Dat ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook een andere coach.
deze keer, ik zie sinds zondag al geen titel meerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
zonder titel deze keer?
Haha verdome triest jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef Jasza het volgende:
Haha die kakkerlakken die een dvd uitbrengen omdat ze is 2x in een jaar van ons winnen, hoe kansloos kan je zijn.
Elk tegendoelpunt tegen Willem II is al een blamage.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef Shreyas het volgende:
Morgen Willem II, een tegenstander die komt als geroepen. Kan Ajax in ieder geval weer aan zelfvertrouwen winnen, gewoon 5-1 winnen morgen.
Zit er dit jaar niet inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef jimjim1983 het volgende:
zonder titel deze keer?
Ik lees hier: Martin van Geelquote:Jaap Stam boos op lakse Hiddink en PSV
6/2/2006 20:45
Jaap Stam en zijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel zijn teleurgesteld in slechte verliezer PSV. De toekomstige Ajacied baalt ervan dat de Eindhovenaren hem afschilderen als geldwolf, terwijl dat aspect juist geen rol van betekenis speelde in zijn keuze voor Ajax.
Guus Hiddink was in eerste instantie de eerste die hem concreet polste voor een terugkeer komend seizoen. De coach van de Eindhovenaren wilde met Stam nog 'praten over de technische invulling van zijn rol', terwijl Stam wilde dat PSV eerst zaken deed met AC Milan.
Ajax meldde zich inmiddels eveneens en bewandelde wel vlot de juiste route, waarna Stam toehapte. Het verwijt vanuit Brabant dat de voormalige international voor de centen voor De Arena had gekozen, weerspreekt Stam. Hij verdient per jaar zelfs twee ton minder bij Ajax dan hij bij PSV aan salaris zou incasseren.
Weinig kans dat ajax morgen in eigen huis van Willem2 verliest hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax morgen verliest van Willem II wordt Blind ontslagen, mark my words
quote:'Ajax praat met middenvelder'
[Bron: VoetbalZone]
Volgens bronnen binnen Ajax is de club bezig met een ervaren middenvelder uit een buitenlandse competitie. Namen worden nog niet genoemd, maar het zou gaan om een gerenomeerd (oud-)international.
Met het aantrekken van Kenneth Perez (AZ, 31) en Jaap Stam (AC Milan, 33) is voor volgend seizoen al de nodige ervaring toegevoegd aan het jonge elftal. Dit jaar ontbreekt in de selectie een echte leider en volgens trainer Blind is er weinig tot geen sprake van een hierarchie in het team.
De Tsjechische middenvelder Tomas Galásek blijkt geen natuurlijke leider te zijn en zal daarom aan het einde van dit seizoen Amsterdam verlaten. Welke speler de opvolger op zijn positie wordt, is nog onbekend.
Check het vorige topic nog maar eens, volgens mij zijn er 30 namen gevallenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Weinig kans dat ajax morgen in eigen huis van Willem2 verliest hoor!
Wie is volgens jullie die middenvelder? Davids?
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:32 schreef F1Bas het volgende:
Tsja voetbalzone, de kans dat Ronaldihno komt lijkt mij groter dan de waarheid van een bericht van deze site.
Ongetwijfeld... Ik blijf hoop houden op Denny Landzaat, heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:42 schreef jna het volgende:
Toch is Ajax waarschijnlijk nog wel op zoek naar een middenvelder denk ik.
* hoopt meequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... Ik blijf hoop houden op Denny Landzaat, heb er wel vertrouwen in.
Lekker belangrijk wat Alkmaar vindt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:49 schreef Beschouw het volgende:
Zullen ze in Alkmaar leuk vinden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |