Lekker nummer jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:09 schreef PauldeMunnik het volgende:
Net gevonden:
http://www.ikbeneenpoemameneer.tk/
Waarom is Bloemendaal zo ver weg van Sittardquote:Op maandag 4 september 2006 00:55 schreef Godlike02 het volgende:
Bloemendaal![]()
Redelijk aan het begin een kortsluiting in de piano.
Alle stroom van alle instrumenten weg. Thomas pakt gelijk zijn spullen en trekt de band mee het publiek in om daar door te zingen ne te spelen.
Na twee nummers stroom weer terug en kon het weer los gaan.![]()
1 avond gehad en morgen weer.![]()
Zelfs achterin was het te horen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:10 schreef Erik het volgende:
Geweldig zoals ze dat deden ja, ik zat er gelukkig maar een meter of 4 vandaan dus kon het goed horen, de mensen achterin hadden pech waarschijnlijk![]()
Verder vond ik dat ze een goede keus voor de gespeelde liedjes hebben gemaakt
Hier ben ik het, helaas helaas, toch wel mee eens. Ik heb elk album tot op heden, maar ik vind dequote:Op zondag 23 juli 2006 19:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die hebben wel hun langste tijd gehad ja, met z'n tweeen. Als ik kijk naar de albums over de jaren zie ik eigenlijk alleen maar een dalende lijn. De magie is er toch wel uit hoor, zo onderhand.
Het was dan ook geweldig!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef massy het volgende:
Is er hier misschien iemand die een kaartje over heeft voor 2 september Heeswijk Dinther ??
IK WIL ZO GRAAAAAAAAAAAAAAG !!!!!
Ja ik eigenlijk toch ook wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:25 schreef Biene het volgende:
Ik ben wel weer toe aan een nieuwe cd van de heren, wat jullie?![]()
Ik heb David gesproken en ze zijn rustig aan bezig aan het nieuwe album.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk toch ook wel.
Hoewel ik me afvraag hoe realistisch het is dat we die nog snel kunnen verwachten (op z'n vroegst najaar 2007 gok ik)
Thomas is natuurlijk in Amerika bezig, en Paul treedt op in een trio nu.
Ze zeiden wel dat ze bezig bleven. Dus ik verwacht nog wel wat.
Hoe? Wat? Wanneer? Hoezo? Heb jij David gesproken dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb David gesproken en ze zijn rustig aan bezig aan het nieuwe album.
Paul zegt eind van dit jaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoe? Wat? Wanneer? Hoezo? Heb jij David gesproken dan?
Ken je die? Het is je buurman? Jullie hebben dezelfde kapper?
En als ze rustig bezig zijn, dan verwacht ik hem idd op z'n vroegst pas in 2007
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:09 schreef PauldeMunnik het volgende:
Net gevonden:
http://www.ikbeneenpoemameneer.tk/
Prins, De Munnik & Tex: Op weg naar huis (een tour de chant)quote:Op zondag 14 mei 2006 16:43 schreef massy het volgende:
Van Paul is bekend geworden dat hij begin volgend jaar een tour gaat doen genaamd "Op weg naar huis" samen met JP den Tex en Kees Prins.
En geweldig it is !!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prins, De Munnik & Tex: Op weg naar huis (een tour de chant)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |