Zijn niet alle automerken begonnen met RWD?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef GSi het volgende:
Ik wist niet dat Saab ook RWD auto's gemaakt had? Gezien de ligging van het blok enzo.
Behalve (toendertijd) nieuwe merken als Daewoo en Kia wel, volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:10 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Zijn niet alle automerken begonnen met RWD?
Het is FWDquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef GSi het volgende:
Ik wist niet dat Saab ook RWD auto's gemaakt had? Gezien de ligging van het blok enzo.
Heb je de Aap verkocht?quote:
Ik heb anders ook (tijdelijk) een keer Ford mondeo gereden hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:44 schreef PeuRac het volgende:
Jij hebt iets met apartere auto he![]()
Saab, stations, terrein auto's enz
Ja, ik dacht alquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:26 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Het is FWDis idd niet gebruikelijk icm lengterichting vd motor.
Zelf sinds kort mijn 290turbodiesel voor een E 320cdi combi ingeruild.
Ik weet niet hoe het precies zit, weer alleen dat de bak relatief vér achter de motor is gemonteerdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:32 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja, ik dacht alMaar wel grappig hoe dat mij voor de gek hield, maar hoe zit dat met de bak dan? Die is wel in de lengterichting gemonteerd denk ik? Ik zit ff te denken hoe de voorwielen aangedreven worden enzo
Prachtige bakquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:08 schreef Tom het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
BMW 330i Executive, M Sportpakket II, 135M styling velgen
van pap gekregen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:08 schreef Tom het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
BMW 330i Executive, M Sportpakket II, 135M styling velgen
Fraai!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:38 schreef Stefan250d het volgende:
Ik heb sinds een week of 3 deze,
MB 260SE :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een heerlijke auto, het rijdt ontzettend lekker en het schakelt ontzettend lekker (je voelt het bijna niet)
Ben alleen nog opzoek naar andere velgen, maar dat heeft niet zoveel haast, kom vanzelf wel een mooi setje tegen...
Ja ik ben eigenlijk ook een coupé fan, maar deze uitvoering is gewoon super naar mijn idee. Een handgeschakelde 330i van na de facelift met M pakket is sowieso vrij zeldzaam.. grootste deel is automaat of geen M pakket (dus standaard zetels, geen mooie velgen etc.)... dus vandaar dat het een sedan isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:34 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Prachtige bakalleen jammer dat 't een sedan is
![]()
Wat heb je eraan getuned?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:58 schreef kirpeknots het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2005 Lovel 45 IDTi club. Getuned en wel.
Flikker godverdomme opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Mijn racemonster, 6 versnellingen, 0 - 60 in een seconde of 10, top 80 km/u![]()
[afbeelding]
En hier samen met mijn Cross DT.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |