Niks, 't is allemaal gejat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar wat is nu een typische USA gerecht?
Ik ga wel weer.quote:
Er zijn geen typische USA gerechten? Ik dat dat de keuken in het gebeid wat getroffen is door katarina wel een aparte keuken had.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Niks, 't is allemaal gejat.
Het gaat meer om hoe je het klaar maakt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:50 schreef krakkemieke het volgende:
Popolon: wat is het geheim van je US burgers?
En met een aparte keuken toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef krakkemieke het volgende:
Oh men!
Het gebied wat getroffen is, is het 'cajun' gebied.
'Cajun is een gebied met een lange culturele geschiedenis.....
Weinig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat is nu echt lekker in de USA wat we hier in NL niet kennen?
USA heeft echt wel een eigen cuisine.Ze hebben zelfs eigen fijne kazen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat is nu echt lekker in de USA wat we hier in NL niet kennen?
Dat hangt helemaal van jezelf af.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:08 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn, imho mis je niks in lekker eten, in de USA.......
ben toch wel benieuwd naar de Cajun keuken enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:08 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn, imho mis je niks in lekker eten, in de USA.......
Dan moet je naar Mexico, maar die heb je hier ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
ben toch wel benieuwd naar de Cajun keuken enzo
Is dat echt zo erg?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:13 schreef popolon het volgende:
Wel vragen om 'extra spicy' want die yanks kunnen maar weinig hebben.
't blijven watjes op sommige gebiedenquote:
Cajun Keukenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:15 schreef krakkemieke het volgende:
Wat the * is dan cajun keuken....?
Idd ze houden van ene laffe bak koffie. Daarnaast is mijn ervaring dat ze niet gewend zijn om voor anderen te halenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:17 schreef popolon het volgende:
Je zou ze moeten zien als ik een koffie zet op het werk.De hele pot voor mezelf.
Ok raar, ik heb de ervaring dat de Amerikanen veel socialer zijn dan de Nederlanders.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd ze houden van ene laffe bak koffie. Daarnaast is mijn ervaring dat ze niet gewend zijn om voor anderen te halen
What's new?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk om te zien, die vele vooroordelen..
Leuk altijd jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk om te zien, die vele vooroordelen..
Haha, ze verkopen het echt in het hele landquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:
http://www.schrobbeler.nl/p010-wat.htm
Ik zie het, lekker
Niet alleen tijds Carnaval erg lekker hoor. Ook erg lekekr een Tilburgse kopstoot of als je een beetje grieperig bentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:04 schreef Chielus het volgende:
Tilburgs Kruidenlikeurtje, eigenlijk alleen lekker tijdens Carnaval, Lekker in de kouw langs de weg de Optocht kijken met een flesje rond je nek.
Ik ben het wel pas leren drinken toen ik in Tilburg op school zat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef NoSigar het volgende:
Haha, ze verkopen het echt in het hele land. Ik dacht altijd alleen hier in Tilburg, maar het wordt hiet niet eens gemaakt.
Niet meer, de fabriek lag midden in een woonwijk en dat vond de gemeente niet zo fijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Haha, ze verkopen het echt in het hele land. Ik dacht altijd alleen hier in Tilburg, maar het wordt hiet niet eens gemaakt.
OK, nooit geweten dus. Waar stond hij dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef Chielus het volgende:
[..]
Niet meer, de fabriek lag midden in een woonwijk en dat vond de gemeente niet zo fijn.
Ergens in west als ik me goed herriner, kweet niet precies meer waar.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef NoSigar het volgende:
[..]
OK, nooit geweten dus. Waar stond hij dan?
Ik zou het ook niet weten.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:19 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ergens in west als ik me goed herriner, kweet niet precies meer waar.
Ik probeerde het bewust. Want ik had namelijk ook andere groenten kunnen nemen. Heb heel bewust afgewogen wat ik zou maken.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, en dat smaakt prima maar dan probeer je het de volgende keer bewust, dan is het niet te vreten, tenminste zo gaat het altijd bij mij![]()
Mij ook niet heb alles zelf geleerd. Ook niet op school trouwens heb een technische opleidingquote:Op maandag 27 februari 2006 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat nog erger is: Ik ben levensmiddelentechnologe, ik weet wat over bacterien, schadelijk en zinvol enz. maar mij is op culinair gebied nog nooit wat geleerd... raar eigenlijk maar het is natuurlijk geen kookschool![]()
Dat is toch geen graadmeter of je Culinair bent? Tenminste dat vind ik ik ben ook nog nooit in een sterrenrestaurant geweestquote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's wel een goed idee, om het gelijk te posten
Maar culinair zou ik wel nooit worden... ben nog nooit in een sterrenrestaurant geweest...
Gewoon proeven doe ik ook altijd. Laat je verrassen!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's wel een goed idee, om het gelijk te posten
maar 7 gangen met dingen die ik niet ken of denk niet te lusten... hahaha nee wordt nooit wat!
Ik ook daarom doe ik het wel regelmatigquote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind het dan ook jammer dat niet meer mensen in de "resenties" neer posten!
O, is dat zo? Geen standaard salades?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:12 schreef Annemiek78 het volgende:
Wij gaan straks naar een verjaardag met de nodige CUL. versnaperingen...
Jammie pannenkoeken. Ook erg lekker met wat stroop koud de volgende dagquote:Op zondag 5 maart 2006 13:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb niks te melden.........Vorige week heb ik pannekoeken gebakken, dat wel. Nu heb ik er lekker veel in vriezer!
![]()
Zo, dan had je hoeveel pannenkoeken? Een stuk of 12?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, maar ik had een heel pak mix gebruikt, anders moet ik steeds 2 koeken bakken....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |