abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34846106
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:06 schreef Chanandler het volgende:
Geloof er geen zak van.
ga maar eens bij de palestijnen kijken, genoeg die de hitler groet doen en huizen vol getekend met hakenkruizen
Denemarken het land van de trotse Vikingen :)
pi_34846218
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef Forcefuzz het volgende:
Uhm, waarom zouden moslims hakenkruizen op de muur zetten? Is me niet geheel duidelijk...
omdat ze Joodse mensen haten, vaak werken nazi's ook samen met ze, de haat tegen Joodse mensen is zo groot dat ze elkaars vrienden worden

arafat was opgeleid door de grootste moslim nazi die er bestaat (zijn oom), die gast had contact met hitler en had in de jaren 40 een islamitisch hoofdkwartier in Berlijn

www.tellthechildrenthetruth.com
pi_34846357
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef MYND het volgende:
Iran is helemaal dom bezig, en het volgende slachtoffer van Amerika. Maar dat zijn dan ook geen moslims te noemen. Ze zijn daar nog dommer dan het achtereind van een varken! . Zoals ik al eerder zei doen ze daar niks anders dan de Joden haten, terwijl ze geen enkele kans maken. Israel maakt gehakt van ze.

Ze misbruiken daar de islam en niet zo'n beetje ook. De islam schrijft tolerantie voor tegenover alle mensen en dat ontbreekt bij die mongolen. Bovendien hebben vrouwen daar geen rechten en worden zwaar onderdrukt, en dan heb ik het alleen nog over de vrouwen.

Het regime van Iran deugt niet, maar dat van Amerika deugt evenmin.
je wilt toch niet zeggen dat Amerika kwa mensenrechten net zo erg is als iran heh ?

Amerika, daar kan ik godverdomme alles doen en zeggen

in iran word je al opgepakt als je in een metalshirt loopt
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:05:11 #54
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_34846630
M'n moeder maakt ook sudokus... misschien is die ook wel extremist.

* RedDevil085 poept op topic
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:44:38 #55
73209 dnzl
Minimalist.
pi_34848302

Support Bush
pi_34850556
quote:
Beide kanten maken zich schuldig, zowel de moslims als de 'beschaafde westerlingen'.
Nou nee. Kleine incidenten daargelaten zijn het wel degelijk de moslims die veel vaker en erger extremistisch gedrag vertonen of zwaar overdreven reageren op spotprenten. Zoals eerder gezegd is er geen enkele Jood geweest die in reactie op een hakenkruis brand heeft gesticht. 1 spotprent van de profeet en de ambassade staat in de fik. Nogal een verschil.

Westerlingen slachten geen moslims af als zij ongelovige honden genoemd worden. Een aantal keer een column schrijven was voor moslims voldoende om Van Gogh af te slachten. Nogal een verschil.

Westerlingen maken een spotprent over iets wat niet bestaat en zelfs dan is het hooguit een man met een zwaard of een man met een bom. Daar tegenover zetten moslims hun eeuwig durende anti-semitistische opvattingen en maken extreme tekeningen over een gebeurtenis die een slordige 6 miljoen levens heeft gekost. Nogal een verschil. Of vergelijk desnoods moppen over Belgen met de extremistische cartoons van de AEL. Staat dat in verhouding? NEE. Dat "beiden schuldig" zal je dus met een dikke korrel zout moeten nemen.

Het verhaaltje dat "ze niet allemaal zo zijn" kennen we. Niet alle moslims zijn extremisten, maar toevallig zijn al die extremisten WEL moslims. Dat zegt genoeg.

Overigens lijkt het verhaal van TS nogal dubieus.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_34850706
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
1 Van die gasten heeft zelfs nog scheikunde 2 dus dan weet je het wel.
Ja wat?

Geloof er ook geen drol van trouwens.
pi_34855906
om even lekker de bevooroordeelde kaaskop uit te hangen:
whaha marokanen in 5 vwo, en toen werd je wakker zeker?
pi_34856184
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef MrDrako het volgende:
pi_34862632
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef MrDrako het volgende:
verrek nou je dat zegt!...
pi_34863937
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:58 schreef Jett het volgende:
sudoku
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:10:31 #62
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_34865373
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:54 schreef Castlevania het volgende:

[..]

omdat ze Joodse mensen haten, vaak werken nazi's ook samen met ze, de haat tegen Joodse mensen is zo groot dat ze elkaars vrienden worden

arafat was opgeleid door de grootste moslim nazi die er bestaat (zijn oom), die gast had contact met hitler en had in de jaren 40 een islamitisch hoofdkwartier in Berlijn

www.tellthechildrenthetruth.com
Maar volgens hun is de holocaust toch nooit gebeurt? Eerst ontkennen zeker, en als het hun uitkomt het wel gebruiken. Make up your mind .
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_34865778
Inmiddels heeft iemand er een emmer blauwe verf overheen gegooid.
pi_34876212

We leven in een dictatuur, de PvdA roept op tot censuur en Abu Hamza wordt voor een beetje haatzaaien 7 jaar vast gezet (met aftrek) om vervolgens uitgeleverd te worden aan Amerika.

Ik ben iemand die vindt dat de moslims hun ware gezicht hebben laten zien na die paar cartoons (ik ben zelfs best wel geschrokken dat een paar tekeningetjes de moslim wereld in staat van oorlog brengt).
Dagelijks verschijnen er in arabische media schrijnende anti-joodse cartoons, maar dat ter zijde.

Ik vind gewoon dat die Abu zijn mening moet kunnen geven, ze klauwen en oog zijn er af- en uit geblazen, ik vind het meer dan normaal dat hij haat zaait, je kan beter een moord plegen in het Romeinse rijk dan je mening geven.
Langzamerhand begint Het RomeinseRijk cq Europa een sinistere politiestaat te worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:13:07 #65
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34876256
tnx
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34924080
ongeloofwaardig heheheh
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34924182
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:12 schreef JohnDope het volgende:
Het is kapitein HAAK!
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_34925916
Al die heisa over die spotprenten, moet ik nu weer gaan verkondigen dat de bijbel en de koran nep zijn en alleen maar zijn geschreven om het volk onder de duim te houden en ze hoop te geven. Zonder zouden er een stuk minder oorlogen zijn!
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34926039
bah rotte lui
pi_34926270
mwah, we moeten ermee zien te leven. Als ik hier mijn gedachtengoed over moslims ga plaatsen heb ik een permban te pakken, dus dat laat ik maar achterwege.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34926299
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:44 schreef dnzl het volgende:
[afbeelding]

Support Bush
En dat slaat op?
pi_34926335
Dat vraag ik me ook opeens af...
pi_34940481
Als iemand me nog niet geloofd kan ie me ze nummer geven dan stuur ik hem MMS, en dan kan hij het misschien ook nog hier posten.
pi_34940864
Jij hebt 7 marokanen in de klas terwijl je op VWO zit?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_34941045
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:46 schreef Timmehhh het volgende:
Jij hebt 7 marokanen in de klas terwijl je op VWO zit?
Ik begin me af te vragen of ts geen vmbo-er is, zelfs daar heb je er niet zoveel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')