -> 020
en uit pure woede ben ik gaan supporteren voor Groningen.. bij de goal van Sparta stond ik balend tussen de harde kern van die kk 010-ers
![]()
![]()
Geweldig! Mijn dank!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:44 schreef Roeni3 het volgende:
Voor de geinteresseerden en liefhebbers (wie niet) heb ik het radioverslag van de CL wedstrijden van Ajax in 1995 geupload
. Right click -> Save As...
Link
Onvergetelijk commentaar van onder andere Jack van Gelder. Heerlijk!
kan je die misschien uploadenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef jna het volgende:
[..]
* pakt z'n "Ajax heeft de cup!" cd en start track 2
jongens wissel lekker jullie msn adres uit en ga lekker geruchtjes verzinnen samenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja maar khad vandaag ruzie met me pa (de spartaan), hij was vroeger voor ajax maar is overgelopenmaar toen noemde hij vandaag ajax -> 020
en uit pure woede ben ik gaan supporteren voor Groningen.. bij de goal van Sparta stond ik balend tussen de harde kern van die kk 010-ers
![]()
![]()
heldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:44 schreef Roeni3 het volgende:
Voor de geinteresseerden en liefhebbers (wie niet) heb ik het radioverslag van de CL wedstrijden van Ajax in 1995 geupload
. Right click -> Save As...
Link
Onvergetelijk commentaar van onder andere Jack van Gelder. Heerlijk!
quote:Op de officiële website van de Amsterdammers verklaart Ajax-trainer Danny Blind dat zijn club aan een cruciale reeks competitiewedstrijden gaat beginnen. Met vijf relatief zwakke tegenstanders voor de boeg, moet Ajax de beschamende achtste plek zien te verlaten voor een plaats bij de eerste vijf.
“We staan er niet goed voor, dat moge duidelijk zijn. Hoe jullie dat willen opschrijven, is jullie zaak. Maar ik probeer me bezig te houden met het realiseren van onze doelstelling en dat moet ook in de groep zo leven. Zonder de situatie te bagatelliseren, moet het besef leven dat we dit seizoen toch nog goed kunnen afsluiten,” meldt Blind voor het treffen met Willem II woensdag.
“Het zou voor andere ploegen wrang zijn als wij ons na een slecht seizoen toch nog plaatsen voor de play-offs, terwijl zij er naast grijpen na een goed seizoen. Of ik tegenstrijdige gevoelens zou hebben als het zo loopt? Nee, als we het aan het einde van de rit hebben gehaald, ben ik gewoon blij.”
Blind snapt de houding van de radeloze fans, maar hoopt dat zij hun geduld kunnen houden. “Ik hoop één ding en dat is dat de mensen inzien dat het ernst is en dat we alles en iedereen nodig hebben om er bovenop te komen, ook het publiek", aldus de Zeeuw op de website van Ajax.
quote:Dirk Scheringa is er niet rouwig om dat Barry van Galen en Kenneth Perez volgend seizoen niet meer in het AZ-shirt spelen. De eerstgenoemde zet een punt achter zijn loopbaan, terwijl de laatstgenoemde naar Ajax vertrekt.
"Ze hebben een gebruiksaanwijzing, waar je het elftal op moet inrichten. Denk aan de snelheid die beiden missen. Nu kun je doorwerken op zoek naar een nieuwe balans in je elftal. Die hoeft niet per se minder te zijn. Misschien komt het zelfs wel dichter in de buurt van ons ideaal", zegt de voorzitter van AZ woendag in het weekblad VI.
Scheringa deelt eveneens weer een paar tikken uit naar Ajax, voor de leidsman een rivaal. Volgens de voorzitter zullen de mensen uit de regio die voorheen naar Ajax hunkerden, nu in het DSB-stadion zitten. "Ze zijn Ajax zat en willen weer mooi voetbal zien", aldus Scheringa.
quote:Basisplaats gloort voor Sarpong
Met Jeffrey Sarpong als waarschijnlijke vervanger van Wesley Sneijder begint Ajax vanavond aan een reeks van cruciale competitiewedstrijden. Willem II is in Amsterdam de eerste van vijf tegenstanders van bescheiden statuur, teams waartegen Ajax een maximaal rendement moet kunnen behalen. ,,Het heeft weinig zin om te roepen 'we zullen' en 'we moeten', maar het moet kunnen en daar gaan we ook van uit. Het zou een goede stap richting play-offs zijn'', filosofeerde trainer Danny Blind dinsdagmiddag in het bijzijn van de verzamelde pers.
Na de nederlaag tegen Feyenoord vindt Ajax zich pas terug op de achtste plaats van de Eredivisie, maar de achterstand op de nummer vijf FC Groningen is nog te overzien. Drie punten moeten de Amsterdammers goed maken ten opzichte van de noorderlingen. Dat lijkt een haalbare kaart, gezien het feit dat de ploeg van Blind het in de komende competitierondes uitsluitend opneemt tegen mindere goden: na Willem II staan achtereenvolgens duels met ADO Den Haag, RBC Roosendaal, Heracles Almelo en Sparta op het programma, alvorens PSV op 11 maart op bezoek komt in de Amsterdam ArenA.
,,We staan er niet goed voor, dat moge duidelijk zijn'', aldus Blind in een reactie op de vraag hoe beschamend de huidige klassering van Ajax is. ,,Hoe jullie dat willen opschrijven, is jullie zaak. Maar ik probeer me bezig te houden met het realiseren van onze doelstelling en dat moet ook in de groep zo leven. Zonder de situatie te bagatelliseren, moet het besef leven dat we dit seizoen toch nog goed kunnen afsluiten. Het zou voor andere ploegen wrang zijn als wij ons na een slecht seizoen toch nog plaatsen voor de play-offs, terwijl zij er naast grijpen na een goed seizoen. Of ik tegenstrijdige gevoelens zou hebben als het zo loopt? Nee, als we het aan het einde van de rit hebben gehaald, ben ik gewoon blij.''
Ajax kan woensdagavond in eigen stadion naast de geblesseerden Wesley Sneijder, Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Steven Pienaar nog niet beschikken over Hatem Trabelsi. De Tunesische rechtsback werd met zijn land geëlimineerd in de kwartfinales van de Afrika Cup, maar was niet bijtijds terug in Nederland om nog mee te trainen. Sneijder raakte tegen Feyenoord geblesseerd aan een van zijn hamstrings, een kwetsuur die hem de laatste weken vaker parten speelde. Blind heeft daar zijn conclusies uit getrokken. ,,Wesley moet beter de tijd nemen om te herstellen. Hij moet het normale traject volgen om die hele spiergroep op niveau te brengen. Het heeft geen zin om er steeds in en vervolgens weer uit te gaan.''
Wil Blind zijn elftal zo veel mogelijk intact laten, dan heet de logische vervanger van Sneijder op het middenveld Jeffrey Sarpong, al is die pas 17 jaar en eerstejaars A-junior. Zondag deed de getalenteerde jongeling al een halfuur mee in De Kuip, als invaller voor Sneijder. Blind: ,,Jeffrey kan goed voetballen, is tweebenig en technisch vaardig. Hij krijgt rustig de tijd om in zijn rol te groeien.''
In dat verband sprak de trainer ook de wens uit dat de toeschouwers zich woensdagavond achter de ploeg scharen en zich niet laten gaan in fluitconcerten, zoals in het recente verleden nog wel eens gebeurde. ,,Ik hoop één ding en dat is dat de mensen inzien dat het ernst is en dat we alles en iedereen nodig hebben om er bovenop te komen, ook het publiek.''
Het is niet anders meer nu. Hoger zou nog kunnen natuurlijk, maar op dit moment is 5 alles wat we nodig hebben. 2e worden maakt niet zoveel uit natuurlijk met die playoffs.quote:
quote:JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA AJAX 1-0, 1-0 AJAX.... PATRICK KLUIVERT !!! JAJAJAJA JAJAJAJA JAJAJAJA Hij heeft zijn shirt verkeerd om...
Leuke sites vind je toch op het internetquote:Ajax is historie, living in the past.
net ons oma, die naar huize Alzheimer is verkast.
Ajax is glorie, is dromen over vroeger,van hoe het ooit was.
Dromen over vergane prijzen, het nog hebben van écht gras.
Ajax is de aRENa, een sodomese hoerenkast,
wat voor alle evenementen en doeleinden past.
Ajax is praatjes, zelfoverschatting en bluf,
Ajax is roze overhemden en dikke trainers, dat soort hippe stuf.
Ajax is Ajax, daar moeten ze het mee doen.
Hun de verhalen van vroeger, Feyenoord kampioen.
Ajax is Ajax ik volg ze constant met emmer en dweil.
Ajax zien spelen veroorzaakt namelijk een constante druiper, een druiper van kwijl.
Ajax is Ajax, kraamkamer van spelers zo goed.
Zoals Riesjaard en Clarence, nooit eerder gaf een club zovaak geboorte aan addergebroed!
Ajax is Ajax, ook lowie kwam uit haar moederschoot.
De dichter des vaderlands,de voetbaldespoot
Ajax is Ajax hoe kunnen we in godsnaam onze lofzang ooit uiten?
Ajax is Ajax dé club met 11 spelers die gekocht zijn als linksbuiten.
Ajax is Ajax, als arrogantie een ziekte was waren ze ziek, allemaal.
Dan lagen ze allang aan de beademing, waren ze zwaar terminaal.
Ajax is Ajax club der Godenzonen.
Ja, als God mocht kiezen zou hij Sneijder vast talloos keer klonen.
Ajax is Ajax, dat zullen we altijd blijven horen
ach wij weten wel beter als ze weer hebben verloren.
We worden vierde, maar dat maakt op zich niet uit. Vierde of vijfde, het is allemaal hetzelfde en pas in de play-offs is alles beslissend, als we die winnen spelen we gewoon (voorronde) CL.quote:
Een greintje realiteitszin is je vreemd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We worden vierde, maar dat maakt op zich niet uit. Vierde of vijfde, het is allemaal hetzelfde en pas in de play-offs is alles beslissend, als we die winnen spelen we gewoon (voorronde) CL.
Wat snap je niet aan het woordje als?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Een greintje realiteitszin is je vreemd?
Ajax hoort ook gewoon CL of minimaal voorronde CL te spelen. Altijd. Dat het dit jaar gewoon bagger gaat tjah... maar normaal gezien horen wij daar gewoonquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Een greintje realiteitszin is je vreemd?
Ik snap niet dat je het woordje "als" in de mond durft te nemen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje als?
Klopt, het valt vies tegen dit jaar voor de A'dammertjes. Het zou knap zijn als Blind het zooitje gestructureerd aan het voetballen krijgt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax hoort ook gewoon CL of minimaal voorronde CL te spelen. Altijd. Dat het dit jaar gewoon bagger gaat tjah... maar normaal gezien horen wij daar gewoon
Nou, ik heb liever eerst Feyenoord dan AZ mocht PSV kampioen worden. Dus in dat geval maakt 4 of 5 wel een beetje uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We worden vierde, maar dat maakt op zich niet uit. Vierde of vijfde, het is allemaal hetzelfde en pas in de play-offs is alles beslissend, als we die winnen spelen we gewoon (voorronde) CL.
heb je de dvd al gekocht?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het woordje "als" in de mond durft te nemen?
Probeer eerst maar eens 5e te worden en dan mag je goed op je knietjes dankbaar zijn.
[..]
Klopt, het valt vies tegen dit jaar voor de A'dammertjes. Het zou knap zijn als Blind het zooitje gestructureerd aan het voetballen krijgt.
IK dacht dat wij Amsterdammers altijd zo "vies en smerig" arrogant waren? Echt, dit jaar gaat f'noord weer eens zelfdzaam beter dan Ajax en opeens komen de f'noordertjes tevoorschijn om Ajax de grond in te trappen, want het gaat zo slecht.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het woordje "als" in de mond durft te nemen?
Probeer eerst maar eens 5e te worden en dan mag je goed op je knietjes dankbaar zijn.
[..]
Klopt, het valt vies tegen dit jaar voor de A'dammertjes. Het zou knap zijn als Blind het zooitje gestructureerd aan het voetballen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |