Wat zit erin?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef yogidrink het volgende:
Ik heb dus 2 vaten van 5 liter voor de Perfect Draft![]()
Maar iemand een idee of die ook zonder PD open gemaakt kunnen worden?
Of als iemand op fok! uit de buurt van Dordrecht een perfect draft heeft, moet die zich even meldenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij zit er nooit druk op bierfusten... in een tapsysteem zorgt de koolzuurcylinder voor de druk, bij de BT/PD wordt een soort pompje gebruikt dacht ik...
maar misschien is het praktischer om de vaatjes te verkopen/weggeven aan iemand met een perfectdraft
alleen dan krijg je vast je statiegeld niet terug.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:
In een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde hebben ze van zo'n vat eens de bovenkant afgezaagd en gewoon de plastic zak eruit gehaald die er in zat.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat TS de vaten toch niet gekocht heeft. En anders koopt ie maar een PD.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:52 schreef gateway het volgende:
alleen dan krijg je vast je statiegeld niet terug.....
Arme ziel, ik krijg spontaan medelijden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:00 schreef yogidrink het volgende:
nou ja ik heb ze wel gekochtvoor 4 euro bij de supermarkt waar er opruiming was
![]()
statigeld ging ook 50% van af, dus maak 1 euro winst met bier drinken.
Maar als ik ze dus openzaag dan niet meer
Oh. Dan is het helemaal niet voor de PDquote:
Brand is zeker voor PDquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh. Dan is het helemaal niet voor de PDMaar voor die halfzachte beertender
Lamaar hangen
quote:
Ik wil een picquote:Heineken’s marketeer voor de Beertender, Jacobine Lotgerink, zegt in een reactie: ‘Er zal bij drinkers van Bavaria, Grolsch, Dommelsch en Hertog Jan zeker belangstelling bestaan, maar het gaat om een klein deel van de markt. Wij bedienen met de pilsmerken Heineken, Amstel en Brand ruim 60 procent van dit nieuwe segment. Daarbij heb ik Wieckse Witte en Amstel Bock nog niet opgeteld.’
WHAAHHAHAA jaaajaa jaja jaquote:Heineken’s marketeer voor de Beertender, Jacobine Lotgerink, zegt in een reactie: ‘Er zal bij drinkers van Bavaria, Grolsch, Dommelsch en Hertog Jan zeker belangstelling bestaan, maar het gaat om een klein deel van de markt. Wij bedienen met de pilsmerken Heineken, Amstel en Brand ruim 60 procent van dit nieuwe segment. Daarbij heb ik Wieckse Witte en Amstel Bock nog niet opgeteld.’
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |